• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1912, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poprawa-linii-nr-274-wroclaw-jelenia-gora-1029

Poprawa linii nr 274 Wrocław – Jelenia Góra

16.11.2010

zwiększy się tu prędkość pociągów z 30 km/h do 80 km/h. Rezultatem prowadzonych aktualnie prac będzie skrócenie czasu jazdy pociągów z Wrocławia do Wałbrzycha i Jeleniej Góry. Rozkładowa prędkość na objętych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trzy-umowy-podpisane-na-modernizacje-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-i-rzeszowem-na-laczna-wartosc-prawie-2-mld-zl-1028

Trzy umowy podpisane na modernizację linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem na łączną wartość prawie 2 mld zł

15.11.2010

priorytetu polega na podniesieniu parametrów eksploatacyjnych linii E30, w tym zwiększeniu możliwych prędkości przewozów, likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejne-przetargi-na-lcs-ciechanow-1-1027

Kolejne przetargi na LCS Ciechanów

12.11.2010

pozostawią zaledwie 16. W większości zostaną zastąpione skrzyżowaniami dwupoziomowymi. Dzięki temu prędkość pociągów osobowych wyniesie 160/200 km/h, a czas przejazdu z Warszawy do Gdyni ulegnie znacznemu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebieg-linii-duzych-predkosci-relacja-z-konsultacji-spolecznych-1026

Przebieg linii dużych prędkości - RELACJA Z KONSULTACJI SPOŁECZNYCH

12.11.2010

A. Centrum Kolei Dużych Prędkości • PKP PLK S.A. Centrum Realizacji Inwestycji • PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Łodzi Spotkanie dotyczyło przebiegu linii dużej prędkości przez zachodnią część w [...] możliwej lokalizacji stacji regionalnej kolei dużych prędkości. Jednym z etapów prowadzonego obecnie studium wykonalności budowy linii dużych prędkości w Polsce jest wytyczenie trasy w terenie. Na spotkaniu [...] Sieradza, Zduńskiej Woli, Warty i Szadka zamieszkiwany przez ponad 100 tys. osób. Dworzec kolei dużych prędkości mógłby być zlokalizowany w dogodnej odległości od każdej z tych miejscowości, co pozwoliłoby na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-listu-intencyjnego-dotyczacego-koordynacji-projektow-budowy-linii-duzych-predkosci-w-polsce-i-jej-przebiegu-przez-miasto-lodz-1022

Podpisanie listu intencyjnego dotyczącego koordynacji projektów budowy linii dużych prędkości w Polsce i jej przebiegu przez miasto Łódź

05.11.2010

koordynację prac w ramach 2 studiów: 1. Opracowanie studium wykonalności dla budowy linii dużych prędkości Warszawa - Łódź - Poznań/Wrocław 2. Studium Wykonalności wraz z opracowaniem wniosków aplikacyjnych o [...] podziemnymi przystankami oraz tunel KDP Oba projekty są kluczowe zarówno dla budowy linii dużych prędkości jak i dla rozwoju infrastruktury kolejowej w Łodzi. Zasadniczym celem deklarowanej współpracy jest [...] ds. komunikacji i planowania strategicznego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości tel. +4822 473 2442

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kto-ma-szanse-na-kontrakt-za-prawie-dwa-miliardy-zlotych-znamy-liste-pieciu-potencjalnych-wykonawcow-podziemnej-stacji-lodz-fabryczna-1018

Kto ma szansę na kontrakt za prawie dwa miliardy złotych – znamy listę pięciu potencjalnych wykonawców podziemnej stacji Łódź Fabryczna

04.11.2010

budowę tunelu dla prowadzenia ruchu dalekobieżnego, regionalnego, aglomeracyjnego i kolei dużych prędkości, budowę stacji kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech [...] również tworzymy elementy infrastruktury, które w przyszłości zostaną włączone w system kolei dużych prędkości”. „Inwestycja warta prawie 2 mld zł złotych stworzy nowoczesne rozwiązania w obsłudze pasażerów [...] miejscu będzie znajdował się dworzec autobusowy oraz kolejowy, przygotowany do obsługi kolei dużych prędkości i otoczony przestrzenią komercyjną wysokiej klasy, a wszystko to na dwóch poziomach w głąb ziemi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-umowa-na-modernizacje-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-i-rzeszowem-1017

Kolejna umowa na modernizację linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem

02.11.2010

priorytetu polega na podniesieniu parametrów eksploatacyjnych linii E30, w tym zwiększeniu możliwych prędkości przewozów, likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-studium-wykonalnosci-modernizacji-przejazdow-na-lubelszczyznie-1014

Umowa na studium wykonalności modernizacji przejazdów na Lubelszczyźnie

28.10.2010

przejazdów bez zabezpieczenia rogatkami, półrogatkami, zmniejszenie wypadkowości, podniesienie prędkości rozkładowej na danej linii, podwyższenie kategorii przejazdów, a także poprawa stanu technicznego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najdluzszy-tunel-w-legionowie-1012

Najdłuższy tunel w Legionowie

27.10.2010

poprawa płynności ruchu drogowego w okolicy trasy E 65. Pociągi na zmodernizowanej linii pojadą z prędkością 160 km/h. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu” Modernizacja linii E-65, odcinek Warszawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-pol-miliarda-na-modernizacje-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-i-rzeszowem-1008

Pierwsze pół miliarda na modernizację linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem

20.10.2010

priorytetu polega na podniesieniu parametrów eksploatacyjnych linii E30, w tym zwiększeniu możliwych prędkości przewozów, likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...169170171172173174175176177178...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1731 do 1740 z 1912.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook