Wyniki wyszukiwania
pod torami jezdni o łącznej szerokości 6 m z dwoma pasami ruchu oraz 3 m trasy pieszo-rowerowej. Prace realizowane są w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami
PRZECZYTAJwygodniejsze rozwiązanie dla mieszkańców miasta – połączenie centrum z południowo-wschodnimi dzielnicami. Prace za 39, 8 mln zł netto zrealizuje Intop Tarnobrzeg Sp. z o.o. Nowe perony w Skarżysku-Kamiennej podnoszą
PRZECZYTAJpełnienie obowiązków przez dróżników i dyżurnych. Zespoły techniczne nadzorują i kontrolują 24/h pracę urządzeń sygnalizacji przejazdowej. W przypadku zagrożenia na terenie kolejowym poinformuj Straż Ochrony
PRZECZYTAJlinii Warszawa – Lublin, Warszawa – Białystok, Warszawa – Poznań i Warszawa – Radom. Po zakończeniu prac szybciej i wygodniej dojedziemy koleją między największymi ośrodkami wojewódzkimi. Wzrośnie także
PRZECZYTAJdworce PKP i PKS. Tunel istotnie poprawi komunikację między zachodnią i wschodnią stroną Poznania. Prace na stacji Poznań Główny planowane są do marca 2022 r. Inwestycja o wartości 97,2 mln zł netto jest
PRZECZYTAJ1975 r. Sprzęt służył do oczyszczania rozjazdów i torów ze śniegu. Obecnie zarządca infrastruktury do prac wykorzystuje już nowe drezyny ze specjalnymi przystawkami. Stary pojazd będzie eksponowany w Zagórzu
PRZECZYTAJodcinku granica państwa – Chryzanów (S)” zaplanowano na lata 2019 -2021. Roboty w ramach projektu „Prace inwestycyjne na przejściu granicznym Siemianówka-Swisłocz” zaplanowano na lata 2019 - 2022 r. Kontakt
PRZECZYTAJinwestycji na Rail Baltica . Roboty na odcinku Czyżew – Białystok będą prowadzone w ramach projektu: "Prace na linii E75 na odcinku Czyżew – Białystok” i finansowane z unijnego instrumentu „Łącząc Europę” (CEF)
PRZECZYTAJmiast, samorządem województwa oraz Mazowieckim Zarządem Dróg Wojewódzkich w Warszawie. Obecnie trwają prace projektowe. Budowy zaplanowano do 2022 r. – Podpisana umowa PLK z CUPT to dofinansowanie 66,6 mln
PRZECZYTAJwspółpracy nie tylko wspiera edukację i rozwój przyszłych kolejarzy, ale też pozwala na podjęcie pracy przez wyspecjalizowane kadry inżynierskie i techniczne, odpowiadające potrzebom rynku kolejowego.
PRZECZYTAJ