• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy cel. Rezultatów: 928, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-etap-rozbudowy-systemu-ertms-gsm-r-w-polsce-982

Kolejny etap rozbudowy systemu ERTMS/GSM-R w Polsce

01.10.2010

którego głównym parametrem jest minimalizacja kosztów operacyjnych związanych z jej funkcjonowaniem. Celem jest przygotowanie ogólnej strategii zawierającej analizę modeli utrzymania i eksploatacji sieci GSM-R

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kto-ma-szanse-na-kontrakt-za-prawie-dwa-miliardy-zlotych-znamy-liste-pieciu-potencjalnych-wykonawcow-podziemnej-stacji-lodz-fabryczna-1018

Kto ma szansę na kontrakt za prawie dwa miliardy złotych – znamy listę pięciu potencjalnych wykonawców podziemnej stacji Łódź Fabryczna

04.11.2010

Strategia Rozwoju Kraju (SRK): "Poprawa stanu infrastruktury technicznej i społecznej", trzecim celem horyzontalnym Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia (NSRO): "Budowa i modernizacja infrastruktury [...] technicznej i społecznej mającej podstawowe znaczenie dla wzrostu konkurencyjności Polski" oraz celem głównym Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ): "Podniesienie atrakcyjności in

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-umowa-na-modernizacje-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-i-rzeszowem-1017

Kolejna umowa na modernizację linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem

02.11.2010

Wrocław, Opole, Gliwice, Katowice, Kraków, Tarnów, Rzeszów, Przemyśl na Ukrainę – do Lwowa i Kijowa. Celem projektu jest pobudzanie rozwoju gospodarczego na szczeblu regionalnym i krajowym, poprawa jakości [...] ja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30: wpisuje się w cel główny Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ), tj.: „Podniesienie atrakcyjności [...] likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest zgodny z trzecim celem horyzontalnym Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007 – 2013 (NSRO), tj.: „Budowa i modernizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-studium-wykonalnosci-modernizacji-przejazdow-na-lubelszczyznie-1014

Umowa na studium wykonalności modernizacji przejazdów na Lubelszczyźnie

28.10.2010

Wola, Nr 68 Lublin – Przeworsk, Nr 69 Rejowiec – Hrebenne oraz Nr 72 Zawada – Hrubieszów Miasto. Celem modernizacji przejazdów kolejowych jest zmniejszenie ilości przejazdów bez zabezpieczenia rogatkami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rocznica-kolejarskiego-protestu-1009

Rocznica kolejarskiego protestu

25.10.2010

kwiaty. W imieniu PLK S.A. obecny był Prezes. Zbigniew Szafrański oraz dyrektorzy zakładów spółki. Celem protestu w październiku 1980r było m.in. uznanie NSZZ "Solidarność" za partnera wobec władz PKP, poprawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-pol-miliarda-na-modernizacje-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-i-rzeszowem-1008

Pierwsze pół miliarda na modernizację linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem

20.10.2010

Wrocław, Opole, Gliwice, Katowice, Kraków, Tarnów, Rzeszów, Przemyśl na Ukrainę – do Lwowa i Kijowa. Celem projektu jest pobudzanie rozwoju gospodarczego na szczeblu regionalnym i krajowym, poprawa jakości [...] ja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30: wpisuje się w cel główny Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ), tj.: „Podniesienie atrakcyjności [...] likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest zgodny z trzecim celem horyzontalnym Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007 – 2013 (NSRO), tj.: „Budowa i modernizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komisja-europejska-przyznala-dofinansowanie-do-modernizacji-linii-wroclaw-poznan-1006

Komisja Europejska przyznała dofinansowanie do modernizacji linii Wrocław - Poznań

20.10.2010

priorytetem strategicznym SRK - "Poprawa stanu infrastruktury technicznej i społecznej" oraz trzecim celem horyzontalnym NSRO - "Budowa i modernizacja infrastruktury technicznej i społecznej mającej podstawowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-umowa-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-z-centrum-unijnych-projektow-transportowych-na-kwote-18-miliarda-zl-1001

Kolejna umowa PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z Centrum Unijnych Projektów Transportowych na kwotę 1,8 miliarda zł

18.10.2010

ERTMS na odcinku Skierniewice – Koluszki oraz pozostałe roboty (m.in. budowa wiaduktu w Rogowie). Celem modernizacji linii jest skrócenie czasu podróży oraz poprawa bezpieczeństwa ruchu kolejowego. W s

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-linie-e-30-999

Umowa na linię E 30

18.10.2010

stan realizacji projektu w aspekcie oszacowania stopnia realizacji pierwotnie zakła-danych celów. Celem bezpośrednim zamówienia jest uzyskanie analiz efektywności ekono-miczno-finansowej, które będą wy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-pierwsza-umowe-na-modernizacje-dwoch-odcinkow-linii-kolejowej-zabrze-katowice-krakow-1045

Podpisano pierwszą umowę na modernizację dwóch odcinków linii kolejowej Zabrze - Katowice - Kraków

30.11.2010

i urządzeń stanowiących układ zasilania kolejowej trakcji elektrycznej przez PKP Energetyka S.A. Celem modernizacji jest dostosowanie stacji i szlaków do warunków technicznych wynikających z umów AGC i

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...567891011121314...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 91 do 100 z 928.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook