Wyniki wyszukiwania
polskiego i czeskiego zarządcy infrastruktury jest efektem pozytywnych doświadczeń związanych z efektów pracy Polsko-Niemieckiej Grupy Infrastrukturalnej powołanej przez Polskie Linie Kolejowe i DB Netz AG. Pod
PRZECZYTAJWakacyjny rozkład jazdy
11.06.2015
Intensywne prace na sieci kolejowej Czerwcowa korekta rozkładu jazdy to efekt kontynuacji inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. m.in. na: Centralnej Magistrali Kolejowej, „linii łódzkiej” (odcinek
PRZECZYTAJbezpieczeństwa na tym odcinku w związku z wprowadzeniem ulepszeń na 50 przejazdach kolejowych. Wymienione prace modernizacyjne mają się rozpocząć jeszcze w tym roku, a potrwają do końca 2017 r. „Celem EBI jest
PRZECZYTAJBezpieczeństwo nadal priorytetem PLK
22.01.2015
infrastruktury, ograniczanie błędów z winy pracowników, zwiększenie poziomu bezpieczeństwa podczas prac na liniach kolejowych i dalsze ograniczanie jazdy na sygnały zastępcze. – mówi Andrzej Pawłowski
PRZECZYTAJkontroli różnych stanowisk i jednostek organizacyjnych. Ponadto w roku 2014 wdrożono m.in. audyty pracy dróżnika przejazdowego oraz prowadzenia inwestycji i systemu zarządzania bezpieczeństwem w jednostkach
PRZECZYTAJnową antypoślizgową nawierzchnię wraz z tzw. wypustkami, ostrzegającymi przed końcem krawędzi. Efekty prac na linii ze stolicy do Łodzi, można też zobaczyć w Radziwiłłowie Mazowieckim. Tamtejsza stacja odzyskała
PRZECZYTAJLuboniem a Mosiną, przystanki w Puszczykowie i Puszczykówku oraz stacja w Mosinie. Zakończenie wszystkich prac planowane jest na koniec 2015 r. Efekty Dzięki inwestycji zlikwidowane zostaną ograniczenia prędkości
PRZECZYTAJczterech kolejowych – w Narzymiu, Mansfeldach, Kisinach i dojeździe do Kurek, gdzie trwają ostatnie prace wykończeniowe. Jeszcze w maju powinien zostać oddany wiadukt kolejowy w Mansfeldach – informuje Jerzy
PRZECZYTAJnieuniknione przy bardzo szerokim zakresie inwestycji. Funkcjonalne przejścia pod peronami W ramach prac na stacji Gdańsk Wrzeszcz przebudowane zostaną także dwa przejścia podziemne: tunel łączący budynek
PRZECZYTAJrealizacji zadania to ponad 300 mln zł, a w samym województwie podlaskim około 8 milionów zł. Koszt prac związanych z modernizacją przejazdów na linii Rail Baltica, między Białymstokiem a granicą z województwem
PRZECZYTAJ