• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Mój Pociąg. Rezultatów: 4357, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-nie-ma-listy-linii-kolejowych-do-likwidacji-3036

PLK nie ma listy linii kolejowych do likwidacji

24.03.2016

które przemilczało dwa ważne fakty: obecnie toczące się postępowania dotyczą linii, po których pociągi nie jeżdżą od wielu lat, a procedury ich dotyczące zostały wszczęte nawet 10 lat temu. Zarządca [...] współpracuje z samorządami, w zakresie optymalnego wykorzystania linii i postępowania z tymi, na których pociągi nie jeżdżą od wielu lat. Wszczęcie postępowania w przypadku takich linii nie oznacza ich likwidacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bursztynowy-korytarz-towarowy-moze-ulatwic-kolejowe-przewozy-3034

„Bursztynowy” korytarz towarowy może ułatwić kolejowe przewozy

24.03.2016

Słowacji, Węgier i Słowenii wspólną ofertą w zakresie alokacji przepustowości dla międzynarodowych pociągów towarowych. W Polsce, trasa korytarza „Bursztynowego” połączy wschodnią i południową granicę i uzupełni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/5-milionow-zl-na-odnowe-wiaduktow-kolejowych-kolo-zielonej-gory-3031

5 milionów zł na odnowę wiaduktów kolejowych koło Zielonej Góry

18.03.2016

peronów i wiaduktów. Efektem prac będzie szybsza jazda pociągów; zostaną zlikwidowane ograniczenia prędkości wprowadzone ze względu na zły stan toru. Pociągi pojadą do 120 km/godz., a tor zostanie przystosowany [...] Zasadniczym efektem prac będzie zwiększenie wytrzymałości obiektów oraz przystosowanie ich do kursowania pociągów z prędkością do 120 km/godz. Pozwoli to na sprawne prowadzenie m.in. ciężkich składów towarowych [...] towarowych. Skróci się czas podróży i zapewniony będzie płynny przejazd, co – szczególnie w przypadku pociągów cargo, wpływa na ograniczenie kosztów transportu. To bardzo istotne, gdyż Nadodrzanka stanowi jedną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/system-sterowania-i-komputery-pomoga-w-edukacji-przyszlych-kolejarzy-3026

System sterowania i komputery pomogą w edukacji przyszłych kolejarzy

15.03.2016

stworzenie pracowni, w których uczniowie będą zdobywać praktyczne umiejętności m.in. kierowania ruchem pociągów. Dwutonowa pomoc szkolna Szkoła w Siedlcach otrzymała pulpit dyżurnego ruchu wraz z wyposażeniem [...] symulatorem urządzeń kolejowych, który pokazuje, jak współcześnie odbywa się proces sterowania ruchem pociągów. Do Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Dęblinie PLK przekazały komputery. 25 zestawów posłuży uczniom

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wprowadzenie-korekty-rozkladu-13-marca-przebieglo-planowo-3025

Wprowadzenie korekty rozkładu 13 marca przebiegło planowo

14.03.2016

zespoły techniczne, które w przypadku usterek szybko podejmują działania i zapewniają sprawny przejazd pociągów. Prowadzona jest również bieżąca komunikacja zarządcy infrastruktury z przewoźnikami. Kontakt dla

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-poziom-bezpieczenstwa-na-polskiej-kolei-3016

Rośnie poziom bezpieczeństwa na polskiej kolei

27.02.2016

W ubiegłym roku przeszkolono ponad 25 000 osób odpowiedzialnych za bezpieczne prowadzenie ruchu pociągów. Za ponad 4 mln zł PLK wybudowała nowoczesny symulator dla dyżurnych ruchu. W ciągu trzech miesięcy [...] różnych stanowisk i jednostek organizacyjnych, a także kontrole w zakresie bezpieczeństwa ruchu pociągów w miejscach prowadzonych inwestycji oraz blisko 80 wewnętrznych audytów Systemu Zarządzania Bez [...] pracowników znających specyfikę kolei. W 2014 roku, PKP Intercity, w związku z rozpoczęciem eksploatacji pociągów Pendolino, uzyskało zmieniony Certyfikat Bezpieczeństwa rozszerzony o możliwość wykonywania przewozów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-20-wygodniejszych-stacji-i-przystankow-na-podlasiu-3017

Ponad 20 wygodniejszych stacji i przystanków na Podlasiu

01.03.2016

Białystok. Obecnie PKP Intercity oferuje 6 par pociągów dziennie, a zwiększy ich liczbę do 9 par. Większość połączeń, bo aż 6 będzie obsługiwanych nowoczesnymi pociągami PesaDART. Składy posiadają m.in. udogodnienia [...] Suchowolcach i Czeremsze. Wyremontowane i czytelnie oznakowane perony zapewniają teraz lepszy dostęp do pociągów. Odnowiono i sprawdzono też pod kątem bezpieczeństwa przejścia dla pieszych, w Kuźnicy Białostockiej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliony-na-dolnoslaskie-linie-kolejowe-3018

Miliony na dolnośląskie linie kolejowe

04.03.2016

Łużycką, na odcinku Bielawa Dolna – Horka. Nowe tory pozwolą na sprawniejsze prowadzenie cięższych pociągów z prędkością do 120 km/godz. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują obecnie olbrzymi program [...] miastami. np. przejazd z Wrocławia do Warszawy trwa rekordowo krótko 3 h 31 min. Krócej jeżdżą pociągi na zmodernizowanych liniach do Wałbrzycha, Jeleniej Góry, Opola, Jelcza Laskowic, Obornik Śląskich

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/4-mld-zlotych-na-poprawe-dostepu-kolei-do-portow-morskich-3019

4 mld złotych na poprawę dostępu kolei do portów morskich

07.03.2016

ruchem kolejowym odcinkach. Efektem prac będzie wzrost prędkości pociągów - 100 km/h dla pociągów towarowych i 100-140 km/h dla pociągów pasażerskich. Realizacja inwestycji umożliwi stworzenie nowego k [...] towarowego) poprzez kompleksową przebudowę torów (z możliwością wjazdu cięższych pociągów), możliwością obsługi pociągów o długości 740 m. Dodatkowo inwestycja umożliwi wzrost bezpieczeństwa i efektywności [...] 13,5-kilometrową linią kolejową od Pruszcza Gdańskiego przez Most na Martwej Wiśle kierowane są pociągi m.in. do gdańskiego terminala kontenerowego i do portu. PLK do września wymieni tory, rozjazdy, sieć

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-na-stacji-w-bochni-coraz-krotsza-podroz-do-krakowa-i-rzeszowa-3020

Wygodniej na stacji w Bochni. Coraz krótsza podróż do Krakowa i Rzeszowa

08.03.2016

bezpieczny i sprawny przejazd pociągów. Powstaną również dwa Lokalne Centra Sterowania Ruchem Kolejowym (LCS), które pozwalają przygotować i obsługiwać kursowanie pociągów na dłuższych odcinkach linii. [...] Inwestycja obejmuje modernizację blisko 140 km torów. Po zakończeniu prac, czas przejazdu najszybszym pociągiem między Krakowem a Rzeszowem wyniesie ok. 90 minut. Składy pasażerskie pojadą z prędkością do 160 [...] Zamontowano m.in. windy, a także podwyższono perony, dzięki czemu łatwiej jest wsiadać i wysiadać z pociągu. Prace modernizacyjne w Bochni wpłynęły znacząco na funkcjonalność układu komunikacyjnego miasta

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...308309310311312313314315316317...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 3121 do 3130 z 4357.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook