Wyniki wyszukiwania
przepustowości na odcinku Warszawa Wschodnia – Nasielsk (Kątne/Świercze)” w ramach projektu pn.: „Prace przygotowawcze dla wybranych projektów” na zlecenie PLK S.A. przeprowadzi konsultacje społeczne z
PRZECZYTAJpółkami. Montaż urządzeń ochrony zwierząt między Białą Podlaską a Chotyłowem wykonano z zadania „Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap III – LCS Terespol” współfinansowany przez
PRZECZYTAJWrocławskie. Przystanki Wrocław Kowale, Wrocław Swojczyce, Wrocław Wojnów, umożliwiają lepsze dojazdy do pracy i szkoły. - Chcemy sprawnie realizować projekty kolejowe i tak też czynimy. Dowodem na to jest program
PRZECZYTAJgdzie dwie kolejne linie przeszły pod zarząd jednostki samorządowej, która po wykonaniu niezbędnych prac, będzie mogła zapewnić mieszkańcom dogodne przejazdy pociągami – powiedział sekretarz stanu w Min
PRZECZYTAJNowe tory na trasie Chełmża - Grudziądz
03.09.2013
podwyższenie prędkości pociągów z 50 km/h do 80-100 km/h oraz skrócenie czasu przejazdu o około 20 min. Prace realizowane są w systemie „projektuj – buduj” przez firm NDI S.A. z Sopotu. Termin zakończenia planowany
PRZECZYTAJOddziałów Młodzieży Powstańczej. Poszczególne perony modernizowano bez wstrzymywania obsługi pasażerów i pracy eksploatacyjnej stacji. Koszt modernizacji stacji Katowice to ponad 70 mln zł. Zobacz fotogalerię
PRZECZYTAJodpowiedzialności i niosą konsekwencje, jeśli wykonawcy nie wypełniają wymagań kontraktowych. Aktualnie prace zlecone przez Polskie Linie Kolejowe obejmują około 3 000 km torów oraz dziesiątki mostów, wiaduktów
PRZECZYTAJpociągi będą mogły jeździć z prędkością 70 km/h. Koszt inwestycji wynosi prawie 25 milionów złotych. Prace rozpoczną się jeszcze w maju i potrwają do końca roku. Jeszcze w tym roku PLK zrewitalizują dwie linie
PRZECZYTAJcałej Polsce. Montaż w kolejnych 300 miejscach będzie prowadzony w 2015 roku. Koszt zaplanowanych prac na ten rok to ponad 500 tysięcy złotych. Akcja się nie kończy – PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. już
PRZECZYTAJinformacyjne. Ponadto bezpieczniejsze przekraczanie torów zapewnia podróżnym zmodernizowane przejście. Prace kosztowały ok. 480 tys. zł. Już w 2012 roku na stacji Szczecin Główny PLK zainstalowały nowoczesny
PRZECZYTAJ