Wprowadzenie korekty rozkładu 13 marca przebiegło planowo
Poza tradycyjnymi punktami informacyjnymi, jak kasy czy centra obsługi klienta, podróżni otrzymali wsparcie mobilnych informatorów, którzy od 11 marca do dziś - 14 marca dyżurują na 18 największych dworcach w Polsce. Pomoc jest także dostępna strony pracowników punktów InfoDworzec, zlokalizowanych na 10 największych dworcach w kraju. Informacje o aktualnych połączeniach można uzyskać pod numerem infolinii 19 757. Do dyspozycji pasażerów jest także strona www.portalpasazera.pl oraz m.in.: www.rozklad.plk-sa.pl, www.intercity.pl oraz www.rozklad-pkp.pl.
Na kolejne miesiące, szczególnie na terenie modernizacji linii - PLK wzmacnia zespoły techniczne, które w przypadku usterek szybko podejmują działania i zapewniają sprawny przejazd pociągów. Prowadzona jest również bieżąca komunikacja zarządcy infrastruktury z przewoźnikami.
Kontakt dla mediów:
Mirosław Siemieniec
Rzecznik prasowy
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
rzecznik@plk-sa.pl
T: + 48 694 480 239