• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Prace. Rezultatów: 4183, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-z-warszawy-do-krakowa-po-modernizacji-linii-kozlow-starzyny-1352

Szybciej z Warszawy do Krakowa po modernizacji linii Kozłów Starzyny

30.06.2011

mogły rozwinąć prędkość 140 km/h, co w efekcie skróci czas ich przejazdu i poprawi komfort podróży. Prace rozpoczną się w ciągu najbliższych tygodni i zakończą w 2012 roku. Wartość wynagrodzenia wykonawcy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-nowy-wiadukt-na-linii-warszawa-gdynia-oddany-do-uzytku-1351

Drugi nowy wiadukt na linii Warszawa – Gdynia oddany do użytku

30.06.2011

zostanie ukończony w 2012 roku. W grudniu 2010 roku ukończono prace torowe na odcinku 28 km między Szymankowem i Pruszczem Gdańskim. Podczas prac, wymieniono prawie 80 km torów i podtorza, wybudowano nową

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejne-posiedzenie-rady-przewoznikow-1-1374

Kolejne posiedzenie Rady Przewoźników

20.07.2011

do Zarządu PKP PLK SA. Do udziału w jej pracach Polskie Linie Kolejowe zaprosiły przedstawicieli przewoźników pasażerskich i towarowych. Dotychczasowy dorobek prac Rady to m.in. wprowadzenie kilkudziesięciu [...] tras pociągów, który będzie obowiązywał w rozkładzie jazdy 2011/2012 oraz skierowanie do dalszych prac ponad 50 kolejnych wniosków, które będą po uzgodnieniu przez członków Rady rekomendowane do uwzględnienia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-nadodrzanki-1371

Kontynuacja modernizacji „Nadodrzanki”

18.07.2011

przepusty w ciągu wymiany nawierzchni torowej wraz z renowacją i naprawą ściany czołowej oraz szereg prac towarzyszących. Kosztem 17 168 340,00 PLN brutto zlikwidowane zostaną istniejące ograniczenia prędkości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-umowa-na-dofinansowanie-inwestycji-kolejowych-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-lubelskiego-1369

Kolejna umowa na dofinansowanie inwestycji kolejowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego

13.07.2011

w poziomie szyn, które są usytuowane na sześciu liniach kolejowych województwa lubelskiego. Zakres prac obejmuje zastosowanie nowoczesnych urządzeń zabezpieczających i sygnalizujących, podwyższenie kategorii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-wykonanie-zadania-rewitalizacja-linii-kolejowej-nr-353-poznan-wschod-skandawa-na-terenie-iz-poznan-1368

Podpisanie umowy na wykonanie zadania "Rewitalizacja linii kolejowej nr 353 Poznań Wschód – Skandawa na terenie IZ Poznań"

13.07.2011

odwodnienia powierzchniowego. Pierwsze prace rozpoczną się w połowie sierpnia br. Zakończenie całego zadania planowane jest na 30 listopada 2011 r. W wyniku wykonanych prac uzyskane zostaną między innymi następujące [...] poprawione zostanie bezpieczeństwo jazdy, - zlikwidowane zostaną ograniczenia prędkości jazdy pociągów. Prace finansowane są ze środków budżetowych. Zbigniew Wolny PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/za-60-milionow-zl-zostana-zmodernizowane-perony-stacji-katowice-1408

Za 60 milionów zł zostaną zmodernizowane perony stacji Katowice

24.08.2011

Obecnie na ukończeniu są prace w obrębie peronu nr 1, zaś po ich ukończeniu rozpoczną się prace na kolejnych trzech peronach oraz pozostałych elementach infrastruktury kolejowej stacji Katowice w następującym [...] będzie finansowane ze środków budżetowych oraz ze środków własnych PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Prace zostaną wykonane do końca 2012 roku. Jacek Karniewski PKP PLK S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/aktualizacja-kolejowego-rozkladu-jazdy-od-1-wrzesnia-2011-roku-1407

Aktualizacja kolejowego rozkładu jazdy od 1 września 2011 roku

23.08.2011

Wprowadzenie nowego rozkładu jazdy jest konieczne, ponieważ prace prowadzone na wymienionych powyżej liniach spowodują konieczność wyłączenia z ruchu na znacznych odcinkach jednego z torów. Jazda pociągów [...] będzie odbywała się w obu kierunkach wahadłowo po jedynym czynnym torze. Alternatywą byłoby prowadzenie prac z całkowitym zamknięciem linii dla ruchu pociągów. W przypadku tych linii taki wariant nie mógł być [...] Przepraszamy Podróżnych za wszystkie utrudnienia związane z podróżowaniem w okresie wielkiego nasilenia prac modernizacyjnych na polskich torach. Liczymy na Państwa zrozumienie, że wielkie inwestycje, współ

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-o-kolejach-duzych-predkosci-1405

Debata o Kolejach Dużych Prędkości

22.08.2011

kolejowego. W ramach wstępu do debaty zaprezentowane zostaną materiały przedstawiające stan zaawansowania prac nad wdrożeniem KDP w Polsce. Udział w debacie odbywa się na podstawie imiennych zaproszeń. Zbigniew

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znamy-wykonawce-drugiego-projektu-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-lodzkiego-1404

Znamy wykonawcę drugiego projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego

19.08.2011

acji geodezyjnej powykonawczej oraz dokumentacji powykonawczej. Wykonawca na wykonanie wszystkich prac ma 20 miesięcy. Głównym celem projektu jest połączenie Łodzi z miastami i gminami leżącymi w obszarze

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...35363738394041424344...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 391 do 400 z 4183.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook