Wyniki wyszukiwania
wzrośnie poziom bezpieczeństwa zarówno w ruchu samochodowym, jak i kolejowym. – Prace prowadzone są na całym odcinku wchodzącym w zakres projektu tj. od Krakowa Głównego do MPL Balice. Obecnie wykonywane są
PRZECZYTAJSieć kolejowa patrolowana
24.01.2014
Lokomotywy spalinowe wykorzystywane są w okolicach Ostrowa Wielkopolskiego. Od północy do godziny 6.00 w całym kraju odnotowano 5 utrudnień związanych z oblodzeniem sieci trakcyjnej. Uruchomiono ponad 650 pociągów
PRZECZYTAJzawodowe i pracownicy. Do dialogu włączyli się również liczni samorządowcy, a nawet parlamentarzyści. Z całym szacunkiem dla tych osób podkreślić należy, że nie są w tym przypadku stroną debaty społecznej. Oczekujemy
PRZECZYTAJrezultacie tych zapowiedzi ograniczono pierwotne plany i zdecydowano o utrzymaniu ruchu na 49 odcinkach w całym kraju. Na Lubelszczyźnie wstępne plany przewidywały wyłączenie 6 odcinków liczących blisko 200 km
PRZECZYTAJRuch kolejowy w Opolskiem bez zmian
25.04.2013
eksploatacji 90 odcinków linii kolejowych o łącznej długości 2 tys. km na terenie całego kraju. " W całym kraju częściowo zweryfikowaliśmy pierwotne plany optymalizacji sieci. Miały na to wpływ zgłoszenia [...] rezultacie tych zapowiedzi ograniczono pierwotne plany i zdecydowano o utrzymaniu ruchu na 49 odcinkach w całym kraju. Na Opolszczyźnie czasowo zostaną wyłączone odcinki Nowy Świętów – Głuchołazy (6 km) oraz Strzelce
PRZECZYTAJrezultacie tych zapowiedzi ograniczono pierwotne plany i zdecydowano o utrzymaniu ruchu na 49 odcinkach w całym kraju. Na Śląsku utrzymane w eksploatacji pozostaną odcinki Borowiany – Fosowskie (22 km), Siewierz
PRZECZYTAJrezultacie tych zapowiedzi ograniczono pierwotne plany i zdecydowano o utrzymaniu ruchu na 49 odcinkach w całym kraju. W Wielkopolsce planowane jest czasowe wyłączenie trzech odcinków na których nie prowadzi się
PRZECZYTAJrezultacie zapowiedzi ograniczono pierwotne plany i zdecydowano o utrzymaniu ruchu na 49 odcinkach w całym kraju. Decyzja dotyczy pozostawienia w eksploatacji wszystkich odcinków przeznaczonych do czasowego
PRZECZYTAJewentualnych wyłączeniach nie będą łatwe, ale na pewno będą głęboko przemyślane i przeanalizowane. W całym procesie restrukturyzacji PLK, która jest niezbędna, nie ma mowy o cięciu na ślepo, kosztem kwestii
PRZECZYTAJPanewnik) podmyty tor, ruch po torze sąsiednim (tylko ruch towarowy). Monitorowana jest sytuacja na całym obszarze Polski. Łączna długość torów zamkniętych dla ruchu pociągów wynosi 76,8 km. Trwa szacowanie
PRZECZYTAJ