Wyniki wyszukiwania
którego głównym parametrem jest minimalizacja kosztów operacyjnych związanych z jej funkcjonowaniem. Celem jest przygotowanie ogólnej strategii zawierającej analizę modeli utrzymania i eksploatacji sieci GSM-R
PRZECZYTAJStrategia Rozwoju Kraju (SRK): "Poprawa stanu infrastruktury technicznej i społecznej", trzecim celem horyzontalnym Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia (NSRO): "Budowa i modernizacja infrastruktury [...] technicznej i społecznej mającej podstawowe znaczenie dla wzrostu konkurencyjności Polski" oraz celem głównym Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ): "Podniesienie atrakcyjności in
PRZECZYTAJWrocław, Opole, Gliwice, Katowice, Kraków, Tarnów, Rzeszów, Przemyśl na Ukrainę – do Lwowa i Kijowa. Celem projektu jest pobudzanie rozwoju gospodarczego na szczeblu regionalnym i krajowym, poprawa jakości [...] ja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30: wpisuje się w cel główny Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ), tj.: „Podniesienie atrakcyjności [...] likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest zgodny z trzecim celem horyzontalnym Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007 – 2013 (NSRO), tj.: „Budowa i modernizacja
PRZECZYTAJWola, Nr 68 Lublin – Przeworsk, Nr 69 Rejowiec – Hrebenne oraz Nr 72 Zawada – Hrubieszów Miasto. Celem modernizacji przejazdów kolejowych jest zmniejszenie ilości przejazdów bez zabezpieczenia rogatkami
PRZECZYTAJRocznica kolejarskiego protestu
25.10.2010
kwiaty. W imieniu PLK S.A. obecny był Prezes. Zbigniew Szafrański oraz dyrektorzy zakładów spółki. Celem protestu w październiku 1980r było m.in. uznanie NSZZ "Solidarność" za partnera wobec władz PKP, poprawa
PRZECZYTAJWrocław, Opole, Gliwice, Katowice, Kraków, Tarnów, Rzeszów, Przemyśl na Ukrainę – do Lwowa i Kijowa. Celem projektu jest pobudzanie rozwoju gospodarczego na szczeblu regionalnym i krajowym, poprawa jakości [...] ja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30: wpisuje się w cel główny Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ), tj.: „Podniesienie atrakcyjności [...] likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest zgodny z trzecim celem horyzontalnym Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007 – 2013 (NSRO), tj.: „Budowa i modernizacja
PRZECZYTAJpriorytetem strategicznym SRK - "Poprawa stanu infrastruktury technicznej i społecznej" oraz trzecim celem horyzontalnym NSRO - "Budowa i modernizacja infrastruktury technicznej i społecznej mającej podstawowe
PRZECZYTAJERTMS na odcinku Skierniewice – Koluszki oraz pozostałe roboty (m.in. budowa wiaduktu w Rogowie). Celem modernizacji linii jest skrócenie czasu podróży oraz poprawa bezpieczeństwa ruchu kolejowego. W s
PRZECZYTAJUmowa na linię E 30
18.10.2010
stan realizacji projektu w aspekcie oszacowania stopnia realizacji pierwotnie zakła-danych celów. Celem bezpośrednim zamówienia jest uzyskanie analiz efektywności ekono-miczno-finansowej, które będą wy
PRZECZYTAJi urządzeń stanowiących układ zasilania kolejowej trakcji elektrycznej przez PKP Energetyka S.A. Celem modernizacji jest dostosowanie stacji i szlaków do warunków technicznych wynikających z umów AGC i
PRZECZYTAJ