• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 731, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-e-30-ma-odcinku-zabrze-krakow-intensywne-przygotowania-do-rozpoczecia-prac-1174

Modernizacja linii E 30, ma odcinku Zabrze - Kraków - intensywne przygotowania do rozpoczęcia prac

07.02.2011

pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. www.pois.gov.pl Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską [...] km linii nr 133); 3. Przetarg nr 3: Modernizacja odcinka: Krzeszowice – Kraków Główny Towarowy (20,5 km linii nr 133); 4. Przetarg nr 4: Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno Szczakowa, LCS Trzebinia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-przetargu-na-aktualizacje-analizy-wykonalnosci-i-analiz-technicznych-systemu-gsm-r-dla-sieci-kolejowej-ten-t-na-terenie-polski-wraz-z-planowaniem-radiowym-dla-wybranych-linii-846

Otwarcie ofert w przetargu na aktualizację „Analizy wykonalności i analiz technicznych systemu GSM - R dla sieci kolejowej TEN-T na terenie Polski” wraz z planowaniem radiowym dla wybranych linii

11.08.2010

brutto. 4. Oferta nr 4: Systra S.A. na kwotę: 299 601,00 EURO netto; 365 513,22 EURO brutto. 5. Oferta nr 5 Scott Wilson Sp. z o.o. Scott Wilson Ltd. Biuro Projektowo-Wykonawcze „ENERGOTELPROJEKT” sp. [...] o. na kwotę: 297 600,00 EURO netto; 363 072,00 EURO brutto. 2. Oferta nr 2: Quattron Management GmbH, Instytut Kolejnictwa na kwotę: 297 500,00 EURO netto; 297 500,00 EURO brutto. 3. Oferta nr 3: Audytel

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-duzy-przetarg-w-2011-roku-szesc-ofert-w-przetargu-na-modernizacje-linii-kolejowej-wroclaw-poznan-na-odcinku-wroclaw-granica-wojewodztwa-dolnoslaskiego-1114

Pierwszy duży przetarg w 2011 roku – sześć ofert w przetargu na modernizację linii kolejowej Wrocław – Poznań na odcinku Wrocław - granica województwa dolnośląskiego

12.01.2011

Rail GmbH, Niemcy, Viamont DSP a.s., Republika Czeska, TRAKCE a.s., Republika Czeska, TRAKCE-TOR Sp. z o.o., Cieszyn. na kwotę 777 448 469,56 PLN netto; 956 261 617,56 PLN brutto 5. Oferta nr 5: FCC Co [...] Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania obiektów [...] Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut czasu jazdy pociągów w ruchu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cztery-oferty-na-usuwanie-skutkow-powodzi-na-linii-kolejowej-nr-8-warszawa-zachodnia-krakow-glowny-1106

Cztery oferty na usuwanie skutków powodzi na linii kolejowej nr 8 Warszawa Zachodnia - Kraków Główny

07.01.2011

Schweerbau GmbH & Co. KG Niemcy - oferta na kwotę 10.484.081,80 PLN brutto. 3. Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o. o. - oferta na kwotę 5.044.387,99 PLN brutto

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-umowa-na-modernizacje-e-30-zabrze-katowice-krakow-na-odcinku-sosnowiec-jezor-jaworzno-szczakowa-trzebinia-krakow-glowny-towarowy-1088

Kolejna umowa na modernizację E 30 Zabrze - Katowice - Kraków na odcinku Sosnowiec Jęzor – Jaworzno Szczakowa - Trzebinia - Kraków Główny Towarowy

20.12.2010

pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską w ramach Programu [...] Konsorcjum firm: THALES Rail Signalling Solutions Sp. z o.o. Poznań, THALES Rail Signalling Solutions GmbH Niemcy, Projekt POIiŚ 7.1-11.1 „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice - [...] km linii nr 133); 3. Przetarg nr 3: Modernizacja odcinka: Krzeszowice – Kraków Główny Towarowy (20,5 km linii nr 133); 4. Przetarg nr 4: Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno Szczakowa, LCS Trzebinia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-kolejne-2-umowy-na-modernizacje-linii-kolejowej-e-30-zabrze-katowice-krakow-na-odcinku-sosnowiec-jezor-jaworzno-szczakowa-trzebinia-krakow-glowny-towarowy-1051

Podpisano kolejne 2 umowy na modernizację linii kolejowej E 30 Zabrze - Katowice - Kraków na odcinku Sosnowiec Jęzor – Jaworzno Szczakowa - Trzebinia – Kraków Główny Towarowy

21.12.2010

pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. Prezentacja Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską w ramach [...] odcinku Krzeszowice – Kraków Główny Towarowy (kontrakt nr 3) obejmie między innymi: modernizację 20,5 km linii dwutorowej; modernizację trzech szlaków i dwóch stacji; likwidację jednej stacji i w zamian [...] km linii nr 133); 3. Przetarg nr 3: Modernizacja odcinka: Krzeszowice – Kraków Główny Towarowy (20,5 km linii nr 133); 4. Przetarg nr 4: Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno Szczakowa, LCS Trzebinia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-pierwsza-umowe-na-modernizacje-dwoch-odcinkow-linii-kolejowej-zabrze-katowice-krakow-1045

Podpisano pierwszą umowę na modernizację dwóch odcinków linii kolejowej Zabrze - Katowice - Kraków

30.11.2010

pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską w ramach Programu [...] budowlanych na obu odcinkach obejmie między innymi: modernizację 20,2 km linii; modernizację 6 szlaków i 5 stacji/posterunków odgałęźnych/przystanków osobowych; likwidację 8 przejazdów i przejść w poziomie szyn; [...] km linii nr 133); 3. Przetarg nr 3: Modernizacja odcinka: Krzeszowice – Kraków Główny Towarowy (20,5 km linii nr 133); 4. Przetarg nr 4: Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno Szczakowa, LCS Trzebinia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komisja-europejska-przyznala-dofinansowanie-do-modernizacji-linii-wroclaw-poznan-1006

Komisja Europejska przyznała dofinansowanie do modernizacji linii Wrocław - Poznań

20.10.2010

Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania obiektów [...] Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut czasu jazdy pociągów w ruchu [...] zakresie kompleksowej przebudowy linii kolejowej na odcinkach: Wrocław Grabiszyn – stacja Skokowa - 36,5 km, stacja Żmigród – granica woj. dolnośląskiego – 13,3 km, a także realizację robót w ramach uzupe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-nadzor-na-linii-kolejowej-warszawa-lodz-1000

Umowa na nadzór na linii kolejowej Warszawa - Łódź

18.10.2010

– Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Włochy oraz 140 – 160 km/h na pozostałym odcinku, ograniczenie hałasu i drgań, poprawę bezpieczeństwa [...] i na odcinku Warszawa Zachodnia – Miedniewice (Skierniewice) tj. linia nr 1, odcinek o długości 57,5 km oraz elementy linii kolejowych nr 3, 4, 19 i 447 tzn. opracowanie dokumentacji projektowej, realizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-e-65-odcinek-warszawa-gdynia-158

Modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa - Gdynia

28.11.2006

pasażerskim do 160 km/h a w ruchu towarowym do 120 km/h i nacisku na oś 225 kN; - przystosowanie linii do kursowania taboru z wychylnym nadwoziem z prędkością maksymalną 200 km/h; - spełnienie wymagań [...] (wartość umowy netto), w tym udział Funduszu Spójności stanowi 85% kosztów kwalifikowanych i wynosi 5 865 000 EUR. Termin wykonania prac przewidzianych umową upływa 7 maja 2008 r. Przedmiotem umowy jest

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...45678910111213...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 81 do 90 z 731.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook