Wyniki wyszukiwania
Grodzisk Mazowiecki nr 447 to jeden z najbardziej obciążonych ruchem odcinków kolejowych w Polsce. W ciągu dobry przejeżdża nią 170 pociągów. Linia ma fundamentalne znaczenie dla komunikacji aglomeracyjnej
PRZECZYTAJposiadaczy czterech kółek, ale także wśród rowerzystów oraz pieszych. To w jej ramach przeprowadza się w ciągu roku setki spotkań z dziećmi oraz rozdaje ulotki informacyjne na przejazdach, których celem jest poprawa
PRZECZYTAJ120 km/h, zaś towarowe do 100 km/h. Odnowienie tej trasy było kluczowe dla usprawnienia przewozów w ciągu Inowrocław – Toruń – Iława – Olsztyn. Polskie Linie Kolejowe zadbały również o podwyższenie poziomu
PRZECZYTAJniego prac oraz potwierdzał w terenie specjalny monitoring pracowników Polskich Linii Kolejowych. W ciągu ostatnich dwóch tygodni wykonawca nie zakończył jednak wszystkich prac, pomimo interwencji inwestora
PRZECZYTAJ(koszty netto). Koszt projektu wynosi 58,2 mln PLN. Przetarg na wykonanie robót zostanie ogłoszony w ciągu najbliższych tygodni, zaś prace będą prowadzone w latach 2011-2013. Zadanie realizowane jest m.in
PRZECZYTAJplanowane jest rozpoczęcie budowy oczekiwanego przez mieszkańców Poznania, wiaduktu kolejowego w ciągu ul. Czechosłowackiej. Obiekt realizowany wspólnie z miastem, ułatwi znacznie ruch samochodowy i pieszy
PRZECZYTAJdrogowy w miejscowości Rakowice. Inwestycja ta jest kluczowa z uwagi na to, iż realizowana jest w ciągu drogi krajowej numer 15. Aktualnie budowane są najważniejsze elementy konstrukcji tego obiektu. Prace
PRZECZYTAJskrzyżowaniu linii kolejowej z drogą gminną w rejonie przystanku osobowego Gąsocin, wiaduktu drogowego w ciągu drogi powiatowej Ciechanów – Gąsocin, wiaduktu kolejowego na skrzyżowaniu linii kolejowej z drogą
PRZECZYTAJw czasie prac nad nimi i realizacji inwestycji w tym zakresie. Opracowanie, które będzie gotowe w ciągu 6 miesięcy, będzie wspomagało prace nad studium wykonalności kolei dużych prędkości w Polsce. Przypomnę
PRZECZYTAJkolejowej w Polsce oraz zadania Odbudowa elementów wrocławskiej estakady kolejowej i wiaduktów w ciągu linii 271 oraz 273 wraz z robotami towarzyszącymi. Projekt Poprawa stanu infrastruktury kolejowej
PRZECZYTAJ