Wyniki wyszukiwania
Od kwietnia br. kontynuowane są prace inwestycyjne na torach między Przybówką a Jasłem oraz w Czudcu na linii kolejowej Rzeszów – Jasło. Obejmą między innymi 30 obiektów inżynieryjnych oraz 19 przejaz
PRZECZYTAJtory na zmodernizowanych obiektach mostowych pozwolą na prowadzenie ruchu pociągów pasażerskich z prędkością do 120 km/godz. Efektem końcowym będzie poprawa bezpieczeństwa ruchu oraz skrócenie czasu przejazdu
PRZECZYTAJwarszawskiego węzła kolejowego. Po zakończeniu robót na moście średnicowym pociągi pojadą szybciej, prędkość na moście wzrośnie z 40 km/h do 60 km/h i umożliwi utrzymanie wysokiej częstotliwości kursowania
PRZECZYTAJtechniczno - eksploatacyjnych infrastruktury kolejowej, co pozwoli uzyskać maksymalną na tej trasie prędkość konstrukcyjną 120 km/h. Dla pasażerów oznacza to skrócenie czasu przejazdu na rewitalizowanym odcinku
PRZECZYTAJTory z Zawiercia do Jaworzna na nowo
09.04.2014
śląskim a centralną i północną Polską. Dzięki rewitalizacji możliwe będzie przywrócenie maksymalnych prędkości: 120 km/h dla pociągów pasażerskich i 100 km/h dla pociągów towarowych na liniach. Pasażerowie
PRZECZYTAJ- tyle wyniesie (w km/h) maksymalna prędkość pociągów pasażerskich na zmodernizowanej linii Warszawa - Skierniewice 120 - tyle wyniesie (w km/h) maksymalna prędkość pociągów towarowych 57,5 - tyle kilometrów
PRZECZYTAJkolejowym (LCS) Gdańsk Port Północy. Po zakończeniu inwestycji pociągi towarowe będą mogły jeździć z prędkością 100 km na godzinę, a czas jazdy do portu skróci się o ponad połowę. Inwestycja w znaczący sposób
PRZECZYTAJlinii E 59 na odcinku Wrocław – granica województwa dolnośląskiego pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Czas podróży z Wrocławia do granicy województwa dolnośląskiego
PRZECZYTAJKwietniowa korekta rozkładu jazdy
25.04.2014
na trasie ze stolicy do Białegostoku. Po ich zakończeniu pociągi pasażerskie będą mogły rozwijać prędkość do 160 km/h. Zgodnie z planem kontynuowane będą prace na trasach ze stolicy do Trójmiasta i do Łodzi
PRZECZYTAJnajtańsza metoda usprawnienia ruchu kolejowego na linii kolejowej, pozwalająca na likwidację ograniczeń prędkości oraz zwiększenie bezpieczeństwa prowadzenia ruchu. Informacje dla mediów Maciej Dutkiewicz Zespół
PRZECZYTAJ