• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1912, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/osiem-ofert-na-modernizacje-linii-paczyna-lubliniec-1317

Osiem ofert na modernizację linii Paczyna – Lubliniec

31.05.2011

budynku nastawni. W wyniku realizacji inwestycji nastąpi: • likwidacja ograniczeń prędkości pociągów, • przywrócenie prędkości rozkładowej na przebudowanym odcinku do V = 100 km/h., • skrócenie czasu jazdy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dwa-miliardy-zlotych-na-modernizacje-linii-kolejowej-w-okolicach-ilawy-i-malborka-1314

Dwa miliardy złotych na modernizację linii kolejowej w okolicach Iławy i Malborka

30.05.2011

umożliwią podróżowanie z Warszawy do Gdyni z prędkością 160 km/h, w przy-padku klasycznego pociągu osobowego oraz w wariancie składu z tzw. wychylnym pudłem z prędko-ścią 200 km/h. Dzięki realizacji programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacje-odtworzenia-i-nowa-linia-kolejowa-w-swietokrzyskiem-1311

Modernizacje, odtworzenia i nowa linia kolejowa w Świętokrzyskiem

26.05.2011

cala trasę. Odcinek Kielce – Radom miałby przywróconą prędkość konstrukcyjną 100 – 120 km/h, natomiast od Radomia do Warszawy przewidziana jest prędkość 160 km/h. Chcemy prace na trasie od Radomia do Skarżyska [...] linia z Kielc w stronę Krakowa jest w dobrym stanie, w tym roku zlikwidowane zostaną ograniczenia prędkości spowodowane zeszłorocznym podmyciem toru. Odżywać zaczyna kierunek od Skarżyska, przez Ostrowiec [...] twa na przejazdach kolejowo-drogowych, połączenia do CMK oraz do planowanej linii kolei dużych prędkości. Prezes PLK apelował, aby informacja o modernizowaniu dróg z przejazdami kolejowo- drogowymi, pojawiała

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/flirtem-z-warszawy-gdanskiej-do-nasielska-w-39-minut-testowy-przejazd-z-predkoscia-160-km-h-1310

Flirtem z Warszawy Gdańskiej do Nasielska w 39 minut – testowy przejazd z prędkością 160 km/h.

26.05.2011

PKP Polskie Linie Kolejowe zbliżają się do finiszu prowadzonej od 2007 roku modernizacji linii kolejowej na obszarze lokalnego centrum sterowania w Nasielsku. Ostateczne zakończenie prac przyniesie ko

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lubelskie-z-plk-6-projektow-rpo-1308

Lubelskie – z PLK 6 projektów RPO

25.05.2011

możliwość realizacji przedsięwzięcia od roku 2015. Na trasie Lublin – Otwock przewidywana jest prędkości pociągów 160 km/h. Efektem będzie skrócenie czasu przejazdu Lublin-Warszawa do 1 h 40 min. – mówił [...] przejazdach kolejowo-drogowych przez zarządcę drogi i linii kolejowej, znaczenia przyszłej kolei dużych prędkości dla województwa lubelskiego. Dobrze, ze obiektywnie przedstawiono stan linii kolejowych województwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-wroclaw-poznan-rusza-modernizacja-za-800-mln-zl-1306

Linia Wrocław – Poznań, rusza modernizacja za 800 mln zł

24.05.2011

dwie fazy. Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania [...] sieci trakcyjnej w zakresie rozstawu podpór. Faza II obejmuje dostosowanie pozostałych elementów do prędkości V=200 km/h uwzględniając: likwidację skrzyżowań w poziomie szyn, wpływ na środowisko, rozbudowę [...] w ramach odrębnego projektu. Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/100-milionow-zlotych-dla-bombardier-transportation-za-kontrakt-na-urzadzenia-sygnalizacyjne-na-linie-wroclaw-poznan-1305

100 milionów złotych dla Bombardier Transportation za kontrakt na urządzenia sygnalizacyjne na linię Wrocław - Poznań

24.05.2011

pociągów z prędkością 160km/h. Stacyjne i liniowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym muszą umożliwiać zabudowę w przyszłości systemu ERTMS poziom 2 dla umożliwienia jazdy pociągów z prędkościami powyżej [...] dwie fazy: Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania [...] sieci trakcyjnej w zakresie rozstawu podpór. Faza II obejmuje dostosowanie pozostałych elementów do prędkości V=200 km/h uwzględniając: likwidację skrzyżowań w poziomie szyn, wpływ na środowisko, rozbudowę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mazowieckie-duzo-inwestycji-na-liniach-kolejowych-1302

Mazowieckie – dużo inwestycji na liniach kolejowych

23.05.2011

Ponad połowa sieci linii kolejowych Mazowsza zapewnia prędkość 80 – 160 km/h, choć zdarzają się ograniczenia prędkości. Aktualnie realizowana jest modernizacja linii E 65 Warszawa – Gdynia. Trasa objęta [...] informacje o planach zwiększenia prędkości na Centralnej Magistrali Kolejowej do 200 km/h i o postępie prac związanych z określeniem przebiegu linii kolei dużych prędkości. Województwo mazowieckie nie ujęło

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-opracowanie-studium-wykonalnosci-dla-realizacji-zadania-modernizacja-linii-kolejowej-nr-203-tczew-kostrzyn-na-odcinku-gorzow-wlkp-krzyz-1290

Podpisanie umowy na opracowanie Studium Wykonalności dla realizacji zadania "Modernizacja linii kolejowej Nr 203 Tczew - Kostrzyn na odcinku Gorzów Wlkp. - Krzyż"

11.05.2011

parametrów i funkcji eksploatacyjnych), - uzyskanie prędkości 120 km/h dla autobusów szynowych i 100 km/h dla pasażerskiego taboru klasycznego, - uzyskanie prędkości 120 km/h dla pasażerskiego taboru klasycznego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wojewodztwo-lodzkie-zyskuje-rozwoj-sieci-kolejowej-1287

Województwo łódzkie zyskuje rozwój sieci kolejowej

11.05.2011

linii dużych prędkości oraz zmodyfikowany projekt modernizacji linii Warszawa – Łódź umożliwią stworzenie w Łodzi węzła, który polaczy główne szlaki kolejowe kraju. Trasa kolei dużych prędkości nie mogłaby [...] linii Łowicz – Zgierz. Realizacja tego zadania usprawni komunikację w ruchu pasażerskim i towarowym. Prędkość może wzrosnąć nawet do 100 km/h. Drugim projektem z RPO jest utworzenie intermodalnych przystanków

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...160161162163164165166167168169...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1641 do 1650 z 1912.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook