• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Mój Pociąg. Rezultatów: 4349, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-dzieki-funduszom-ue-koncza-realizacje-8-projektow-na-najwazniejszych-liniach-kolejowych-w-polsce-1504

PKP Polskie Linie Kolejowe dzięki funduszom UE kończą realizację 8 projektów na najważniejszych liniach kolejowych w Polsce

10.11.2011

120 km/h w ruchu towarowym, skrócenie czasu jazdy pociągów oraz zwiększenie bezpieczeństwa ruchu i możliwości zwiększenia ilości kursujących pociągów. Ponadto poprawi się dostępność transportu kolejowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-na-opolszczyznie-pojada-szybciej-2449

Pociągi na Opolszczyźnie pojadą szybciej

10.06.2014

Od 15 czerwca pociągi wracają na trasę Opole – Fosowskie – Zawadzkie. Na odnowionym odcinku do Fosowskich czas przejazdu skróci się do około 30 minut. Pociągi regionalne skorzystają z części trasy Opole [...] Opolskich. Po zakończeniu wszystkich prac pociągi pasażerskie będą mogły jeździć z prędkością 120 km/h, a towarowe 70 km/h. Czas przejazdu na tej trasie dla pociągów regionalnych skróci się do ok. 30 min, [...] parametry techniczne na całej linii Kalety – Kluczbork pozwolą na jazdę pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h, zaś pociągów towarowych 100 km/h. Całkowity koszt inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-przejazdach-w-polnocnej-polsce-2451

Bezpieczniej na przejazdach w północnej Polsce

13.06.2014

torowisk, jezdni oraz dojazdów do skrzyżowań linii kolejowych z drogami ułatwią bezpieczny przejazd, a pociągi będą mogły jeździć szybciej. Projekt przejazdowy podzielony jest na dwa etapy. W ramach pierwszego [...] poprzez sygnał przekazywany przez zamontowane w torze nowoczesne czujniki informujące o nadjeżdżającym pociągu. Roboty są prowadzone w systemie „projektuj i buduj”, co pozwala na przyspieszenie prac projektowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/15-czerwca-korekta-rozkladu-jazdy-2447

15 czerwca - korekta rozkładu jazdy

14.06.2014

w, w tym na stronach intercity.pl, rozkład-pkp.pl, fanpage’u PKP Intercity Pociąg do podróży, w kasach, na pokładach pociągów i przez konsultantów infolinii 19 757. Kluczowy okres prac na linii Warszawa [...] 15 czerwca do Helu. Pociągi będą tam kursować do 1 września. Rewitalizacja przez PLK linii Kłodzko – Kudowa oraz Jelenia Góra – Szklarska Poręba zapewnia możliwość dojazdu pociągami w Kotlinę Kłodzką i [...] kursowania składów do prowadzonych prac. Wśród inwestycji, których celem jest skrócenie czasu przejazdów pociągów i podniesienie komfortu podróży pasażerów, są m.in. te realizowane na: Centralnej Magistrali Kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-bezpieczniej-z-inowroclawia-do-jablonowa-2452

Szybciej i bezpieczniej z Inowrocławia do Jabłonowa

16.06.2014

prędkości. W efekcie prowadzonych prac jeszcze w 2014 r. na wspomnianych wyżej szlakach prędkość pociągów pasażerskich wzrośnie do 120 km/h. Po zakończeniu całej inwestycji w 2015 roku czas podróży koleją [...] Wąbrzeźno – Książki. Ich naprawa zakończy się w lipcu 2014 r. Prace są prowadzone przy utrzymaniu ruchu pociągów. Inwestycja przewiduje również instalację nowoczesnej, samoczynnej sygnalizacji przejazdowej na [...] przejazdach kolejowo-drogowych. Remont nawierzchni torów i jezdni ułatwi bezpieczny przejazd aut i pociągów. Zakończenie wszystkich prac w ramach rewitalizacji linii kolejowej na odcinku Inowrocław – Jabłonowo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-podroz-pomiedzy-slaskiem-a-wielkopolska-2456

Szybsza podróż pomiędzy Śląskiem a Wielkopolską

17.06.2014

Kluczborkiem a Ostrzeszowem jest przywrócenie prędkości rozkładowej 120 km/h dla pociągów pasażerskich i 80 km/h dla pociągów towarowych. W maju br. zakończono roboty na blisko 10-kilometrowym odcinku pomiędzy [...] parametry techniczne na całej linii Kalety – Kluczbork pozwolą na jazdę pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h, zaś pociągów towarowych 100 km/h. Rewitalizacja linii kolejowej nr 272 na odcinku Kluczbork [...] urządzeń sterowania ruchem, rozjazdów oraz innych obiektów inżynieryjnych. Po zakończeniu inwestycji pociągi dalekobieżne pokonają 60-kilometrowy odcinek pomiędzy Kluczborkiem a Ostrzeszowem około 20 minut

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczenstwo-najwazniejsze-w-szkoleniach-plk-2468

Bezpieczeństwo najważniejsze w szkoleniach PLK

20.06.2014

nie zasad i ich omawianie towarzyszy kolejarzom odpowiedzialnym za bezpieczne prowadzenie ruchu pociągów cały czas. – Pracownicy są coraz lepiej przygotowani, odpowiedzialni i świadomi zakresu wykonywanej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-wroclawia-do-poznania-przez-nowy-most-kolejowy-2470

Z Wrocławia do Poznania przez nowy most kolejowy

23.06.2014

Kolejowy, prawie półkilometrowy most nad Odrą, tworzą dwie równolegle konstrukcje. Jedna już przeszła modernizację, aktualnie wielobranżowe prace trwają na sąsiedniej. Ekipa specjalistów montuje przes

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-koleja-wzdluz-odry-2478

Szybciej koleją wzdłuż Odry

24.06.2014

Linia kolejowa nr 273, potocznie zwana „Nadodrzanką”, to najkrótsze, liczące 356 km, połączenie kolejowe pomiędzy Wrocławiem a Szczecinem. Trasa przechodzi przez Brzeg Dolny, Wołów, Głogów, Nową Sól,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-toruje-droge-nowoczesnym-technologiom-miedzy-legnica-a-opolem-2482

PLK toruje drogę nowoczesnym technologiom między Legnicą a Opolem

25.06.2014

systemu bezpiecznej kontroli jazdy pociągiem, który ma ujednolicić kolej na terenie państw unijnych. Składa się z podsystemu ETCS, czyli Europejskiego Systemu Sterowania Pociągiem, który pozwala na przekazywanie [...] e bezpieczeństwa prowadzenia ruchu pociągów. Jego wykorzystanie jest niezbędne do podnoszenia prędkości na sieci kolejowej, bowiem maszynista, który prowadzi pociąg z prędkością 160 km/h ma ograniczoną [...] ego Systemu Zarządzania Ruchem Kolejowym ERTMS będzie podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu pociągów i zmniejszenie ryzyka wypadków. Nowa technologia urządzeń łączności i dostosowanie jej do standardów

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...82838485868788899091...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 861 do 870 z 4349.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook