• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy montaż. Rezultatów: 606, czas wyszukiwania 4 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-i-ladniejsza-wroclawska-estakada-kolejowa-652

Szybsza i ładniejsza wrocławska estakada kolejowa

05.11.2009

robotami towarzyszącymi. Zastosowane rozwiązanie pozwoliło uniknąć dodatkowych kosztów demontażu i montażu nawierzchni torowej, dało kilkumilionowe oszczędności i skróciło czas zamknięć torowych. 3 listopada

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/intensywne-prace-na-wroclawskiej-estakadzie-kolejowej-615

Intensywne prace na wrocławskiej estakadzie kolejowej

26.08.2009

do centrum starego Wrocławia. Cztery stalowe obiekty są w trakcie prac związanych z demontażem i montażem nawierzchni, wykonaniem izolacji i odwodnienia oraz zabiegami konserwacyjnymi - indywidualnie d [...] ych obelisków. W połowie sierpnia stanęły już dwa elementy od strony południowej. Aktualnie trwa montaż pozostałych. Odtwarzane są również metalowe bariery wiaduktu. Estakada zapewnia wyjazdy pociągów [...] robotami towarzyszącymi. Zastosowane rozwiązanie pozwoliło uniknąć dodatkowych kosztów demontażu i montażu nawierzchni torowej, dało kilkumilionowe oszczędności i skróciło czas zamknięć torowych. Koszt prac

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-malczyce-zmienia-oblicze-600

Stacja Malczyce zmienia oblicze

29.07.2009

i zbrojeniu ścian nowego przejścia tunelowego miedzy peronami. Widać już postępujące roboty przy montażu słupów sieci trakcyjnej i oświetlenia. Zaawansowane są także prace przy układaniu kolejnych warstw

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-c-e-30-opole-wschod-czarnowasy-594

Modernizacja linii C-E 30 Opole Wschód-Czarnowąsy

14.07.2009

2009 r. Na torze nr 2 już wykonano podtorze wraz z zabudową geowłókniny na koronie torowiska oraz montaż szyn UIC 60 w miejsce S49. W czerwcu wymieniono zużyte konstrukcje słupów trakcyjnych i wieszana

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przekazanie-do-eksploatacji-zmodernizowanej-stacji-zgorzelec-582

Przekazanie do eksploatacji zmodernizowanej stacji Zgorzelec

26.06.2009

przejazdów i montażu nowoczesnych urządzeń automatyki poprawiło się bezpieczeństwo i standard obsługi pojazdów w ruchu kolejowym i drogowym. W ramach prac znalazły się także demontaż i montaż 4 km toru oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/planowo-na-e-59-554

Planowo na E 59

06.05.2009

maju rozpoczną się prace palownicze. Wykonywane będą fundamenty słupów sieci trakcyjnej, a następnie montaż kolejnych elementów. W czerwcu po zakończeniu robót na torze nr 1 prace przeniosą się na sąsiedni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/montaz-konstrukcji-wiaduktu-kolejowego-nad-aleja-solidarnosci-i-ulica-radzyminska-w-warszawie-553

Montaż konstrukcji wiaduktu kolejowego nad Aleją Solidarności i ulicą Radzymińską w Warszawie

29.04.2009

S.A. Oddział Regionalny w Warszawie uprzejmie informuje, iż 4 maja br. rozpocznie się drugi etap montażu wiaduktu kolejowego nad al. Solidarności i ul. Radzymińską. Z powodu prowadzonych prac montażowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-zgorzelec-wygodniejsza-dla-podroznych-520

Stacja Zgorzelec wygodniejsza dla podróżnych.

20.02.2009

charakterystyczne elementy wizerunku linii E 30 . Obecnie na stacji kończy się plantowaniu skarp i montaż ogrodzenia. Na przejazdach kolejowo drogowych instalowane są nowe sygnalizatory. W Zgorzelcu, poza

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/montaz-przesla-mostu-kolejowego-nad-kanalem-zeranskim-433

Montaż przęsła mostu kolejowego nad kanałem Żerańskim

21.08.2008

Demontaż drugiego przęsła planowany jest na 25 sierpnia br. W zakres modernizacji mostu wchodzi także kompleksowa wymiana układu torowego i sieci trakcyjnej. Prace na całym obiekcie zakończą się w kwi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/demontaz-wiaduktu-kolejowego-nad-aleja-solidarnosci-w-warszawie-1-415

Demontaż wiaduktu kolejowego nad Aleją Solidarności w Warszawie

21.07.2008

konstrukcja wiaduktu zostanie zastąpiona konstrukcją kratową, opartą na dwóch przyczółkach bez podpór. Montaż wiaduktu rozpocznie się w sierpniu br. W zakres modernizacji obiektu wchodzi także kompleksowa wymiana

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...52535455565758596061Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 591 do 600 z 606.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook