Wyniki wyszukiwania
PLK SA konsekwentnie unowocześniają infrastrukturę kolejową. Efektem jest systematyczny wzrost parametrów technicznych sieci linii kolejowych, takich jak prędkość i dopuszczalne naciski dla ciężkich s
PRZECZYTAJNowoczesne maszyny do potokowej wymiany nawierzchni PUN umożliwiają Polskim Liniom Kolejowym realizować zadania zgodnie z harmonogramem, minimalizując utrudnienia i zwiększając efektywność prac. Nowoc
PRZECZYTAJzmiany, które pasażerowie i przewoźnicy odczują już w przyszłym roku. W Łódzkiem kolej nie zwalnia tempa, lecz przyspiesza i odpowiada na potrzeby mieszkańców – powiedział Piotr Wyborski, Prezes Polskich
PRZECZYTAJModernizacja linii kolejowej nr 201, łączącej Bydgoszcz z Trójmiastem, na terenie woj. pomorskiego trwa już w najlepsze na odcinku Kościerzyna – Gdańsk Osowa. W woj. kujawsko – pomorskim prowadzimy pr
PRZECZYTAJwartości ponad 2 mln zł, zakończą się w bieżącym roku i są finansowane ze środków KPO. Nie zwalniamy tempa. W ubiegłym roku znacząco skróciliśmy czas przejazdu pociągów z Wrocławia aż do Międzylesia i granicy
PRZECZYTAJwypadków na przejazdach kolejowo-drogowych. Dlatego kampania społeczna „Bezpieczny Przejazd” nie zwalnia tempa. Organizowane akcje, symulacje zderzeń czy spotkania z ekspertami, mają jeden cel – uświadomić uczestników
PRZECZYTAJZ początkiem marca 2025 roku Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpoczęły realizację ambitnego planu robót utrzymaniowych, który zakłada m.in. potokową wymianę nawierzchni torowej na 150 km tras kolejowych.
PRZECZYTAJW Limanowej rządzić będzie kolej!
17.02.2025
kolejowy stanie się istotnym impulsem w rozwoju społecznym i gospodarczym tego regionu. - Nie zwalniamy tempa przy przygotowywaniu kolejnych przetargów. To trzecie postępowanie uruchomione w ostatnich tygodniach
PRZECZYTAJkrótszym niż 100 minut. Pomimo dotkliwej powodzi, która nawiedziła region, kolejarze nie zwalniają tempa prac. Obecnie najważniejsze roboty prowadzone są na odcinku Strzelin – Kamieniec Ząbkowicki , aby
PRZECZYTAJNa nowym przystanku Łódź Zarzew wykonawca rozpoczął betonowanie fundamentów pierwszego z dwóch peronów. Na przygotowanej podbudowie ustawiane są pierwsze elementy tzw. ścianki peronowe typu „L” (elki)
PRZECZYTAJ