Wyniki wyszukiwania
przejazdu pociągów pasażerskich: w relacji Skarżysko – Kamienna – Ostrowiec Świętokrzyski aż o niemal połowę (z 48 min. do ok. 26 min.), natomiast na odcinku Skarżysko-Kamienna – Sandomierz do nieco ponad 1
PRZECZYTAJnowych betonowych przęseł. Na nich zostaną ułożone dwa tory. Wykonano już roboty pod jeden tor. Do połowy roku zakończone zostaną prace przy przęsłach dla drugiego. Szerokość mostu wyniesie 11 m. Jesienią
PRZECZYTAJNowe tory do portu w Gdańsku
20.02.2013
pociągi towarowe będą mogły jeździć z prędkością 100 km/h, a czas jazdy do portu skróci się o ponad połowę. Ważnym efektem inwestycji będzie również możliwość wjazdu na linię cięższych pociągów niż dotychczas
PRZECZYTAJtowarów. Do 2023 r. planowane są inwestycje za 9 mld zł, poprawiające obsługę śląskiej kolei. W połowie 2016 r. zakończy się przebudowa stacji i dworca w Gliwicach Będą przebudowane dwa przejścia pod torami
PRZECZYTAJNowe tory do portu w Gdańsku
25.07.2014
pociągi towarowe będą mogły jeździć z prędkością 100 km/h, a czas jazdy do portu skróci się o ponad połowę. Ważnym efektem inwestycji będzie również możliwość wjazdu na linię pociągów cięższych niż dotychczas
PRZECZYTAJPKP Polskich Linii Kolejowych S.A. prace przyczyniły się również do poprawy komfortu podróży. Od połowy czerwca pasażerowie mogą korzystać z 18 składów, które podróżują po zmodernizowanych torach, mostach
PRZECZYTAJtowarowe będą mogły jeździć z prędkością 100 km na godzinę, a czas jazdy do portu skróci się o ponad połowę. Inwestycja w znaczący sposób wpłynie na przepustowość linii do portu. Obecnie tą trasą może kursować
PRZECZYTAJTory z Zawiercia do Jaworzna na nowo
09.04.2014
Prace na tym odcinku trwają od połowy ubiegłego roku i obejmują 4 linie kolejowe tworzące ciąg towarowo-pasażerski pomiędzy Zawierciem, Dąbrową Górniczą i Jaworznem, który z kolei jest częścią najszybszego [...] bezpieczeństwo podróży. Cała inwestycja, której wartość wynosi 365,6 milionów złotych, potrwa do połowy przyszłego roku. 31 marca 2014 roku projekt dostał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJPrace na moście rozpoczną się w połowie czerwca i potrwają do grudnia. W ramach inwestycji na trzyprzęsłowej przeprawie o długości niemal 170 m, wymienione zostaną wszystkie tory oraz mostownice, które
PRZECZYTAJrozwiązania zapewniające w perspektywie 30 lat zakładany rozkład jazdy pociągów i krótką podróż. W połowie 2015 roku zostanie wybrane najbardziej optymalne rozwiązanie. Studium wykonalności przygotowuje
PRZECZYTAJ