Wyniki wyszukiwania
wysokość dotacji wynosi 20 679 267,96 PLN (85% kwoty całkowitych wydatków kwalifikowanych projektu). Celem projektu jest przebudowa układu komunikacyjnego w rejonie dworca kolejowego z uwzględnieniem modernizacji
PRZECZYTAJpriorytetem strategicznym SRK - "Poprawa stanu infrastruktury technicznej i społecznej", oraz trzecim celem horyzontalnym NSRO - "Budowa i modernizacja infrastruktury technicznej i społecznej mającej podstawowe
PRZECZYTAJprzejazdowej na 4 przejazdach kolejowych oraz przebudowę urządzeń rogatkowych na 2 przejazdach. Celem projektu jest poprawa i usprawnienie systemu transportu publicznego na obszarze województwa małopolskiego
PRZECZYTAJWrocław, Opole, Gliwice, Katowice, Kraków, Tarnów, Rzeszów, Przemyśl na Ukrainę – do Lwowa i Kijowa. Celem całego projektu jest pobudzanie rozwoju gospodarczego na szczeblu regionalnym i krajowym, poprawa [...] linii kolejowej E 30 /C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30 : wpisuje się w cel główny Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ), tj.: „Podniesienie atrakcyjności [...] likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest zgodny z trzecim celem horyzontalnym Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007 – 2013 (NSRO), tj.: „Budowa i modernizacja
PRZECZYTAJ– 37 579 120,00 (71,76 % kosztów kwalifikowanych) Termin realizacji projektu – lata 2009 - 2011. Celem projektu jest poprawa i usprawnienie systemu transportu publicznego na obszarze województwa małopolskiego
PRZECZYTAJi urządzeń stanowiących układ zasilania kolejowej trakcji elektrycznej przez PKP Energetyka S.A. Celem modernizacji jest dostosowanie stacji i szlaków do warunków technicznych wynikających z umów AGC i
PRZECZYTAJWrocław, Opole, Gliwice, Katowice, Kraków, Tarnów, Rzeszów, Przemyśl na Ukrainę – do Lwowa i Kijowa. Celem całego projektu jest pobudzanie rozwoju gospodarczego na szczeblu regionalnym i krajowym, poprawa [...] linii kolejowej E 30 /C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30 : wpisuje się w cel główny Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ), tj.: „Podniesienie atrakcyjności [...] likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest zgodny z trzecim celem horyzontalnym Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007 – 2013 (NSRO), tj.: „Budowa i modernizacja
PRZECZYTAJLinie Kolejowe S.A. oraz Stowarzyszenie na rzecz Interoperacyjności i Rozwoju Transportu Szynowego. Celem konkursu jest promocja i popularyzacja wiedzy z dziedziny kolei dużych prędkości oraz zwiększenie
PRZECZYTAJdworca kolejowego w Lublinie, a także w ciągu linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia – Dorohusk. Celem inwestycji jest przebudowa układu komunikacyjnego w rejonie dworca kolejowego z uwzględnieniem mo
PRZECZYTAJ