Wyniki wyszukiwania
polsko-białoruska)/Kowno. Spółka jest liderem zarządców infrastruktury tego korytarza i koordynuje prace związane z jego uruchomieniem.
PRZECZYTAJa prędkości i podniesiemy rozkładową prędkość dla pociągów pasażerskich do 120 km/ h. Zakończenie prac planowane jest na 30 listopada 2011r. W imieniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. umowę podpisali: Józef
PRZECZYTAJPrace rewitalizacyjne obejmą ponad 51 km linii kolejowej łączącej Toruń przez Solec Kujawski z Bydgoszczą. Plan robót zakłada wymianę nawierzchni dwóch torów o łącznej długości blisko 92 km. Na stacjach
PRZECZYTAJprojektowania i realizacji robót budowlanych oraz odbiorów zajmie 27 miesięcy od daty zawarcia umowy. Prace na linii kolejowej Kościerzyna – Gdynia nr 201 realizowane będą w ramach projektu pn: „Rewitalizacja
PRZECZYTAJModernizacja linii E 30 na Konwencie
02.12.2009
legnickiego przedstawił informacje na temat modernizacji linii E 30. Okazją do prezentacji zaawansowania prac na kolejowej trasie Opole – Wrocław – Legnica Węgliniec Zgorzelec / Bielawa Dolna był IV Konwent
PRZECZYTAJSzlifowanie Oławy
23.01.2009
RR 16 MS-4 pomimo niesprzyjających warunków atmosferycznych terminowo wykonała zamówione zlecenie. Prace były jednym z ostatnich etapów modernizacji linii kolejowej Opole - Wrocław. Po modernizacji linii
PRZECZYTAJSystem ERTMS-zaproszenie na spotkanie
03.11.2008
Kolejowa Sp. z o.o. – w zakresie systemu ERTMS/GSM-R. Szanowni Państwo, W związku z zakończeniem prac nad przygotowaniem dokumentacji przetargowej dla dwóch projektów: „Modernizacja linii kolejowej E
PRZECZYTAJwykonawcy umowe podpisali: Mirosław Okniański, pełnomocnik Schweerbau GmbH & Co. KG Bauunternehmen Koszt prac prowadzonych w okresie od 14 września 2009 r. do 30 listopada 2009 r. wyniesie: 22 464 766,00 PLN
PRZECZYTAJZetkowski Dyrektor Zakładu i Alfreda Antosz - Zastępca Dyrektora ds. Ekonomiczno-Finansowych. Koszt prac prowadzonych w okresie od 22 kwietnia 2009 r. do 31 lipca 2009r. wyniesie 25 598,00 tys. pln (brutto)
PRZECZYTAJTunel średnicowy w Warszawie
18.12.2006
trakcie remontu, wynikających z nieuwzględnienia przez projektanta istotnych uwarunkowań technicznych, prace umożliwiające ruch pociągów zostały ukończone w najkrótszym możliwym terminie. Naszym celem było możliwe
PRZECZYTAJ