Wyniki wyszukiwania
Głównym elementem inwestycji będzie nowy dworzec Łódź Fabryczna, którego tory i perony będą położone 16,5 metra pod ziemią, zaś 10,5 metra nad nimi przebiegać będzie sieć podziemnych ulic i część dwor
PRZECZYTAJKraków Główny: piękno i nowoczesność
09.11.2011
Peron I jest już oddany do użytku, a od kilku dni pierwsi podróżni mogą również korzystać z peronu III. To dobra wiadomość, zwłaszcza, że prace przebiegają terminowo, a nowa elementy infrastruktury ko
PRZECZYTAJW ramach modernizacji planowane jest dostosowanie prędkości pociągów pasażerskich do 160 km/h, dzięki czemu czas przejazdu ze stolicy do Skierniewic skróci się z 41 min do 30 min. Prędkość pociągów to
PRZECZYTAJKontrakt o wartości 12 999 830,00 PLN netto (15 989 790,90 PLN brutto) obejmuje nadzór, administro-wanie i koordynację realizacji umów, jakie będą podpisane z wykonawcami robót, wyłonionymi w ra-mach
PRZECZYTAJPrzejrzysty, jasny wystrój, nowoczesne tablice informacyjne, szklana ściana chroniąca pasażerów przed wiatrem i deszczem, to tylko niektóre rozwiązania zastosowane w celu ułatwienia i poprawy komfortu
PRZECZYTAJKolejne wiadukty w okolicach Działdowa
02.08.2011
Ogłoszony w dniu 14 marca 2011 r. przetarg ma wyłonić wykonawcę trzech wiaduktów kolejowych, w następujących lokalizacjach: wiadukt kolejowy w ciągu drogi gminnej w miejscowości Mansfeldy, wiadukt kol
PRZECZYTAJPodczas debaty Centrum Prasowym Foksal w dniu 1 grudnia 2011 r. odbyło się wręczenie nagród w konkursie na najlepszą pracę magisterską z dziedziny Kolei Dużych Prędkości pod honorowym patronatem Minis
PRZECZYTAJJakość infrastruktury przekłada się na rozwój regionów i dlatego Komitet Regionów wnioskuje o większe włączenie regionów w przygotowanie polityki transportowej Unii. Właściwa strategia tworzenia sieci
PRZECZYTAJIDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo Sp. z o.o., wykonawca Opracowania studium wykonalności dla budowy linii dużych prędkości Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław przedstawił ostateczny przebieg pier
PRZECZYTAJIDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo Sp. z o.o., wykonawca opracowania studium wykonalności dla budowy linii dużych prędkości Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław przedstawił ostateczny przebieg lini
PRZECZYTAJ