• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy oddziaływanie na środowisko. Rezultatów: 128, czas wyszukiwania 4 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-rozstrzygniecie-postepowania-44

Koleje dużych prędkości - rozstrzygnięcie postępowania

23.06.2010

Warszawa i jej połączeń z linią CMK, uszczegółowienie analiz, opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, sporządzenie [...] owanie wariantu najkorzystniejszego do realizacji i wskazanie wariantu najkorzystniejszego dla środowiska; Część II zadania stanowi – uszczegółowienie SW dla LDP, w tym: uszczegółowienie wybranego wariantu [...] najkorzystniejszej Projekt może być współfinansowany z Funduszu Spójności w ramach PO Infrastruktura i Środowisko.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prawie-miliard-zlotych-na-modernizacje-linii-kolejowej-warszawa-lodz-84

Prawie miliard złotych na modernizację linii kolejowej Warszawa - Łódź

26.05.2010

poprawę bezpieczeństwa, standardu i komfortu podróżowania oraz zmniejszenie stopnia oddziaływania kolei na środowisko naturalne. Wyłonienie w dniu 5 lutego 2010 r. wykonawcy, decyzja Ministerstwa Finansów [...] odcinek Warszawa Zachodnia - Miedniewice” odbywa się w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 - 2013. (nr POIiŚ 7.1-24.1 na liście projektów POIiŚ na lata 2007-2013) zobacz prezentację [...] przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko” www.pois.gov.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plany-budowy-linii-duzych-predkosci-w-polsce-debata-w-brukseli-62

Plany budowy linii dużych prędkości w Polsce - debata w Brukseli

08.06.2010

wymienionych przedstawicieli strony polskiej w dyskusję włączyli się reprezentanci europejskiego środowiska kolejowego, w tym: Jean Eric Paquet – przedstawiciel Komisji Europejskiej dyrektor ds. sieci TEN [...] Modernizowane linie konwencjonalne są komplementarne w stosunku do planowanej sieci high speed . Oddziaływanie tej linii i dostępność dla pasażerów będzie znacznie wykraczać poza cztery ośrodki, zlokalizowane [...] modernizacji linii kolejowych ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz Regionalnych Programów Operacyjnych. Programy te, a wraz z nimi przewidziane środki, nie pokrywają

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/seminarium-w-katowicach-140

Seminarium w Katowicach

06.09.2006

Seminarium, które prowadziła Pani Begona Matilla z Ministerstwa Środowiska Hiszpanii finansowane było ze środków Unii Europejskiej Słuchacze, wśród których byli przedstawiciele Oddziału i Zakładów Linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-kontraktu-2-131

Podpisanie kontraktu

21.07.2006

inwestycyjne linii E 75 na odcinku Warszawa - Białystok - Sokółką oraz raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko. Etap IV Przygotowanie wniosków o dofinansowanie modernizacji z funduszu Unii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-e-65-odcinek-warszawa-gdynia-158

Modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa - Gdynia

28.11.2006

Europy Południowej; - poprawa ochrony środowiska w obszarze prowadzonych robót budowlanych; - zmniejszenie zagrożenia oddziaływania ładunków niebezpiecznych na środowisko; - zdecydowane zmniejszenie kosztów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komunikat-prasowy-151

Komunikat prasowy

31.10.2006

Zmodernizowane zostaną budowlane obiekty kolejowe (mosty, wiadukty i in.), zredukowane oddziaływania na środowisko naturalne. Poznański Węzeł Kolejowy otrzyma nowy system zasilania elektroenergetycznego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inwestycje-kolejowe-szanse-i-bariery-230

Inwestycje kolejowe - szanse i bariery

26.07.2007

poprawy bezpieczeństwa prowadzenia ruchu kolejowego oraz zmniejszenia jego negatywnego oddziaływania na środowisko. Uczestnicy konferencji przyznali, że dobra jak dotychczas współpraca pomiędzy zaangażowanymi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konferencja-prasowa-inwestycje-kolejowe-szanse-i-bariery-228

Konferencja prasowa - Inwestycje kolejowe - szanse i bariery

26.07.2007

poprawy bezpieczeństwa prowadzenia ruchu kolejowego oraz zmniejszenia jego negatywnego oddziaływania na środowisko. Uczestnicy konferencji przyznali, że dobra jak dotychczas współpraca pomiędzy zaangażowanymi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-30-wrzesnia-publiczna-debata-334

Koleje Dużych Prędkości: 30 września-publiczna debata

19.09.2008

"Programu budowy i uruchomienia przewozów kolejami dużych prędkości w Polsce " oraz "Prognozy oddziaływania na środowisko dla Programu budowy i uruchomienia przewozów kolejami dużych prędkości w Polsce". miejsce

PRZECZYTAJ
12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1 do 10 z 128.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook