• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy II e III. Rezultatów: 463, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/centrum-komunikacyjne-w-lodzi-do-2014-roku-1474

Centrum komunikacyjne w Łodzi do 2014 roku

13.10.2011

Infrastruktura i Środowisko, zadanie 7.1- 24.2 - Modernizacja linii kolejowej Warszawa Łódź, etap II, Lot B - odcinek Łódź Widzew - Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej [...] mediów: Maciej Dutkiewicz Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl, tel. +48 22 47 33 640

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/duze-zainteresowanie-projektem-modelu-finansowego-dla-kolei-duzych-predkosci-1510

Duże zainteresowanie projektem modelu finansowego dla Kolei Dużych Prędkości.

14.11.2011

mi: termin realizacji etapu I - maksymalnie 6 miesięcy od podpisania, terminy realizacji etapów II i III są uzależnione od modelu finansowania i realizacji budowy i uruchomienia Kolei Dużych Prędkości [...] projektu budowy i uruchomienia Kolei Dużych Prędkości w Polsce z uwzględnieniem partnera prywatnego. II etap - wsparcie eksperckie w fazie przygotowania i przeprowadzenia postępowania przetargowego na wybór [...] dla finansowania oraz realizacji projektu budowy i uruchomienia Kolei Dużych Prędkości w Polsce. III etap - wsparcie eksperckie w toku realizacji umowy zawartej z partnerem prywatnym (lub partnerami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-glowny-piekno-i-nowoczesnosc-1503

Kraków Główny: piękno i nowoczesność

09.11.2011

Peron I jest już oddany do użytku, a od kilku dni pierwsi podróżni mogą również korzystać z peronu III. To dobra wiadomość, zwłaszcza, że prace przebiegają terminowo, a nowa elementy infrastruktury kolejowej [...] przemieszczanie się po peronach. Już w listopadzie uruchomione zostaną dodatkowe windy na peronach I i III. Stacja Kraków Główny ma strategiczne znaczenie dla podróżnych z aglomeracji, regionu, całej Polski [...] mediów Maciej Dutkiewicz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji tel.22 47 336 40, e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl Modernizacja infrastruktury kolejowej stacji Kraków Główny odbywa się w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesny-system-sterowania-ruchem-kolejowym-na-trasie-legnica-wegliniec-bielawa-dolna-w-2014-roku-1543

Nowoczesny system sterowania ruchem kolejowym na trasie Legnica – Węgliniec – Bielawa Dolna w 2014 roku.

02.01.2012

Projekt stanowi II etap modernizacji linii kolejowej E 30 na odcinku od stacji Legnica do stacji Bielawa Dolna. Ze względu na pionierski, w skali kraju, rodzaj inwestycji, projekt ma charakter pilotażowy [...] duże ośrodki miejskie: Wrocław, Opole Katowice, Kraków. Projekt „Modernizacja Linii Kolejowej E 30, etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica – Węgliniec – Bielawa [...] głosowych. Linia kolejowa Legnica – Węgliniec – Bielawa Dolna jest linią dwutorową, stanowiącą częścią III paneuropejskiego korytarza transportowego łączącego Berlin/Drezno – Wrocław – Lwów – Kijów. To ważne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prawie-150-milionow-zlotych-na-urzadzenia-sygnalizacyjne-na-odcinku-czempin-poznan-1616

Prawie 150 milionów złotych na urządzenia sygnalizacyjne na odcinku Czempiń – Poznań

20.03.2012

instalacjami wewnętrznymi, przystosowanie pomieszczeń dla lokalnego centrum sterowania, CUiD Poznań Główny II, przewidzianych w budynku nastawni wraz z instalacjami wewnętrznymi, budowa nowych strażnic przejazdowych [...] usunięcia kolizji w niezbędnym zakresie. Zakończenie prac zaplanowano pod koniec 2014 roku. Odcinek linii E59 Czempiń – Poznań (32,2 km linii nr 271) położony jest na obszarze Województwa Wielkopolskiego. Główne [...] instalacjami wewnętrznymi, przystosowanie pomieszczeń dla lokalnego centrum sterowania, CUiD Poznań Główny II, przewidzianych w budynku nastawni wraz z instalacjami wewnętrznymi, budowa nowych strażnic przejazdowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trzy-kwadranse-szybciej-koleja-z-katowic-do-krakowa-1615

Trzy kwadranse szybciej koleją z Katowic do Krakowa

19.03.2012

i buduj”, planowane jest na czerwiec 2014 r. Linia kolejowa E 30, której częścią jest trasa Sosnowiec Jęzor – Kraków Towarowy, to część III Paneuropejskiego Korytarza Transportowego, który biegnie z Drezna [...] prędkością maksymalną 120 km/h. Pełna nazwa projektu: POIiŚ 7.1-11.1 „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków” Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze [...] do wbijania fundamentów (w postaci pali) słupów podtrzymujących sieć trakcyjną. Modernizacja linii E30 z Sosnowca Jęzora do Krakowa Towarowego polega na całkowitej przebudowie lub wymianie wszystkich elementów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodzka-kolej-aglomeracyjna-inwestycja-rozpoczeta-1599

Łódzka Kolej Aglomeracyjna – inwestycja rozpoczęta

12.03.2012

budowlane rozpoczną się w I kwartale 2012 r., zakończenie prac i rozliczenie zadania, przewidziane jest w III kwartale 2013 r. 4. Nazwa projektu: "Budowa, przebudowa przystanków kolejowych na trasach Łódzkiej [...] udziela: Maciej Dutkiewicz Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl tel. +48 47 336 40

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-technologie-na-kolei-1635

Nowoczesne technologie na kolei

23.04.2012

Uczestnicy konferencji mieli okazję zapoznać się z charakterystyką systemu ERTMS, oraz zadać pytania ekspertom z zakresu automatyki z PKP PLK S.A. Projekt, któremu poświęcone było spotkanie, to pilota

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-torow-z-zabrza-przez-katowice-do-krakowa-1632

Modernizacja torów z Zabrza przez Katowice do Krakowa

20.01.2012

1 „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków” polega na całkowitej przebudowie wszystkich elementów infrastruktury kolejowej linii E 30, na odcinku Sosnowiec Jęzor – [...] sieci i urządzeń stanowiących układ zasilania kolejowej trakcji elektrycznej. Linia kolejowa E 30 to część III Paneuropejskiego Korytarza Transportowego, który biegnie z Drezna przez Wrocław, Opole, Katowice [...] e południowej Polski: Dolny Śląsk, Górny Śląsk, Małopolskę i Podkarpacie. Celem modernizacji linii E 30 jest dostosowanie stacji i szlaków do warunków technicznych, wynikających z umów AGC i AGTC dla korytarzy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rawicz-szewce-prace-i-zamkniecia-1631

Rawicz – Szewce prace i zamknięcia

13.04.2012

Wykonawcą robót budowlanych, wchodzących w zakres projektu „Modernizacja linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego” jest Konsorcjum firm: P [...] na odcinku Wrocław - granica województwa dolnośląskiego to drugi etap modernizacji linii kolejowej E 59 Wrocław – Poznań. Projekt realizuje spółka PKP Polskie Linie Kolejowe z udziałem Unii Europejskiej

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...16171819202122232425...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 201 do 210 z 463.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook