• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy tory. Rezultatów: 1452, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/legnica-lubin-rudna-nowe-mozliwosci-kolei-3293

Legnica – Lubin - Rudna - nowe możliwości kolei

10.02.2017

łączącą Wrocław – Głogów - Zieloną Górę - Szczecin). Zakres przewidzianych prac na linii nr 289 obejmuje tory obiekty inżynieryjne (mosty, wiadukty, przepusty), sieć trakcyjną oraz urządzenia sterowania ruchem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-historyczny-wiadukt-nad-ul-grzegorzecka-zapewni-sprawniejsze-podroze-3582

Kraków. Historyczny wiadukt nad ul. Grzegórzecką zapewni sprawniejsze podróże

03.01.2018

elementy są skrupulatnie katalogowane i składowane. Później, po „poszerzeniu” obiektu o dodatkowe tory, zostaną wykorzystane do odtworzenia fasady. Na placu budowy widać też nowe, już dobudowywane, elementy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-obwodowa-kolejny-krok-do-poprawy-komunikacji-w-stolicy-3153

Linia obwodowa – kolejny krok do poprawy komunikacji w stolicy

09.08.2016

peronu i dobudowy torów, zmodernizowane zostały także dwa obiekty inżynieryjne. Przebudowane zostały tory między Warszawą Gdańską a ulicą Ostroroga wraz z rozbudową układu dla ruchu towarowego. Wymieniona

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-warunki-dla-przewoznikow-towarowych-na-podlasiu-2803

Lepsze warunki dla przewoźników towarowych na Podlasiu

27.05.2015

linię wykorzystując regionalne fundusze UE na lata 2014 – 2020. Według planów wymienione zostaną m.in. tory, rozjazdy, wiadukty i mosty. Pociągi będą mogły jechać z prędkością do 100 km/h. Trasa będzie dostępna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-polaczenia-kolejowe-z-warszawy-do-ozarowa-sulejowka-rembertowa-i-minska-mazowieckiego-2798

Lepsze połączenia kolejowe z Warszawy do Ożarowa, Sulejówka, Rembertowa i Mińska Mazowieckiego

18.05.2015

na zwiększenie przepustowości linii kolejowych i ograniczenie utrudnień w ruchu pociągów. Dodatkowe tory – większa przepustowość stacji Przebudowa stacji będzie polegała m.in. na wymianie rozjazdów, co zapewni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-lodzka-stacja-za-blisko-cwierc-miliarda-zlotych-2795

Nowa łódzka stacja za blisko ćwierć miliarda złotych

13.05.2015

wind. 48 km nowych torów Łódź Widzew jest kluczową stacją łódzkiego węzła kolejowego. Stąd biegną tory w kierunku Łodzi Kaliskiej, budowanej Łodzi Fabrycznej i po nowo uruchomionej w 2014 roku linii do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inwestycje-plk-usprawniaja-ruch-pociagow-na-trasie-kozlow-krakow-2790

Inwestycje PLK usprawniają ruch pociągów na trasie Kozłów – Kraków

08.05.2015

Miechowie i na stacji Tunel. Zakończono modernizację stacji Tunel oraz renowację dwóch tuneli, wymieniono tory, sieć trakcyjną, dwa wiadukty, przejazd kolejowy. Inwestycje PLK pozwoliły na koniec 2014 r. osiągnąć

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/23-miliony-zl-na-nowy-most-kolejowy-miedzy-polska-i-niemcami-2787

23 miliony zł na nowy most kolejowy między Polską i Niemcami

04.05.2015

120 km/h. Inwestor zwiększy również nośność obiektu, czyli składy będą mogły wozić cięższe ładunki. Tory na nowym moście, podobnie jak zmodernizowana linia E 30, zostaną zelektryfikowane. Sprawny i bezpieczny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kluczowy-projekt-dla-poprawy-przepustowosci-warszawskiego-wezla-kolejowego-2767

Kluczowy projekt dla poprawy przepustowości Warszawskiego Węzła Kolejowego

03.04.2015

połączenia podmiejskie do stolicy będą mogli zwiększyć częstotliwość pociągów do i z Warszawy. Dodatkowe tory to większa przepustowość stacji. Planowana przebudowa pięciu stacji będzie polegała m.in. na wymianie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-z-koluszek-do-czestochowy-plk-zakonczyla-rewitalizacje-linii-2891

Krótsza podróż z Koluszek do Częstochowy. PLK zakończyła rewitalizację linii

24.09.2015

Polski skupiły się także na przebudowie 35 mostów i wiaduktów. Wymienionych zostało 140 rozjazdów. Nowe tory i sieć trakcyjna, wyremontowane obiekty inżynieryjne oraz zabudowana samoczynna sygnalizacja na p

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...62636465666768697071...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 661 do 670 z 1452.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook