• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-na-odcinku-linii-kolejowej-przeworsk-jaroslaw-1139

Przetarg na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na odcinku linii kolejowej Przeworsk - Jarosław

26.01.2011

robót budowlanych na odcinku Przeworsk – Jarosław w torze nr 2, na długości prawie 9 km, wymianę trzech rozjazdów w stacji Przeworsk, budowę 2 peronów na przystanku osobowym Pełkinie oraz wymianę słupów [...] nie i wykonanie robót budowlanych na odcinku linii kolejowej nr 91 Przeworsk – Jarosław w torze nr 2, w ramach zadania pn.: „Modernizacja linii nr 91 Kraków Główny Osobowy – Medyka i linii nr 92 Przemyśl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/silna-konkurencja-w-postepowaniu-na-modernizacje-odcinka-lodz-widzew-lodz-fabryczna-1157

Silna konkurencja w postępowaniu na modernizację odcinka Łódź Widzew – Łódź Fabryczna

04.02.2011

zadania: Lot A – modernizacja odcinka Warszawa Zachodnia – Skierniewice (Miedniewice), Lot B (B1+B2) – Lot B2 polega na zaprojektowaniu oraz budowie zintegrowanego węzła przesiadkowego stanowiącego multimodalny [...] Zachodnia – Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Włochy oraz 160 km/h na pozostałym odcinku, ograniczenie hałasu i drgań, poprawę bezpieczeństwa [...] Skanska a.s., Republika Czeska na kwotę 254 602 732,27 PLN netto; 313 161 360,69 PLN brutto Oferta nr 2: Trakcja Polska S.A., Warszawa na kwotę 238 882 613,18 PLN netto; 293 825 614,21 PLN brutto Oferta nr

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dwie-oferty-w-przetargu-na-sygnalizacje-linii-kolejowej-e59-na-odcinku-wroclaw-rawicz-1156

Dwie oferty w przetargu na sygnalizację linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław - Rawicz

03.02.2011

pociągów z prędkością 160km/h. Stacyjne i liniowe urządzenia srk muszą umożliwiać zabudowę w przyszłości systemu ERTMS poziom 2 dla umożliwienia jazdy pociągów z prędkościami powyżej 160km/h. Organizacja robót [...] Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania obiektów [...] Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut czasu jazdy pociągów w ruchu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-nadzor-na-linii-e-30-zabrze-krakow-1193

Przetarg na nadzór na linii E 30 Zabrze - Kraków

21.02.2011

Jaworzno Szczakowa (km 6,847-0,000 linii nr 134); Jaworzno Szczakowa – Trzebinia (km 15,810-29,110 linii nr 133), 2. Przetarg nr 2: Modernizacja odcinka: Trzebinia – Krzeszowice (17,6 km linii nr 133); 3 [...] Kraków Główny Towarowy (20,5 km linii nr 133); 4. Przetarg nr 4: Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno Szczakowa, LCS Trzebinia, LCS Kraków Mydlniki (6,9 km linii nr 134 oraz 51,8 km linii nr 133). Oprócz czterech [...] pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. www.pois.gov.pl Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pomorze-stawia-na-kolej-ogloszono-przetarg-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-1191

Pomorze stawia na kolej – ogłoszono przetarg w ramach regionalnego programu operacyjnego

17.02.2011

wymiana nawierzchni kolejowej na długości 10,8 km, kompleksowa naprawa bieżąca z wymianą podkładów – 23,3 km, kompleksowa naprawa bieżąca na łącznej długości 24,1 km, lokalne wzmocnienia podtorza, korekta łuków [...] szynowymi są jednakowe i wynoszą od 60 ÷ 80 km/h. Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości do 100 km/h, (a na odcinku Puck – Władysławowo do 90km/h), a także skrócenie czasu jazdy pociągów [...] peronów wraz z ustawieniem wiat i wymianą oświetlenia; modernizacja 5 obiektów inżynieryjnych, w tym 2 wiaduktów kolejowych i 3 mostów; modernizacja urządzeń sterowania ruchem kolejowym; modernizacja urządzeń

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lcs-malbork-dla-konsorcjum-trakcji-polskiej-1190

LCS Malbork dla konsorcjum Trakcji Polskiej

17.02.2011

liczącym ponad 50 km i obejmującym realizację robót na następujących odcinkach: odcinek nr 1 - południowa granica LCS (w okolicach miejscowości Susz) do stacji Malbork, odcinek nr 2 - od stacji Malbork

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/druga-umowa-na-projekt-modernizacji-linii-radomskiej-1188

Druga umowa na projekt modernizacji linii radomskiej

16.02.2011

100-120 km/h. Jednak z powodu pogarszającego się stanu technicznego wprowadzono na niej liczne ograniczenia prędkości. Linia obsługuje ruch pasażersko-towarowy. Średnia prędkość handlowa wynosi ok. 60km/h. [...] Firma Jacobs Polska Sp. z o.o. wykona to zadanie w ramach projektu POIiŚ 7.1-19.2 „Modernizacja linii kolejowej nr 8, odcinek Warszawa Okęcie – Radom – PRACE PRZYGOTOWAWCZE”, w okresie 12 miesięcy od dnia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-60-mln-zl-na-modernizacje-przystanku-warszawa-stadion-1185

Ponad 60 mln zł na modernizację przystanku Warszawa Stadion

14.02.2011

torowej wraz z podtorzem i odwodnieniem odcinka linii średnicowej podmiejskiej (nr 448) o długości 2,3 km. Kontrakt zostanie zrealizowany przez konsorcjum firm Bilfinger Berger Budownictwo S.A., i Przed

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ciechanow-ii-podpisany-kontrakt-za-prawie-pol-miliarda-dla-konsorcjum-feroco-1183

Ciechanów II podpisany – kontrakt za prawie pół miliarda dla konsorcjum FEROCO

11.02.2011

torowego na długości 30 km linii kolejowej, przebudowę układów torowych na stacjach Konopki i Mława modernizację peronów i dojść do peronów wraz z dojściem dla osób niepełnosprawnych, budowę 2 mostów, 1 wiaduktu [...] wiaduktu, dróg dojazdowych, 2 przejść podziemnych oraz przepustów, budowę 2 podziemnych przejść dla pieszych na stacjach Mława i Konopki, całkowitą wymianę istniejącej sieci trakcyjnej w torach stacyjnych i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-e-30-ma-odcinku-zabrze-krakow-intensywne-przygotowania-do-rozpoczecia-prac-1174

Modernizacja linii E 30, ma odcinku Zabrze - Kraków - intensywne przygotowania do rozpoczęcia prac

07.02.2011

Jaworzno Szczakowa (km 6,847-0,000 linii nr 134); Jaworzno Szczakowa – Trzebinia (km 15,810-29,110 linii nr 133), 2. Przetarg nr 2: Modernizacja odcinka: Trzebinia – Krzeszowice (17,6 km linii nr 133); 3 [...] Kraków Główny Towarowy (20,5 km linii nr 133); 4. Przetarg nr 4: Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno Szczakowa, LCS Trzebinia, LCS Kraków Mydlniki (6,9 km linii nr 134 oraz 51,8 km linii nr 133). Oprócz czterech [...] pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. www.pois.gov.pl Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...10111213141516171819...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 141 do 150 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook