Wyniki wyszukiwania
Przystanek powstaje na odcinku linii o dużym natężeniu ruchu. W ciągu doby przejeżdża ponad 150 pociągów. Prace wykonywane są obok jadących składów, co wymaga zachowania szczególnej ostrożności i dobrej organizacji
PRZECZYTAJoświatowych kształcących przyszłych kolejarzy. Sprzęt wzbogaca szkolne pracownie i przygotowuje do pracy. Politechnika Wrocławska otrzymała m.in. semafor kształtowy oraz świetlny, tarczę manewrową, ławę
PRZECZYTAJzakresie przebudowy mostu z Wodami Polskimi oraz ze stroną niemiecką. Pozwala to właściwie zorganizować prace oraz przygotować rozkład jazdy pociągów na czas budowy mostu. Inwestycja zapewni również właściwe
PRZECZYTAJodjazdach i przyjazdach pociągów. To duże ułatwienie dla wybierających kolej na codzienne dojazdy do pracy i szkoły lub okazjonalne podróże. Dzisiaj PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały z firmą MAXTO
PRZECZYTAJśrodowisko. Po miesiącach przygotowania – także w terenie, nowym pracownikom łatwiej jest rozpoczynać pracę. Kontakt dla mediów: Magdalena Janus Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa
PRZECZYTAJurządzeń będą przesyłane do przewoźników, a dzięki tym informacjom, na bieżąco będą sprawniej prowadzone prace serwisowe, tak by w dalszej eksploatacji pantografy nie powodowały uszkodzeń sieci trakcyjnej. Kontrola
PRZECZYTAJzamontowano rozjazdy na posterunku ruchu Bydgoszcz Czyżkówko. Montaż rozjazdów w blokach Szybką realizację prac zapewnia tzw. blokowa wymiana rozjazdów. Większość rozjazdów dostarczana jest na miejsce budowy na
PRZECZYTAJkolejowej. Modernizacja linii kolejowych zwiększa liczbę urządzeń dSAT. Po zakończeniu podstawowych prac, zostaną zamontowane m.in. na trasach Poznań – Piła, Warszawa - Białystok, Poznań – Szczecin, Warszawa
PRZECZYTAJKaszubski i Gdańsk Zaspa Towarowa oraz budowa nowego Lokalnego Centrum Sterowania Gdynia Port. W efekcie prac wzrośnie punktualność i szybkość przejazdu pociągów. Łączna wartość projektów „Poprawa dostępu kolejowego
PRZECZYTAJpodświetlone i przystosowane dla osób słabowidzących. Montowane na peronach urządzenia są przygotowane do pracy w temperaturze od -35 do +55 ⁰C. Infokioski mogą prezentować planowy rozkład jazdy, najbliższe odjazdy
PRZECZYTAJ