Wyniki wyszukiwania
przewozów przez granicę między RP a RS było forum, na którym poruszono problemy istotne w codziennej pracy w strefie trans granicznej. Organizatorzy przedstawili informacje nt.: - strategii rozwoju ZSR - planów
PRZECZYTAJPoprawa infrastruktury na Śląsku
26.03.2012
prędkość 80 km/h. Poprawią się warunki przejazdu samochodów ciężarowych pod obiektem. Zakończenie prac przewidziano na 30 listopada 2012 roku. Również 22 marca pomiędzy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
PRZECZYTAJprędkością 100 km/h). Znacząco poprawi się również bezpieczeństwo prowadzenia ruchu pociągów oraz warunki pracy dyżurnych ruchu dzięki przeniesieniu obsługi do nowej nastawni dysponującej. Zakończenie tych inwestycji
PRZECZYTAJnadzoru inwestorskiego nad robotami wg FIDIC, 3. Koordynacji realizacji umowy zawartej na wykonanie prac modernizacyjnych w systemie „projektuj – buduj” linii kolejowych nr 219 i 35, 4. Współpracy z Dyrektorem
PRZECZYTAJinwestycja o wartości prawie 36 mln zł, dotacja unijna 21 mln zł. Poza 12,3 km torów i rozjazdów, prace obejmą obiekty inżynieryjne. Na stacjach Szklarska Poręba Górna oraz Piechowice zostaną wyremontowane
PRZECZYTAJpowstrzymanych przed wejściem na tory w miejscach niedozwolonych. Straż Ochrony Kolei koordynowała prace z Mobilnego Centrum Monitoringu samochodu wyposażonego w kilkanaście kamer. „W pierwszej kolejności
PRZECZYTAJLuboń”. W wyniku przeprowadzonego postępowania, w trybie przetargu nieograniczonego, na wykonawcą ww. prac wybrano firmę Jacobs Polska Sp. z o.o. w Warszawie. Ze strony Jacobs Polska Sp. z o.o. umowę podpisał
PRZECZYTAJbudową łącznicy kolejowej Pomorsko – Przylep omijającej stację Czerwieńsk – etap I”. Na wykonawcę ww. prac wybrano Firmę Menedżersko – Konsultingową KOLMEN Sp. z o.o. z Lublina. Ze strony KOLMEN Sp. z o.o
PRZECZYTAJodcinka Skierniewice – Koluszki o długości ok. 42 km Koluszki – Łódź Widzew o długości ok. 20 km . Prace będą przebiegać w dwóch fazach: 1. Analizy porealizacyjnej w ramach której należy wykonać badania
PRZECZYTAJodcinku Krzyż - Kostrzyn i linii nr 367 Zbąszynek - Gorzów Wielkopolski. Planowany termin zakończenia prac - koniec 2011 roku. Uczestniczący w uroczystości Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Infrastruktury
PRZECZYTAJ