Wyniki wyszukiwania
Linie Kolejowe S.A. realizując inwestycje z obecnej perspektywy UE, jednocześnie prowadzą intensywne prace przygotowawcze związane z nową perspektywą. Spółka wejdzie w nią z wcześniej przygotowanymi projektami
PRZECZYTAJpozwalają przećwiczyć właściwe postępowanie w różnych sytuacjach, które mogą wydarzyć się w codziennej pracy.
PRZECZYTAJWersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących pod linkiem: https://youtu.be/IB8e201N6i0 .
PRZECZYTAJodcinku granica państwa – Chryzanów (S)” zaplanowano na lata 2019 -2021. Roboty w ramach projektu „Prace inwestycyjne na przejściu granicznym Siemianówka-Swisłocz” zaplanowano na lata 2019 - 2022 r. Kontakt
PRZECZYTAJrok to 300 kolejnych miejsc. Na Mazowszu prace właśnie ruszyły, w pozostałych regionach Polski mają się zakończyć jeszcze w tym roku. Koszt zaplanowanych prac to ponad 0,5 mln złotych. Jednak tegoroczna
PRZECZYTAJna dworcach, stacjach i przystankach kolejowych” jest planowane do zakończenia w połowie 2022 r. Prace zrealizuje konsorcjum firm Aldesa Construcciones Polska Sp. z o.o. (Lider), Aldesa Construcciones
PRZECZYTAJi obiektów inżynieryjnych. W ramach tych prac zostanie również kompleksowo przebudowana sieć trakcyjna na odcinku Kalety – Strzebiń. Ponadto zaplanowano prace w branżach automatyki kolejowej i elektro
PRZECZYTAJZakres zamówienia obejmuje: - wymianę nawierzchni torowej w torze nr 2 na szlaku Lipie Góry – Babiak na długości ponad 8 km; - wymianę 7 rozjazdów na stacji Chełmce ze wstawkami między rozjazdami: - n
PRZECZYTAJnastąpi w systemie Projektuj – buduj. Przewidywany termin zakończenia prac to 15 listopada 2010r. Szczegółowy zakres rzeczowy prac przedstawia się następująco: • wymiana 9,6 km nawierzchni torowej w torze
PRZECZYTAJprowadzonych prac zostanie przebudowane i wybudowane łącznie 138 wiaduktów, mostów i estakad. Projekt modernizacji zakłada również przebudowę układów torowych na 16 stacjach. Prowadzone prace pozwolą na [...] infrastruktura kolejowa Obecnie na odcinku Podłęże-Bochnia, liczącym ponad 20km długości, prowadzone są prace na wszystkich trzech stacjach (Podłęże, Kłaj, Bochnia) i 2 szlakach (Podłęże-Kłaj i Kłaj-Bochnia)
PRZECZYTAJ