Wyniki wyszukiwania
automatyki poprawiło się bezpieczeństwo i standard obsługi pojazdów w ruchu kolejowym i drogowym. W ramach prac znalazły się także demontaż i montaż 4 km toru oraz 10 rozjazdów. Wykonano odwodnienie stacji i roboty
PRZECZYTAJniezbędnych parametrów techniczno-eksploatacyjnych dla usprawnienia funkcjonowania linii. Zakres prac obejmuje rewitalizację infrastruktury kolejowej na wybranych odcinkach, tj.: torów, obiektów inży
PRZECZYTAJTaka rzecz się rzadko zdarza!!!
09.06.2011
modernizacji stacji Warszawa Gdańska. Ten wyprodukowany w 1941 roku w Niemczech obiekt, po demontażu i pracach konserwacyjnych, został przeniesiony o kilkaset metrów i zainstalowany w bezpośrednim sąsiedztwie
PRZECZYTAJprzewozowych. Projekt jest realizowany od 2010 r., od kiedy prowadzono studium wykonalności, zakończenie prac planowane jest w 2013 roku. 2. „Modernizacja linii kolejowej nr 63 Dorohusk - Zawadówka Naftobaza
PRZECZYTAJWielkopolska docenia kolej
03.03.2011
Pozwoli to w nowej perspektywie 2014 - 2020 rozpocząć modernizacje linii. Do tej pory będą podejmowane prace interwencyjne, aby usuwać na trasie najgorsze utrudnienia. Uczestnicy spotkania zainteresowani byli
PRZECZYTAJLCS Malbork dla konsorcjum Trakcji Polskiej
17.02.2011
do stacji Malbork, odcinek nr 2 - od stacji Malbork do północnej granicy LCS w Szymankowie. Zakres prac modernizacyjnych będzie obejmować: układy torowe stacji i szlaków, nawierzchnię torową z poprawą geometrii
PRZECZYTAJlinii Łuków - Lublin Północny (lk30). Będzie uzupełnieniem regionalnego transportu kolejowego do pracy i szkół. Nowy przystanek będzie obok przejazdu kolejowo-drogowego w Łagiewnikach na skrzyżowaniu z
PRZECZYTAJzabezpieczyła alternatywne źródła finansowania, bez uszczerbku dla innych zadań. Termin zakończenia prac, to II kwartał 2024 r.
PRZECZYTAJ1920 r. oraz kostkę granitową z 1892 r. Materiały zostały zdemontowane ze stacji Wolsztyn podczas prac remontowych na trasie Drzymałowo - Wolsztyn. Kostka granitowa zostanie wykorzystana do modernizacji
PRZECZYTAJChabówka - Zakopane) oraz w województwie dolnośląskim m.in. w Sobótce, Świdnicy i Wrocławiu (w ramach prac na linii nr 285 Wrocław Główny - Jedlina Zdrój). W tym roku zarządca infrastruktury planuje montaż
PRZECZYTAJ