Wyniki wyszukiwania
Umowę za przeszło 23 mln zł zrealizują Krakowskie Zakłady Automatyki S.A. Głównym zadaniem wykonawcy będzie montaż nowych urządzeń sterowania ruchem pociągów przy posterunku Kraków Przedmieście, wymia
PRZECZYTAJNa stacji w Słonicach w woj. zachodniopomorskim wsiadanie i wysiadanie z pociągów ułatwiają już dwa dwukrawędziowe, wyższe, szersze i dłuższe perony. Posiadają one antypoślizgową nawierzchnię wraz ze
PRZECZYTAJZaawansowane prace prowadzimy na linii kolejowej Będzin – Katowice Szopienice Południowe, które są częścią dużej inwestycji na linii Będzin – Zebrzydowice. Na katowickim odcinku tego zadania wykonaliś
PRZECZYTAJOd 19 lipca br. otwarty jest ruch drogowy pod nowym wiaduktem kolejowym w Łańcucie w rejonie ul. Grunwaldzkiej i Podzwierzyniec. Kierowcy zyskali lepsze możliwości przejazdu pod torami kolejowymi. Wia
PRZECZYTAJPrzed rogatkami przejazdu kolejowo-drogowego w Baciutach przez lata musieli zatrzymywać się kierowcy – zamykały się często ze względu na pasażerski i towarowy ruch pociągów między Warszawą i Białymsto
PRZECZYTAJPrzystanek Szczecin Łasztownia (linia kolejowa nr 273 Wrocław – Szczecin) powstał przy ulicy Heyki, a przystanek Szczecin Dunikowo (linia kolejowa nr 351 Poznań – Szczecin) w pobliżu ulic Kobaltowej o
PRZECZYTAJW odpowiedzi na apele mieszkańców warszawskich dzielnic Pragi Południe i Rembertowa, zbudowaliśmy bezpieczne przejścia przez tory, które prowadzą do pieszego szlaku w Rezerwacie Przyrody Olszynka Groc
PRZECZYTAJKierowcy przejeżdżają bezpieczniej przez tory na 12 przejazdach kolejowo-drogowych w woj. kujawsko – pomorskim. Zabudowaliśmy nowe sygnalizatory świetlne, są nowe nawierzchnie drogowa i torowa oraz en
PRZECZYTAJZakres zadania realizowanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. obejmuje montaż nowoczesnych urządzeń sterowania ruchem kolejowym oraz telekomunikacyjnych na stacjach Cierpice i Solec Kujawski, a t
PRZECZYTAJMaszyna TBM Faustyna wydrążyła trzeci (o długości 748 metrów) z czterech jednotorowych tuneli w rekordowym czasie 122 dni, czyli po ok. 4 miesiącach prac. Drugi tunel drążony był 7 miesięcy (850 metró
PRZECZYTAJ