Powrót

Ciechanów II podpisany – kontrakt za prawie pół miliarda dla konsorcjum FEROCO

Na zdjęciu: Przemysław Radowicz – Członek Zarządu, Marcin Strzelczyk – Członek Zarządu, Zbigniew Szafrański – prezes PKP PLK S.A., Marek Pawlik – wiceprezes PKP PLK S.A.

Zakres robót budowlanych na odcinku Ciechanów - Mława obejmie między innymi:

  • modernizację układu torowego na długości 30 km linii kolejowej,
  • przebudowę układów torowych na stacjach Konopki i Mława
  • modernizację peronów i dojść do peronów wraz z dojściem dla osób niepełnosprawnych,
  • budowę 2 mostów, 1 wiaduktu, dróg dojazdowych, 2 przejść podziemnych oraz przepustów,
  • budowę 2 podziemnych przejść dla pieszych na stacjach Mława i Konopki,
  • całkowitą wymianę istniejącej sieci trakcyjnej w torach stacyjnych i szlakowych,
  • budowę urządzeń sterowania ruchem kolejowym na stacji Mława i stacji Konopki,
  • rozbiórkę obiektów kubaturowych w tym kładki dla pieszych na stacji Mława.

 

Wartość umowy wynosi 397 652 629,75 PLN netto, 485 136 208,30 PLN brutto, a wykonawcą prac będzie konsorcjum firm:

  • FEROCO S.A.,
  • TORPOL Sp. z o.o.,
  • Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z o.o.
  • Przedsiębiorstwo Usług Technicznych „INTERCOR” Sp. z o.o.

 

Zadanie powinno zostać zrealizowane w okresie 24 miesięcy od daty rozpoczęcia prac. Modernizacja linii kolejowej na obszarze Lokalnego Centrum Sterowania Ruchem Kolejowym w Ciechanowie to kolejny etap przebudowy ponad 350 kilometrowej linii kolejowe E-65 łączącej Warszawę z Gdynią.

   

Informacje dla mediów:
Robert Kuczyński
Rzecznik Prasowy
Centrum Realizacji Inwestycji
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl
tel. +48 22 47 33 640

   

www.pois.gov.pl

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko