• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy auć. Rezultatów: 62, czas wyszukiwania 4 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/duze-zainteresowanie-projektem-modelu-finansowego-dla-kolei-duzych-predkosci-1510

Duże zainteresowanie projektem modelu finansowego dla Kolei Dużych Prędkości.

14.11.2011

3 października 2011 roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiła postępowanie przetargowe w formie dialogu konkurencyjnego na Opracowanie propozycji modeli finansowania i realizacji projektu budowy i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wreczono-nagrody-za-najlepsze-prace-magisterskie-z-zakresu-kolei-duzych-predkosci-1522

Wręczono nagrody za najlepsze prace magisterskie z zakresu kolei dużych prędkości

05.12.2011

Podczas debaty Centrum Prasowym Foksal w dniu 1 grudnia 2011 r. odbyło się wręczenie nagród w konkursie na najlepszą pracę magisterską z dziedziny Kolei Dużych Prędkości pod honorowym patronatem Minis

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-waznym-elementem-rozwoju-regionow-1502

Koleje dużych prędkości ważnym elementem rozwoju regionów.

08.11.2011

Jakość infrastruktury przekłada się na rozwój regionów i dlatego Komitet Regionów wnioskuje o większe włączenie regionów w przygotowanie polityki transportowej Unii. Właściwa strategia tworzenia sieci

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebieg-kolei-duzych-predkosci-przez-wojewodztwo-lodzkie-1446

Przebieg kolei dużych prędkości przez województwo łódzkie

26.09.2011

IDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo Sp. z o.o., wykonawca Opracowania studium wykonalności dla budowy linii dużych prędkości Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław przedstawił ostateczny przebieg pier

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trasowanie-ostateczne-przebiegu-kolei-duzych-predkosci-przez-wojewodztwo-mazowieckie-1445

Trasowanie ostateczne przebiegu kolei dużych prędkości przez województwo mazowieckie

26.09.2011

IDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo Sp. z o.o., wykonawca opracowania studium wykonalności dla budowy linii dużych prędkości Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław przedstawił ostateczny przebieg lini

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-w-fazie-trasowania-ostatecznego-1429

Koleje dużych prędkości w fazie trasowania ostatecznego

13.09.2011

Po przedstawieniu przez Wykonawcę IDOM Ingenieria Internacional S.A prezentacji związanej z trasowaniem ostatecznym zebrani przedstawiciele urzędów z terenu woj. dolnośląskiego podjęli dyskusję na tem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejne-wiadukty-w-okolicach-dzialdowa-1386

Kolejne wiadukty w okolicach Działdowa

02.08.2011

Ogłoszony w dniu 14 marca 2011 r. przetarg ma wyłonić wykonawcę trzech wiaduktów kolejowych, w następujących lokalizacjach: wiadukt kolejowy w ciągu drogi gminnej w miejscowości Mansfeldy, wiadukt kol

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-zwiastun-nowej-jakosci-na-stacji-krakow-glowny-fotorelacja-1393

Pierwszy zwiastun nowej jakości na stacji Kraków Główny – fotorelacja

10.08.2011

Przejrzysty, jasny wystrój, nowoczesne tablice informacyjne, szklana ściana chroniąca pasażerów przed wiatrem i deszczem, to tylko niektóre rozwiązania zastosowane w celu ułatwienia i poprawy komfortu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-pelnienie-nadzoru-nad-modernizacja-linii-warszawa-gdynia-obszar-lcs-ilawa-lcs-malbork-podpisana-1565

Umowa na pełnienie nadzoru nad modernizacją linii Warszawa – Gdynia, obszar LCS Iława, LCS Malbork podpisana

30.01.2012

Kontrakt o wartości 12 999 830,00 PLN netto (15 989 790,90 PLN brutto) obejmuje nadzór, administro-wanie i koordynację realizacji umów, jakie będą podpisane z wykonawcami robót, wyłonionymi w ra-mach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-pol-godziny-koleja-ze-stolicy-do-skierniewic-1539

W pół godziny koleją ze stolicy do Skierniewic

28.12.2011

W ramach modernizacji planowane jest dostosowanie prędkości pociągów pasażerskich do 160 km/h, dzięki czemu czas przejazdu ze stolicy do Skierniewic skróci się z 41 min do 30 min. Prędkość pociągów to

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona1234567Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 41 do 50 z 62.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook