Wyniki wyszukiwania
Zbigniew Szafrański. Spotkanie poprowadzili prezes PKP PLK S.A. Krzysztof Celiński i wybrany na poprzednim posiedzeniu przewodniczący Rady Naukowej prof. Władysław Koc, rektor Politechniki Gdańskiej. Prezes
PRZECZYTAJUroczyste obchody Święta Kolejarza
28.11.2008
ministrowie odpowiedzialni za transport oraz obecni prezesi Spółek Grupy PKP, a także ci urzędujący w poprzednich latach oraz wielu innych przedstawicieli branży transportowej. List z przesłaniem, życzeniami i
PRZECZYTAJKrzewina Zgorzelecka na monitorach
02.02.2009
pozwoliły na optymalizację zatrudnienia oraz zdecydowaną poprawę warunków pracy dyżurnych ruchu. W poprzednich latach przy współpracy z partnerem niemieckim Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddział Regionalny we
PRZECZYTAJzwiązanych z koleją. Kapituła składająca się z przedstawicieli organizatorów, PKP S.A. oraz laureatów poprzedniej edycji wyłoniła nominowanych i zwycięzców tegorocznego konkursu. Nagrody zostaną wręczone w na
PRZECZYTAJBusiness Forum Henryk Klimkiewicz, Prezes Zarządu PKP S.A. Andrzej Wach, oraz laureaci konkursu w poprzednim 2009 roku: Leszek Baj „dziennikarz roku”, Sławomir Nalewajka „menedżer roku”, prof. nadzw. dr hab
PRZECZYTAJi listopadzie, obejmująca jeden z sześciu odcinków linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem. Poprzednie umowy dotyczyły odcinków: Podłęże – Bochnia, Bochnia – Biadoliny, Biadoliny – Tarnów. Łączna wartość
PRZECZYTAJzł. W następnym roku planowane są kolejne prace zmierzające do poprawy stanu linii kolejowej W poprzednich latach PKP PLK S.A. przeznaczyła na poprawę linii Wrocław – Jelenia Góra około 80 milionów zł (z
PRZECZYTAJi listopada, obejmująca jeden z sześciu odcinków linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem. Poprzednie umowy dotyczyły odcinków: Bochnia – Biadoliny i Podłęże – Bochnia. Łączna wartość podpisanych
PRZECZYTAJostatnich trzech miesięcy, obejmująca ostatni odcinek linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem. Poprzednie umowy dotyczyły odcinków: Podłęże – Bochnia, Bochnia – Biadoliny, Biadoliny – Tarnów, Sędziszów
PRZECZYTAJtrakcyjną. Linie kolejowe są monitorowane pod kątem zagrożenia oblodzeniem sieci trakcyjnej, które poprzedniej zimy bardzo utrudniło ruch pociągów. Każdego dnia do akcji odśnieżnej będzie gotów ciężki sprzęt
PRZECZYTAJ