• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 8.30. Rezultatów: 401, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lokalne-wladze-wlaczaja-sie-w-przygotowania-do-modernizacji-linii-kolejowej-nr-25-na-odcinku-tarnobrzeg-mielec-debica-60

Lokalne władze włączają się w przygotowania do modernizacji linii kolejowej nr 25 na odcinku Tarnobrzeg - Mielec -Dębica

10.06.2010

Opracowanie studium zostanie sfinansowane: w 30% ze środków własnych PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., w 30 % ze środków Województwa Podkarpackiego, w 30 % ze środków gminy Mielec i w 10 % ze środków [...] 8 czerwca 2010 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Krakowie podpisały z Województwem Podkarpackim, trzema gminami: Mielec, Dębica, Tarnobrzeg oraz powiatami: dębickim

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczenstwo-dzieci-i-modernizacja-59

Bezpieczeństwo, dzieci i modernizacja

09.06.2010

linii kolejowej E 30 i obiektów towarzyszących, było przypomnienie zasad bezpiecznego przekraczania przejazdów kolejowo drogowych. Dzieci zaangażowane w plastyczna zabawę otrzymały 8 czerwca 2010r upominki [...] konkursu plastycznego w Szkole Podstawowej w Malczycach. W położonych między Odrą a linia kolejową E 30 Malczycach trwa modernizacja stacji. Zakres prac, obejmuje m.in. infrastrukturę obsługi podróżnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-na-linii-kolejowej-nr-91-krakow-glowny-8211-medyka-odcinek-lancut-rogozno-68

Przetarg na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na linii kolejowej nr 91 Kraków Główny – Medyka, odcinek Łańcut - Rogóźno

04.06.2010

kolejowej nr 91 (ciąg E30) Rzeszów – Medyka /granica państwa oraz linia nr 92 Przemyśl – Medyka (po torze szerokim) planowane są do rewitalizacji na lata 2010 – 2016. Rewitalizacja odcinka E30 Rzeszów – Medyka [...] odcinek Rzeszów – Jarosław”. Zakres robót budowlanych na odcinku Łańcut – Rogóżno, na długości ok. 8 km w torze nr 1 i 2 przewiduje między innymi: kompleksową wymianę nawierzchni torowej, odtworzenie rowów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/innotrans-2006-137

INNOTRANS 2006

10.10.2006

foldery informacyjne o modernizacjach poszczególnych ciągów transportowych: E 20, E 30, E 59, E 65, E 75, linii nr 8, linii Warszawa – Łódź oraz ulotkę z ofertą Zakładu Maszyn Torowych w Krakowie. Dużą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/remont-w-dniach-od-1-czerwca-do-1-lipca-2006-r-toru-nr-1-szlaku-wolomin-tluszcz-123

Remont w dniach od 1 czerwca do 1 lipca 2006 r. toru nr 1 szlaku Wołomin -Tłuszcz

31.05.2006

odwodnienia toru, wzmocniony tor w 8-miu lokalizacjach skrzyżowania drogi publicznej z torami, bez zmiany kategorii przejazdu, usunięcia trzech ograniczeń prędkości do 30 km/godz., jakie aktualnie obowiązują

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wizyta-ministra-w-krakowie-134

Wizyta Ministra w Krakowie

04.08.2006

Oddział; poinformował też o stanie infrastruktury kolejowej, wskazując na wiek nawierzchni kolejowej (71,8 % nawierzchni ma powyżej 20 lat). Zastępca Naczelnego Dyrektora Oddziału – Józefa Majerczak przedstawiła [...] aktualnie realizowanych inwestycji ze środków : ISPA (których znaczna cześć prowadzona jest na linii Nr 8 Warszawa – Kraków i linii Nr 91 Kraków – Medyka), ze środków własnych Spółki i z budżetu Państwa. Informując [...] Żmuda przedstawił wniosek o ujęcie odcinków linii z terenu IR Kraków, leżących w ciągu korytarza E30 - w projektach inwestycyjnych, współfinansowanych z funduszy unijnych w latach 2007-2013 (a nie po

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komunikat-prasowy-151

Komunikat prasowy

31.10.2006

inżynieryjnych na linii Nr 91 E 30 (Kraków Główny Osobowy – Medyka) oraz zabezpieczenie osuwisk na linii Nr 8 (Warszawa Zachodnia – Kraków Główny Osobowy) i linii Nr 91 - E30 (Kraków Główny Osobowy – Medyka) [...] Pierwszym z nich jest umowa wartości 8 957 417 euro dotycząca linii kolejowej Warszawa - Poznań (magistrala E-20), na której zostanie wymienione ponad 19 km nawierzchni torowej oraz 19 rozjazdów. Prace [...] GmbH&Co.KG, (Niemcy) na wymianę nawierzchni torowej wraz z robotami towarzyszącymi na linii kolejowej Nr 8 (Warszawa Zachodnia - Kraków Główny) oraz wymianę rozjazdów na linii kolejowej Nr 91 (stacja Łańcut)

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-e-65-na-odcinku-warszawa-wschodnia-legionowo-319

Modernizacja linii E 65 na odcinku Warszawa Wschodnia-Legionowo

14.04.2008

komunikacyjny. perony przystanku osobowego Choszczówka - układ docelowy do 30.06.2008 r. – tunel jako dojście na perony do 30.03.2009 r. Prace mniej uciążliwe dla mieszkańców: linia potrzeb nieatrakcyjnych [...] Prace drogowe przejazd w ciągu ul. Klasyków przystanek osobowy Płudy – zamknięcie przejazdu w dniach 8.- 18.04.2008 r. przejazd w ciągu ul. Mehoffera (przystanek osobowy Choszczówka) – prace zakończono, [...] osobowego Płudy – peron nr 1 przy torze nr 3, peron nr 2 przy torze nr 2 - zakończenie prac przewidujemy 30.06.2008 r. – jest to układ przejściowy. Układ docelowy zostanie zrealizowany po wybudowaniu wiaduktu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sniadanie-prasowe-1-352

Śniadanie prasowe

14.05.2008

Stoszek omówił zakres przeprowadzonych prac i uzyskane efekty. W ramach projektu m. in. zmodernizowano 62,8 km linii dwutorowej, wybudowano nowoczesne, skomputeryzowane Lokalne Centrum Sterowania ruchem kolejowym [...] przebudowano 4 mosty, 6 wiaduktów, 2 tunele i 2 kładki dla pieszych, 37 przejazdów kolejowo-drogowych i 30 peronów. Dzięki licznym zdjęciom przedstawionym w prezentacji dziennikarze mogli porównać stan linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-warszawa-lodz-338

Modernizacja linii kolejowej Warszawa-Łódź

17.04.2008

prace, mające na celu podniesienie prędkości pociągów i zwiększenie komfortu podróży. Zmodernizowano 62,8 km linii dwutorowej. Pociągi na odcinku Skierniewice-Koluszki-Łódź Widzew mogą poruszać się teraz z [...] mosty i 6 wiaduktów, 2 tunele dla pieszych, 2 kładki dla pieszych, 37 przejazdów kolejowo-drogowych i 30 peronów. Na modernizację odcinka Skierniewice-Koluszki -Łódź Widzew zaplanowano środki w wysokości

PRZECZYTAJ
12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1 do 10 z 401.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook