• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 731, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najdluzszy-tunel-w-legionowie-1012

Najdłuższy tunel w Legionowie

27.10.2010

szyn. Zadanie obejmuje wybudowanie tunelu o długości 397 metrów i szerokości 8 metrów. Prace za kwotę 5,6 miliona euro wykona Katowickie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego „BUDUS”. Roboty potrwają [...] płynności ruchu drogowego w okolicy trasy E 65. Pociągi na zmodernizowanej linii pojadą z prędkością 160 km/h. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu” Modernizacja linii E-65, odcinek Warszawa – Gdynia,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komisja-europejska-przyznala-dofinansowanie-do-modernizacji-linii-wroclaw-poznan-1006

Komisja Europejska przyznała dofinansowanie do modernizacji linii Wrocław - Poznań

20.10.2010

Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania obiektów [...] Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut czasu jazdy pociągów w ruchu [...] zakresie kompleksowej przebudowy linii kolejowej na odcinkach: Wrocław Grabiszyn – stacja Skokowa - 36,5 km, stacja Żmigród – granica woj. dolnośląskiego – 13,3 km, a także realizację robót w ramach uzupe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-umowa-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-z-centrum-unijnych-projektow-transportowych-na-kwote-18-miliarda-zl-1001

Kolejna umowa PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z Centrum Unijnych Projektów Transportowych na kwotę 1,8 miliarda zł

18.10.2010

geometrii torów oraz wyposażenia linii do prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich oraz 120 km/h dla pociągów towarowych, o maksymalnym nacisku 22,5 t/oś. Projekt realizowany jest dwuetapowo . Etap I został

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-nadzor-na-linii-kolejowej-warszawa-lodz-1000

Umowa na nadzór na linii kolejowej Warszawa - Łódź

18.10.2010

– Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Włochy oraz 140 – 160 km/h na pozostałym odcinku, ograniczenie hałasu i drgań, poprawę bezpieczeństwa [...] i na odcinku Warszawa Zachodnia – Miedniewice (Skierniewice) tj. linia nr 1, odcinek o długości 57,5 km oraz elementy linii kolejowych nr 3, 4, 19 i 447 tzn. opracowanie dokumentacji projektowej, realizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tunelem-kolejowym-na-lotnisko-okecie-991

Tunelem kolejowym na lotnisko Okęcie

07.10.2010

kolejowej między Warszawą Zachodnią i Okęciem. Efektem tych prac było zwiększenie prędkości jazdy do 80 km/h oraz wybudowanie dwóch nowych przystanków osobowych: Warszawa Żwirki i Wigury oraz Warszawa Al. Jer [...] sąsiedztwie lotniska. Linia na przeważającej długości (1 183 m) przebiega w tunelu na głębokości do 5 metrów. W ramach kontraktu na kwotę 191,655 mln zł netto, zawartego z firmą Bilfinger Berger Budownictwo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-pierwsza-umowe-na-modernizacje-dwoch-odcinkow-linii-kolejowej-zabrze-katowice-krakow-1045

Podpisano pierwszą umowę na modernizację dwóch odcinków linii kolejowej Zabrze - Katowice - Kraków

30.11.2010

pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską w ramach Programu [...] budowlanych na obu odcinkach obejmie między innymi: modernizację 20,2 km linii; modernizację 6 szlaków i 5 stacji/posterunków odgałęźnych/przystanków osobowych; likwidację 8 przejazdów i przejść w poziomie szyn; [...] km linii nr 133); 3. Przetarg nr 3: Modernizacja odcinka: Krzeszowice – Kraków Główny Towarowy (20,5 km linii nr 133); 4. Przetarg nr 4: Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno Szczakowa, LCS Trzebinia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dziesiec-konsorcjow-ubiega-sie-o-nadzor-nad-modernizacja-linii-kolejowej-warszawa-gdynia-w-obszarze-lcs-gdansk-i-lcs-gdynia-1041

Dziesięć konsorcjów ubiega się o nadzór nad modernizacją linii kolejowej Warszawa – Gdynia w obszarze LCS Gdańsk i LCS Gdynia

29.11.2010

Gestao S.A., E&L Architects Sp. z o.o., na kwotę 16 991 539,36 PLN netto, 20 729 678,02 PLN brutto. 5. Oferta konsorcjum firm: Mott MacDonald Polska Sp. z o.o., Mott MacDonald Ltd, na kwotę 9 553 000,00 [...] Oferta konsorcjum firm: Zakłady Budownictwa Mostowego Inwestor Zastępczy Sp. z o.o., DB International GmbH, na kwotę 26 925 884,51 PLN netto, 32 849 579,10 PLN brutto. 8. Oferta: Halcrow Group Limited Elms Mouse [...] zajmującymi się m.in. koordynacją działań podmiotów zaangażowanych w zarządzanie i realizację projektu. 5. Współpracy z Kierownikiem Projektu w ramach realizacji projektu nr 2005/PL/16/C/PT/001 zajmującym się

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/osiem-ofert-na-lcs-malbork-1035

Osiem ofert na LCS Malbork

18.11.2010

Oferty złożyli: 1. Konsorcjum firm : LEONHARD WEISS GmbH & CO. KG, Oddział w Polsce, Wrocław; Przedsiębiorstwo Budowlano Specjalistyczne TRANSKOL Sp. z o.o., Kielce; Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw [...] Zaoferowana cena: 1 002 332 561,83 PLN 3. Konsorcjum firm: STRABAG Sp. z o.o., Pruszków; STRABAG Rail GmbH (Niemcy); HERMANN KIRCHNER POLSKA Sp. z o.o.; VIAMONT DSP a.s., (Czeschy); TRAKCE a.s., (Czechy); TRAKCE-TOR [...] Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych w Krakowie; ZUE S.A, Kraków. Zaoferowana cena: 1 106 292 046,61 PLN 5. Konsorcjum firm: Trakcja Polska S.A., Warszawa; PKP Energetyka S.A., Warszawa; Przedsiębiorstwo Napraw

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-i-modernizacja-tzw-helskiego-korytarza-kolejowego-1034

Rewitalizacja i modernizacja tzw. „Helskiego korytarza kolejowego"

18.11.2010

o, Kuźnica, Jastarnia, Hel Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości do 100 km/h , a także skrócenie czasu jazdy pociągów o ok. 15 - 25 minut w zależności od taboru, a także poprawa [...] kompleksową modernizację peronów – 19 szt. wraz z ustawieniem wiat i wymianą oświetlenia; - modernizację 5 obiektów inżynieryjnych, w tym 2 wiaduktów kolejowych i 3 mostów; - modernizację urządzeń sterowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-i-modernizacja-tzw-koscierskiego-korytarza-kolejowego-1033

Rewitalizacja i modernizacja tzw. „Kościerskiego korytarza kolejowego"

18.11.2010

projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości maksymalnej 100–120 km/h , na odcinku Kościerzyna – Gdańsk Osowa oraz 90–100 km/h na odcinku Gdańsk Osowa – Gdynia Główna, a także skrócenie czasu jazdy [...] podkładów – 1,615 km toru; - lokalne wzmocnienie podtorza na długości 16,530 km toru; - korektę łuków w 5 lokalizacjach; - wymianie rozjazdów – 4 szt. - zabudowę dwóch nowych rozjazdów na odbudowywanym przystanku

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...3456789101112...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 71 do 80 z 731.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook