Wyniki wyszukiwania
Celem spotkania jest przedstawienie wyników dotychczasowych prac zrealizowanych w ramach Studium Wykonalności dla „Modernizacji linii E65 Południe, odcinek Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwar
PRZECZYTAJelektrycznej przez PKP Energetyka S.A. (trwa procedura uzgodnienia treści porozumienia i umowy). Celem modernizacji linii E 30 jest dostosowanie stacji i szlaków do warunków technicznych, wynikających
PRZECZYTAJelektrycznej przez PKP Energetyka S.A. (trwa procedura uzgodnienia treści porozumienia i umowy). Celem modernizacji linii E 30 jest dostosowanie stacji i szlaków do warunków technicznych wynikających z
PRZECZYTAJpriorytetem strategicznym SRK - "Poprawa stanu infrastruktury technicznej i społecznej", oraz trzecim celem horyzontalnym NSRO - "Budowa i modernizacja infrastruktury technicznej i społecznej mającej podstawowe
PRZECZYTAJprzeznaczył na realizację tego zadania kwotę 10 500 000,00 PLN (netto) 12 810 000,00 PLN (brutto). Celem przedsięwzięcia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych związanych
PRZECZYTAJlinii dużej prędkości w Polsce wynika z uchwały nr 276/2008 Rady Ministrów z dn. 19 grudnia 2008 r. Celem opracowania studium wykonalności jest dostarczenie rozwiązań i koncepcji niezbędnych do rozpoczęcia
PRZECZYTAJpriorytetem strategicznym SRK - "Poprawa stanu infrastruktury technicznej i społecznej", oraz trzecim celem horyzontalnym NSRO - "Budowa i modernizacja infrastruktury technicznej i społecznej mającej podstawowe
PRZECZYTAJprzejazdowej na 4 przejazdach kolejowych oraz przebudowę urządzeń rogatkowych na 2 przejazdach. Celem projektu jest poprawa i usprawnienie systemu transportu publicznego na obszarze województwa małopolskiego
PRZECZYTAJWrocław, Opole, Gliwice, Katowice, Kraków, Tarnów, Rzeszów, Przemyśl na Ukrainę – do Lwowa i Kijowa. Celem całego projektu jest pobudzanie rozwoju gospodarczego na szczeblu regionalnym i krajowym, poprawa [...] linii kolejowej E 30 /C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30 : wpisuje się w cel główny Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ), tj.: „Podniesienie atrakcyjności [...] likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest zgodny z trzecim celem horyzontalnym Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007 – 2013 (NSRO), tj.: „Budowa i modernizacja
PRZECZYTAJ– 37 579 120,00 (71,76 % kosztów kwalifikowanych) Termin realizacji projektu – lata 2009 - 2011. Celem projektu jest poprawa i usprawnienie systemu transportu publicznego na obszarze województwa małopolskiego
PRZECZYTAJ