• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Modernizacja. Rezultatów: 3092, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-kolejne-2-umowy-na-modernizacje-linii-kolejowej-e-30-zabrze-katowice-krakow-na-odcinku-sosnowiec-jezor-jaworzno-szczakowa-trzebinia-krakow-glowny-towarowy-1051

Podpisano kolejne 2 umowy na modernizację linii kolejowej E 30 Zabrze - Katowice - Kraków na odcinku Sosnowiec Jęzor – Jaworzno Szczakowa - Trzebinia – Kraków Główny Towarowy

21.12.2010

Kraków, którego modernizacja rozpocznie się w przyszłym roku. Zakres robót budowlanych na odcinku Trzebinia - Krzeszowice (kontrakt nr 2) obejmie między innymi: kompleksową modernizację 17,6 km linii d [...] dwutorowej; modernizację dwóch szlaków i czterech stacji/posterunków, odgałęźnych/przystanków osobowych; modernizację trzech oraz likwidację 12 przejazdów i przejść w poziomie szyn; budowę trzech wiaduktów [...] drogowych; modernizację dwóch wiaduktów oraz 12 mostów kolejowych, w tym trzech w sposób umożliwiający wykorzystanie obszaru pod obiektami jako przejścia dla dużych zwierząt; modernizację 13 istniejących

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-pierwsza-umowe-na-modernizacje-dwoch-odcinkow-linii-kolejowej-zabrze-katowice-krakow-1045

Podpisano pierwszą umowę na modernizację dwóch odcinków linii kolejowej Zabrze - Katowice - Kraków

30.11.2010

między innymi: modernizację 20,2 km linii; modernizację 6 szlaków i 5 stacji/posterunków odgałęźnych/przystanków osobowych; likwidację 8 przejazdów i przejść w poziomie szyn; modernizację 3 przejazdów [...] i 1 wiaduktu kolejowego; modernizację 1 wiaduktu drogowego i 8 wiaduktów kolejowych; budowę 1 mostu drogowego i 1 mostu kolejowego; modernizację 1 mostu kolejowego; modernizację 7 przepustów; budowę 1 nowego [...] ry Kolejowej w Krakowie. Projekt POIiŚ 7.1-11.1 „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice - Kraków” polega na modernizacji linii kolejowej E 30 w zakresie robót zasadniczych na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prawie-400-milionow-zlotych-na-modernizacje-linii-kolejowej-na-podkarpaciu-1043

Prawie 400 milionów złotych na modernizację linii kolejowej na Podkarpaciu

30.11.2010

Bochnia, Bochnia – Biadoliny, Biadoliny – Tarnów. Łączna wartość podpisanych dotychczas umów na modernizację linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem wynosi ponad 2,206 mld zł. Zakres robót budowlanych [...] budowlanych na odcinku Sędziszów Małopolski – Rzeszów Zachodni obejmie między innymi: modernizację układu torowego na długości 21,3 km linii, budowę 8 peronów w miejscowościach Będziemyśl, Trzciana, Świlcza, Rudna [...] (Sędziszów Małopolski w ciągu ulic Grunwaldzka – Księżomost, Będziemyśl, Trzciana, Rudna Wielka), modernizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym i telekomunikacji, całkowitą wymianę istniejącej sieci trakcyjnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dziesiec-konsorcjow-ubiega-sie-o-nadzor-nad-modernizacja-linii-kolejowej-warszawa-gdynia-w-obszarze-lcs-gdansk-i-lcs-gdynia-1041

Dziesięć konsorcjów ubiega się o nadzór nad modernizacją linii kolejowej Warszawa – Gdynia w obszarze LCS Gdańsk i LCS Gdynia

29.11.2010

imieniu Zamawiającego nad realizacją inwestycji modernizacyjnej związanej z projektem nr 7.1-1.2 "Modernizacji linii kolejowej E 65/C-E 65 na odcinku Warszawa – Gdynia - obszar LCS Gdańsk, LCS Gdynia", które

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-i-modernizacja-tzw-helskiego-korytarza-kolejowego-1034

Rewitalizacja i modernizacja tzw. „Helskiego korytarza kolejowego"

18.11.2010

kompleksową modernizację peronów – 19 szt. wraz z ustawieniem wiat i wymianą oświetlenia; - modernizację 5 obiektów inżynieryjnych, w tym 2 wiaduktów kolejowych i 3 mostów; - modernizację urządzeń sterowania [...] sterowania ruchem kolejowym; - modernizację urządzeń elektroenergetycznych i urządzeń łączności kolejowej. Do rewitalizacji i modernizacji przewidziany jest odcinek linii kolejowej nr 213 Reda – Hel o łącznej [...] Mrzezino, Puck, Władysławowo, Kuźnica, Jastarnia, Hel Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości do 100 km/h , a także skrócenie czasu jazdy pociągów o ok. 15 - 25 minut w zależności

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-i-modernizacja-tzw-koscierskiego-korytarza-kolejowego-1033

Rewitalizacja i modernizacja tzw. „Kościerskiego korytarza kolejowego"

18.11.2010

kompleksową modernizację peronów – 19 szt. wraz z ustawieniem wiat i wymianą oświetlenia; - modernizację 11 obiektów inżynieryjnych, w tym 10 wiaduktów kolejowych i 1 mostu; - modernizację urządzeń sterowania [...] Miejscowości – Kościerzyna, Somonino, Gdańsk Osowa, Gdynia Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości maksymalnej 100–120 km/h , na odcinku Kościerzyna – Gdańsk Osowa oraz 90–100 km/h na [...] sterowania ruchem kolejowym; - modernizację urządzeń elektroenergetycznych i urządzeń łączności kolejowej. Linia nr 201 na odcinku Kościerzyna – Gdańsk Osowa jest linią jednotorową, natomiast na odcinku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-umowe-na-promocje-projektu-modernizacji-odcinka-zabrze-katowice-krakow-1031

Podpisano umowę na promocję projektu modernizacji odcinka Zabrze - Katowice - Kraków

17.11.2010

sygnalizacyjnych: LCS Jaworzno Szczakowa, LCS Trzebinia, LCS Kraków Mydlniki w ramach projektu "Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków”. Odcinek Sosnowiec Jęzor – [...] POIiŚ, a także SRK i NSRO w zakresie długości zmodernizowanych odcinków linii kolejowych. Projekt "Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków" znajduje się na liście podstawowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ogloszono-przetarg-na-modernizacje-odcinka-lodz-widzew-lodz-fabryczna-1030

Ogłoszono przetarg na modernizację odcinka Łódź Widzew – Łódź Fabryczna

17.11.2010

przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych”. Etap II modernizacji linii Warszawa – Łódź jest prowadzony w podziale na następujące zadania: Lot A – modernizacja odcinka Warszawa Zachodnia – Skierniewice (Miedniewice) [...] wraz z urządzeniami srk i telekomunikacji dla całego odcinka Łódź Fabryczna – Łódź Widzew oraz modernizacji linii objazdowej Łódź Widzew – Łódź Chojny – Łódź Kaliska. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje [...] przedmiotem zamówienia realizowane jest w ramach Lot-u B1, stanowiącego część projektu POIiŚ 7.1-24.2 „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, Lot B – odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trzy-umowy-podpisane-na-modernizacje-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-i-rzeszowem-na-laczna-wartosc-prawie-2-mld-zl-1028

Trzy umowy podpisane na modernizację linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem na łączną wartość prawie 2 mld zł

15.11.2010

dotychczas umów na modernizację linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem wynosi 1,842 mld zł. Zakres robót budowlanych na odcinku Biadoliny - Tarnów obejmie między innymi: modernizację układu torowego [...] likwidację 9 przejazdów kolejowych w poziomie szyn, podwyższenie kategorii na 1 przejeździe kolejowym, modernizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym i telekomunikacji, całkowitą wymianę sieci trakcyjnej w torach [...] planowany jest w okresie listopad 2011 r. - grudzień 2014 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A rozpoczną modernizację infrastruktury bezpośrednio związanej z prowadzeniem ruchu pociągów i obsługą pasażerów. Na nowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-umowa-na-modernizacje-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-i-rzeszowem-1017

Kolejna umowa na modernizację linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem

02.11.2010

Zakres robót budowlanych na odcinku Podłęże - Bochnia obejmie między innymi: modernizację układu torowego na długości 23 km linii kolejowej, przebudowę układów torowych na 3 stacjach: Podłęże, Kłaj, Bochnia [...] likwidację 7 przejazdów i przejść w poziomie szyn oraz podwyższenie kategorii na 1 przejeździe; modernizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym i telekomunikacyjnych na stacjach Podłęże, Kłaj i Bochnia; [...] także zmniejszenie negatywnego wpływu transportu na środowisko naturalne. Projekt pod nazwą: „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30: wpisuje się w

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...299300301302303304305306307308...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 3031 do 3040 z 3092.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook