• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy kierunek. Rezultatów: 968, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wojewodztwo-lodzkie-zyskuje-rozwoj-sieci-kolejowej-1287

Województwo łódzkie zyskuje rozwój sieci kolejowej

11.05.2011

założenie, że w godzinach rannych priorytet będą miały pociągi z Łodzi do Warszawy, a popołudniu w kierunku przeciwnym. W ramach Regionalnego Programu Operacyjnego trwają prace na linii Łowicz – Zgierz.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dzien-otwarty-z-mlodzieza-w-zespole-szkol-transportowo-mechatronicznych-w-skarzysku-kamiennej-1253

Dzień otwarty z młodzieżą w Zespole Szkół Transportowo-Mechatronicznych w Skarżysku - Kamiennej

07.04.2011

są uzupełniającymi się nawzajem miejscami zdobywania wiedzy. Z uwagi na brak szkół zawodowych o kierunkach kolejowych, PKP Polskie Linie kolejowe S.A. zawarła umowę z Zespołem Szkół Transportowo-Mechat [...] celu w roku szkolnym 2011/2012 Szkoła w porozumieniu z PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. utworzy nowy kierunek kształcenia: Technik dróg i mostów kolejowych. Nauka trwa cztery lata i kończy się maturą oraz [...] nauczyciele – możliwość aktualizacji wiedzy teoretycznej i praktycznej. Aby zachęcić młodzież do wyboru kierunku Technik dróg i mostów kolejowych, Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wprowadziła Regulamin programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-o-sterowaniu-ruchem-kolejowym-1224

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. o sterowaniu ruchem kolejowym

17.03.2011

wymagania stawiane urządzeniom i systemom srk, podniesienie bezpieczeństwa i sprawności jazdy oraz kierunki rozwoju tego obszaru automatyki kolejowej. - Unifikacja europejskich wymagań w zakresie srk następuje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-jakosc-na-kolei-otwarto-przejscie-podziemne-pod-stacja-warszawa-gdanska-1204

Nowa jakość na kolei – otwarto przejście podziemne pod stacją Warszawa Gdańska

01.03.2011

roku, służącego wodowaniu parowozów. Urządzenie to dotychczas znajdowało się ok. 300 metrów dalej w kierunku Al. Jana Pawła II. Po demontażu i konserwacji, zostanie usytuowane w ciągu peronu 2 na wprost wyjścia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/korekta-kolejowego-rozkladu-jazdy-od-1-marca-2011-r-1186

Korekta kolejowego rozkładu jazdy od 1 marca 2011 r.

14.02.2011

wyłączenia z ruchu na znacznych odcinkach jednego z torów. Jazda pociągów będzie odbywała się w obu kierunkach wahadłowo po jedynym czynnym torze. Alternatywą byłoby prowadzenie prac z całkowitym zamknięciem [...] Warszawa Centralna od 327 do 360 minut, o na trasie Warszawa Centralna – Toruń – Iława – Gdańsk Gł. i w kierunku przeciwnym 351 minut. Niektóre pociągi zostaną skierowane trasą przez Kutno, Toruń i Iławę. • na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmiana-rozkladu-jazdy-pociagow-od-1-marca-2011-1172

Zmiana rozkładu jazdy pociągów od 1 marca 2011

04.02.2011

znacznych odcinkach z ruchu będzie wyłączony jeden z torów, a jazda pociągów będzie odbywała się w obu kierunkach wahadłowo po jedynym czynnym torze. Alternatywą byłoby prowadzenie prac z całkowitym zamknięciem [...] Warszawa Centralna od 327 do 360 minut, - na trasie Warszawa Centralna – Toruń – Iława – Gdańsk Gł. i w kierunku przeciwnym 351 minut. Na trasie Warszawa – Kraków – Warszawa ograniczenia będą dotyczyły: - pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejne-spotkanie-konsultacyjne-z-przedstawicielami-wladz-regionow-i-samorzadow-kierunki-rozwoju-kolei-duzych-predkosci-w-polsce-1155

Kolejne spotkanie konsultacyjne z przedstawicielami władz regionów i samorządów "Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce"

03.02.2011

Prezentację Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce omówił Jan Raczyński. W swoim wystąpieniu Wiceminister Andrzej Massel podkreślił: dobiegają końca konsultacje społeczne „Kierunków rozwoju kolei [...] Ministerstwie Infrastruktury, który przedstawił genezę omawianego dokumentu, informacje dotyczące kierunków rozwoju kolei dużych prędkości oraz światowych trendów w tej dziedzinie przedstawili Marek Pawlik [...] Spotkanie było okazją do zadania pytań i przekazania uwag oraz wymiany poglądów na temat dokumentu „Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce”. Konsultacjom towarzyszyła konferencja prasowa. Projekt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spotkanie-konsultacyjne-z-przedstawicielami-wladz-regionow-i-samorzadow-kierunki-rozwoju-kolei-duzych-predkosci-w-polsce-1141

Spotkanie konsultacyjne z przedstawicielami władz regionów i samorządów: Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce

26.01.2011

Warszawie, ul. Chłopickiego 50 odbędzie się spotkanie konsultacyjne dotyczące omówienia dokumentu Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce . Konsultacje poprzedzone będą konferencją prasową, która [...] przedstawiciele PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Na spotkaniu zaprezentowany zostanie dokument „Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce” oraz przedstawione będą trendy w rozwoju kolei dużych prędkości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gdynia-warszawa-katowice-krakow-rozklad-jazdy-od-1-marca-1108

Gdynia - Warszawa - Katowice/Kraków rozkład jazdy od 1 marca

10.01.2011

Magistrali Kolejowej i jej odgałęzieniu w kierunku Krakowa. Zmiany w rozkładach będą więc dotyczyły również pociągów z Warszawy do Krakowa i Katowic oraz w kierunku przeciwnym. Wszystkie prace prowadzimy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ostatni-etap-prac-konstrukcyjnych-na-budowie-polaczenia-kolejowego-z-okeciem-zmiana-organizacji-ruchu-wokol-ronda-gordon-bennetta-1082

Ostatni etap prac konstrukcyjnych na budowie połączenia kolejowego z Okęciem – zmiana organizacji ruchu wokół ronda Gordon Bennetta

14.12.2010

na wybudowaniu 1 853 metrowego odcinka linii kolejowej, odchodzącej od linii nr 8 (do Radomia) w kierunku stacji zlokalizowanej w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska. Linia na przeważającej długości (1 183

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...87888990919293949596Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 911 do 920 z 968.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook