• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy praca. Rezultatów: 4191, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-stacji-radom-zgodnie-z-planem-prace-trwaja-24-godziny-na-dobe-2757

Modernizacja stacji Radom zgodnie z planem, prace trwają 24 godziny na dobę

25.03.2015

długości 300 m. Postępują również prace przy przebudowie tunelu. Powstała już betonowa konstrukcja korytarza pod rozebranymi torami. Część obiektu została zabetonowana. Teraz prace są prowadzone głównie przy [...] dzień prowadzone są prace konstrukcyjne, a w nocy wykonywane są zadania związane z dowozem materiałów – szyn, betonu, zbrojeń. W nocnej przerwie w ruchu kolejowym ekipy zajmują się pracami wymagającymi wyłączenia [...] nastawni, która pozwoli dyżurnym ruchu zarządzać pociągami na dystansie kilkudziesięciu kilometrów. Prace przez 24 godziny na dobę Wykonawca pracujący na zlecenie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. dysponuje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyly-prace-na-linii-pomiedzy-wronkami-a-mialami-2861

Ruszyły prace na linii pomiędzy Wronkami a Miałami

18.08.2015

Funduszu Kolejowego i zakończy się w grudniu br.. Prace wykonuje MOTA-ENGIL CENTRAL EUROPE S.A. Rewitalizacja linii Wronki – Miały to kontynuacja wcześniejszych prac PLK, utrzymujących stabilny czas przejazdu [...] Rewitalizacja linii pomiędzy Wronkami a Miałami rozpoczęła się 17 sierpnia. Prace zostały tak zaplanowane, że nie wpływają na kursowanie pociągów. Na 20 km odcinku wymienione zostaną m.in. 52 tysiące podkładów [...] drogą zyska nową nawierzchnię, co zapewni m.in. płynny przejazd samochodów. Wykonywane przez PLK prace zlikwidują ograniczenia prędkości. Pociągi przyśpieszą z 80 km/h do 140 km/h, a czas przejazdu między

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozpoczecie-prac-modernizacyjnych-na-linii-kolejowej-nr-356-pomiedzy-poznaniem-wschodnim-a-wagrowcem-1301

Rozpoczęcie prac modernizacyjnych na linii kolejowej nr 356, pomiędzy Poznaniem Wschodnim a Wągrowcem

20.05.2011

grudniu 2011 r., po wykonaniu najistotniejszych prac, linia ponownie zostanie otwarta dla ruchu pociągów. W kolejnych miesiącach zostaną zrealizowane prace, które nie będą wymagały zamknięcia torów. Cała [...] wynosi około 153 mln zł. Prace finansowane są z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Funduszu Kolejowego i środków własnych Polskich Linii Kolejowych S.A. Zakres prac obejmuje: • modernizację

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zamkniecie-przejazdow-kolejowych-na-szlaku-steszew-szreniawa-w-zwiazku-z-pracami-modernizacyjnymi-1300

Zamknięcie przejazdów kolejowych na szlaku Stęszew - Szreniawa w związku z pracami modernizacyjnymi

20.05.2011

Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Poznaniu informuje, że w związku z pracami modernizacyjnymi na linii kolejowej nr 357 Sulechów – Luboń, na odcinku Wolsztyn – Luboń, szlak Stęszew [...] do miejscowości Trzebaw) – zamknięcie dn. 22.05.2011 r. od godz. 8.00 do 20.00. W związku z tymi pracami wyznaczone zostaną stosowne objazdy. Apelujemy do użytkowników dróg o zwracanie uwagi na tablice

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszaja-prace-nad-studium-wykonalnosci-modernizacji-wezlow-kolejowych-lodzi-poznania-i-wroclawia-1594

Ruszają prace nad studium wykonalności modernizacji węzłów kolejowych Łodzi, Poznania i Wrocławia

28.02.2012

Podstawowym celem projektu jest wykonanie prac studialnych i przygotowawczych koniecznych do podjęcia modernizacji infrastruktury linii kolejowych wchodzących w skład węzłów kolejowych we Wrocławiu, Poznaniu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-nieograniczony-na-prace-modernizacyjne-na-linii-kolejowej-nr-1-zawiercie-katowice-1593

Przetarg nieograniczony na prace modernizacyjne na linii kolejowej nr 1 Zawiercie - Katowice

27.02.2012

prędkością 100 km/h). Znacząco poprawi się również bezpieczeństwo prowadzenia ruchu pociągów oraz warunki pracy dyżurnych ruchu na skutek przeniesienia obsługi do nowej nastawni dysponującej. Zakończenie tych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-stadion-koniec-prac-1556

Warszawa Stadion - koniec prac

19.01.2012

Przystanek Warszawa Stadion nabrał już ostatecznych kształtów. Zastosowana kolorystyka, sposób wykończenia i tzw. mała architektura współgrają z elewacją Stadionu Narodowego. Przystanek jest przystoso

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podziemna-stacja-na-okeciu-prace-na-finiszu-1541

Podziemna stacja na Okęciu – prace na finiszu

30.12.2011

zostały już niemal w pełni wykończone. Zakończono już prace nad układem torowym prowadzącym w okolice przystanku Warszawa Służewiec. Do zakończenia prac zostało już niewiele czasu – na stacji trzeba jeszcze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-wykonczeniowe-na-przystanku-warszawa-stadion-1533

Prace wykończeniowe na przystanku Warszawa Stadion

19.12.2011

kolorystyka współgra z barwami elewacji Stadionu Narodowego. Do całkowitego zakończenia prac pozostało już niewiele czasu, a prace, które trzeba wykonać to między innymi montaż wind dla osób z ograniczoną możliwością

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wreczono-nagrody-za-najlepsze-prace-magisterskie-z-zakresu-kolei-duzych-predkosci-1522

Wręczono nagrody za najlepsze prace magisterskie z zakresu kolei dużych prędkości

05.12.2011

nagród w konkursie na najlepszą pracę magisterską z dziedziny Kolei Dużych Prędkości pod honorowym patronatem Ministra Infrastruktury. Konkurs przeprowadzono w kategorii prac magisterskich, obronionych na [...] Bartosińskiemu za pracę magisterską pt.: "Analiza wpływu planowanej Kolei Dużych Prędkości PKP - Y na wybrane elementy środowiska z wykorzystaniem narzędzi GIS". Wojciechowi Gawędzie za pracę magisterską pt [...] pt.: "Wpływ Kolei Dużych Prędkości na warunki ruchu w korytarzu transportowym". Kindze Grębosz za pracę magisterską pt.: "Koncepcyjny projekt szybkiego pociągu pasażerskiego dla Kolei Dużych Prędkości w

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...14151617181920212223...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 181 do 190 z 4191.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook