• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy logon. Rezultatów: 464, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/unowoczesnimy-sterowanie-ruchem-kolejowym-w-krakowie-9946

Unowocześnimy sterowanie ruchem kolejowym w Krakowie

29.07.2024

Umowę za przeszło 23 mln zł zrealizują Krakowskie Zakłady Automatyki S.A. Głównym zadaniem wykonawcy będzie montaż nowych urządzeń sterowania ruchem pociągów przy posterunku Kraków Przedmieście, wymia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-stacji-w-slonicach-wygodniej-wsiadamy-do-pociagow-z-nowego-peronu-9943

Na stacji w Słonicach wygodniej wsiadamy do pociągów z nowego peronu

26.07.2024

Na stacji w Słonicach w woj. zachodniopomorskim wsiadanie i wysiadanie z pociągów ułatwiają już dwa dwukrawędziowe, wyższe, szersze i dłuższe perony. Posiadają one antypoślizgową nawierzchnię wraz ze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/budujemy-nowy-przystanek-w-katowicach-wkrotce-prace-obejma-wazne-dla-miasta-wiadukty-9931

Budujemy nowy przystanek w Katowicach. Wkrótce prace obejmą ważne dla miasta wiadukty

23.07.2024

Zaawansowane prace prowadzimy na linii kolejowej Będzin – Katowice Szopienice Południowe, które są częścią dużej inwestycji na linii Będzin – Zebrzydowice. Na katowickim odcinku tego zadania wykonaliś

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-skrzyzowaniu-torow-z-droga-wojewodzka-w-lancucie-9925

Bezpieczniej na skrzyżowaniu torów z drogą wojewódzką w Łańcucie

19.07.2024

Od 19 lipca br. otwarty jest ruch drogowy pod nowym wiaduktem kolejowym w Łańcucie w rejonie ul. Grunwaldzkiej i Podzwierzyniec. Kierowcy zyskali lepsze możliwości przejazdu pod torami kolejowymi. Wia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podlaskie-tunel-w-baciutach-usprawnia-ruch-kolejowy-i-drogowy-9913

Podlaskie: tunel w Baciutach usprawnia ruch kolejowy i drogowy

19.07.2024

Przed rogatkami przejazdu kolejowo-drogowego w Baciutach przez lata musieli zatrzymywać się kierowcy – zamykały się często ze względu na pasażerski i towarowy ruch pociągów między Warszawą i Białymsto

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-wygodnie-na-lasztownie-i-do-parku-przemyslowego-w-dunikowie-9898

Pociągiem wygodnie na Łasztownię i do parku przemysłowego w Dunikowie

16.07.2024

Przystanek Szczecin Łasztownia (linia kolejowa nr 273 Wrocław – Szczecin) powstał przy ulicy Heyki, a przystanek Szczecin Dunikowo (linia kolejowa nr 351 Poznań – Szczecin) w pobliżu ulic Kobaltowej o

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-przejscia-polaczyly-prage-poludnie-z-rembertowem-9871

Nowe przejścia połączyły Pragę Południe z Rembertowem

05.07.2024

W odpowiedzi na apele mieszkańców warszawskich dzielnic Pragi Południe i Rembertowa, zbudowaliśmy bezpieczne przejścia przez tory, które prowadzą do pieszego szlaku w Rezerwacie Przyrody Olszynka Groc

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wyzszy-poziom-bezpieczenstwa-na-przejazdach-w-woj-kujawsko-pomorskim-9868

Wyższy poziom bezpieczeństwa na przejazdach w woj. kujawsko-pomorskim

03.07.2024

Kierowcy przejeżdżają bezpieczniej przez tory na 12 przejazdach kolejowo-drogowych w woj. kujawsko – pomorskim. Zabudowaliśmy nowe sygnalizatory świetlne, są nowe nawierzchnie drogowa i torowa oraz en

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-urzadzenia-na-trasie-torun-bydgoszcz-zapewnia-bezpiecznie-i-sprawne-podroze-koleja-9865

Nowe urządzenia na trasie Toruń – Bydgoszcz zapewnią bezpiecznie i sprawne podróże koleją

02.07.2024

Zakres zadania realizowanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. obejmuje montaż nowoczesnych urządzeń sterowania ruchem kolejowym oraz telekomunikacyjnych na stacjach Cierpice i Solec Kujawski, a t

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tbm-faustyna-przed-czasem-na-mecie-trzeciego-tunelu-jednotorowego-w-lodzi-9859

TBM Faustyna przed czasem na mecie trzeciego tunelu jednotorowego w Łodzi

28.06.2024

Maszyna TBM Faustyna wydrążyła trzeci (o długości 748 metrów) z czterech jednotorowych tuneli w rekordowym czasie 122 dni, czyli po ok. 4 miesiącach prac. Drugi tunel drążony był 7 miesięcy (850 metró

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...567891011121314...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 91 do 100 z 464.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook