Wyniki wyszukiwania
jest szczególnie ważne dla pociągów. Choć montaż każdego rozjazdu to dodatkowy plac budowy, jednak prace były zorganizowane tak, by uniknąć przerw i zmian w rozkładzie jazdy pociągów – mówi Józef Matuszczak
PRZECZYTAJBazując na standardzie telefonii komórkowej GSM, został udoskonalony i dostosowany do specyfiki pracy związanej z eksploatacją i utrzymaniem infrastruktury kolejowej oraz zarządzaniem ruchem pociągów
PRZECZYTAJrskiem. Na wielu stacjach pasażerowie już korzystają z nowych ławek i wiat peronowych. Wszystkie prace w tych regionach zakończą się we wrześniu tego roku. Oprócz właściwego utrzymania infrastruktury
PRZECZYTAJroku na bazie wypracowanej koncepcji będzie powstawał projekt budowlany dla całej stacji. Pierwsze prace budowlane, które zostaną zintegrowane z modernizacją na linii średnicowej ruszą w 2018 roku. Stacja
PRZECZYTAJskończyć w najlepszym wypadku wysokim mandatem. Pociągi na linii Warszawa Gdynia – po zakończeniu prac pojadą z prędkością 170-200 km/h, ale za to zgodnie z prawem i znacznie bezpieczniej. W przypadku
PRZECZYTAJJednocześnie musimy podkreślić, że przywrócone odcinki będą stale monitorowane, a w przypadku realizacji pracy przewozowej na poziomie niższym niż zgłaszano we wnioskach i planach, nie wykluczamy ich ponownej
PRZECZYTAJPLK na TRAKO
25.09.2013
będzie także poprawiać przepustowość i płynność ruchu na dojazdach do największych aglomeracji. Trwają prace nad nowym modelem prognoz ruchu, który będzie źródłem wyboru nowych projektów. Pierwsze rezultaty
PRZECZYTAJsamorządowej, wydających odpowiednie pozwolenia, jak też wspólne pozyskiwanie zezwoleń na realizację prac budowlanych. Spółki ustalą prawa i wynikające z nich obowiązki w kwestii własności, użytkowania i
PRZECZYTAJ75 rozjazdów, 4 przejazdów kolejowo-drogowych oraz przejść dla zwierząt. Po zakończeniu wszystkich prac pociągi pasażerskie na odcinku Żyrardów – Skierniewice pojadą z prędkością do 160 km/h, na odcinku
PRZECZYTAJna odcinku Kutno – Płock, modernizacja linii kolejowej nr 35 na odcinku Ostrołęka – Chorzele oraz prace na trzech liniach kolejowych: linii nr 28 na odcinku Wieliszew – Zegrze, linii nr 29 na odcinku Mostówka
PRZECZYTAJ