• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy praca. Rezultatów: 4191, czas wyszukiwania 20 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/po-trzech-latach-zostanie-wznowiony-ruch-na-trasie-miedzy-lowiczem-i-zgierzem-zakonczono-pierwszy-kontrakt-w-ramach-rpo-w-polsce-1418

Po trzech latach zostanie wznowiony ruch na trasie między Łowiczem i Zgierzem – zakończono pierwszy kontrakt w ramach RPO w Polsce

01.09.2011

pomiędzy stacjami Łowicz i Zgierz, na długości 47 km oraz 100 m toru nr 3 na stacji Stryków. Zakres prac budowlanych obejmował kompleksową wymianę nawierzchni torowej, wymianę 12 kompletów rozjazdów oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-kontraktu-3-160

Podpisanie kontraktu

13.12.2006

wykonania przez wykonawcę robót budowlanych polegających na modernizacji torów, sieci trakcyjnej wraz z pracami towarzyszącymi na odcinku od stacji Międzyrzec Podlaski do stacji Biała Podlaska.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pantografy-pociagow-pod-kontrola-rowniez-w-woj-pomorskim-9928

Pantografy pociągów pod kontrolą również w woj. pomorskim

22.07.2024

sieci kolejowej stanowiska systemu monitorowania odbieraków prądu – pierwsze zbudowano w 2022 r. Prace o wartości ok 5 mln zł wykona Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu sp. z o.o. Planowany termin

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontrola-pantografow-ogranicza-opoznienia-pociagow-9441

Kontrola pantografów ogranicza opóźnienia pociągów

28.02.2024

został zabudowany w roku 2022 przez Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z o.o. Wartość prac to blisko 6,7 mln zł.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontrola-pantografow-ograniczy-opoznienia-pociagow-7939

Kontrola pantografów ograniczy opóźnienia pociągów

27.01.2023

. System został zabudowany przez Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z o.o. Wartość prac to blisko 6,7 mln zł.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/setki-pracownikow-i-maszyn-na-torach-pod-kontrola-plk-4280

Setki pracowników i maszyn na torach pod kontrolą PLK

28.06.2019

zasadami bezpieczeństwa, obowiązującymi podczas prac. PLK przy współpracy ale i podczas kontroli działań wykonawców eliminują zagrożenia np. związane z pracą ludzi, urządzeń i maszyn obok czynnych torów. [...] profilarki tłucznia, maszyny do potokowej wymiany nawierzchni kolejowej oraz specjalistyczne pojazdy do pracy na mostach. Roboty prowadzone są na dużych wysokościach, na torach, obok mostów i na wodzie. Dla [...] toru o zbliżającym się pociągu. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. starają się, by bardzo szeroki zakres prac na torach przebiegał bezpiecznie. - Wykonawcy robót prowadzonych na sieci zarządzanej przez PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wagony-i-lokomotywy-pod-stala-kontrola-3326

Wagony i lokomotywy pod stałą kontrolą

17.03.2017

Praca urządzeń dSAT zwiększa bezpieczeństwo na kolejowych szlakach. Urządzenia badające stan taboru są umieszczone w torach. Przy pełnej prędkości pociągu bezkontaktowo wykrywają ewentualne uszkodzenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-nadodrzanki-1371

Kontynuacja modernizacji „Nadodrzanki”

18.07.2011

przepusty w ciągu wymiany nawierzchni torowej wraz z renowacją i naprawą ściany czołowej oraz szereg prac towarzyszących. Kosztem 17 168 340,00 PLN brutto zlikwidowane zostaną istniejące ograniczenia prędkości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-nadodrzanki-2-1924

Kontynuacja modernizacji „Nadodrzanki”

25.04.2013

kolejowym, pięć przepustów, cztery przejazdy kolejowe oraz urządzenia elektroenergetyczne. Zakończenie prac planowane jest na grudzień 2013 roku. W latach 2013 – 2016 przewidywana jest modernizacja na dalszych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wrzesniowa-korekta-rozkladu-2005

Wrześniowa korekta rozkładu

30.08.2013

korekty na 19 największych dworcach w Polsce, podróżnych będą wspierać mobilni informatorzy. Obecnie prace na sieci kolejowej trwają w ponad 250 miejscach. Modernizacją, bądź rewitalizacją, objętych jest ponad [...] inżynieryjnych. W wielu miejscach ruch pociągów prowadzony jest po jednym torze obok intensywnych prac na sąsiednim. Efekty zmian odczują pasażerowie np. w Warszawie na linii średnicowej. Od 2 września [...] września br. na tę trasę oraz most średnicowy wróci ponad pół tysiąca pociągów. To efekt zakończenia prac remontowych, dzięki którym prędkość pociągów wzrośnie o 20 km/h. Z nowego peronu będą korzystali podróżni

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...360361362363364365366367368369...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 3641 do 3650 z 4191.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook