• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ciąg. Rezultatów: 839, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przygotowana-do-modernizacji-linii-warszawa-wlochy-grodzisk-mazowiecki-2976

PLK przygotowana do modernizacji linii Warszawa Włochy - Grodzisk Mazowiecki

03.11.2015

Grodzisk Mazowiecki nr 447 to jeden z najbardziej obciążonych ruchem odcinków kolejowych w Polsce. W ciągu dobry przejeżdża nią 170 pociągów. Linia ma fundamentalne znaczenie dla komunikacji aglomeracyjnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stop-wypadkom-na-przejazdach-kolejowo-drogowych-w-wielkopolsce-3075

Stop wypadkom na przejazdach kolejowo – drogowych w Wielkopolsce

19.05.2016

posiadaczy czterech kółek, ale także wśród rowerzystów oraz pieszych. To w jej ramach przeprowadza się w ciągu roku setki spotkań z dziećmi oraz rozdaje ulotki informacyjne na przejazdach, których celem jest poprawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jesienia-z-inowroclawia-do-jablonowa-pomorskiego-20-minut-krocej-2828

Jesienią z Inowrocławia do Jabłonowa Pomorskiego 20 minut krócej

30.06.2015

120 km/h, zaś towarowe do 100 km/h. Odnowienie tej trasy było kluczowe dla usprawnienia przewozów w ciągu Inowrocław – Toruń – Iława – Olsztyn. Polskie Linie Kolejowe zadbały również o podwyższenie poziomu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-winy-wykonawcy-mozliwe-przesuniecie-terminu-uruchomienia-pociagow-z-krakowa-do-balic-2863

Z winy wykonawcy możliwe przesunięcie terminu uruchomienia pociągów z Krakowa do Balic

21.08.2015

niego prac oraz potwierdzał w terenie specjalny monitoring pracowników Polskich Linii Kolejowych. W ciągu ostatnich dwóch tygodni wykonawca nie zakończył jednak wszystkich prac, pomimo interwencji inwestora

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodzka-kolej-aglomeracyjna-podpisano-umowe-o-dofinansowanie-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-lodzkiego-1279

Łódzka Kolej Aglomeracyjna - podpisano umowę o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego

06.05.2011

(koszty netto). Koszt projektu wynosi 58,2 mln PLN. Przetarg na wykonanie robót zostanie ogłoszony w ciągu najbliższych tygodni, zaś prace będą prowadzone w latach 2011-2013. Zadanie realizowane jest m.in

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniejsze-przystanki-i-nowe-tory-na-trasie-poznan-czempin-2632

Wygodniejsze przystanki i nowe tory na trasie Poznań – Czempiń

24.09.2014

planowane jest rozpoczęcie budowy oczekiwanego przez mieszkańców Poznania, wiaduktu kolejowego w ciągu ul. Czechosłowackiej. Obiekt realizowany wspólnie z miastem, ułatwi znacznie ruch samochodowy i pieszy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ilawa-modernizacja-magistrali-warszawa-gdynia-na-finiszu-2331

Iława: modernizacja magistrali Warszawa – Gdynia na finiszu

27.03.2014

drogowy w miejscowości Rakowice. Inwestycja ta jest kluczowa z uwagi na to, iż realizowana jest w ciągu drogi krajowej numer 15. Aktualnie budowane są najważniejsze elementy konstrukcji tego obiektu. Prace

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czterech-oferentow-na-szesc-wiaduktow-w-okolicach-ciechanowa-do-wziecia-ponad-70-mln-zl-785

Czterech oferentów na sześć wiaduktów w okolicach Ciechanowa – do wzięcia ponad 70 mln zł.

23.06.2010

skrzyżowaniu linii kolejowej z drogą gminną w rejonie przystanku osobowego Gąsocin, wiaduktu drogowego w ciągu drogi powiatowej Ciechanów – Gąsocin, wiaduktu kolejowego na skrzyżowaniu linii kolejowej z drogą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-podpisanie-umowy-721

Koleje Dużych Prędkości - podpisanie umowy

03.03.2010

w czasie prac nad nimi i realizacji inwestycji w tym zakresie. Opracowanie, które będzie gotowe w ciągu 6 miesięcy, będzie wspomagało prace nad studium wykonalności kolei dużych prędkości w Polsce. Przypomnę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zakonczenie-kolejnych-inwestycji-we-wroclawiu-677

Zakończenie kolejnych inwestycji we Wrocławiu

15.12.2009

kolejowej w Polsce oraz zadania Odbudowa elementów wrocławskiej estakady kolejowej i wiaduktów w ciągu linii 271 oraz 273 wraz z robotami towarzyszącymi. Projekt Poprawa stanu infrastruktury kolejowej

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...25262728293031323334...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 291 do 300 z 839.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook