• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1947, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-plk-nie-beda-zawieszac-linii-kolejowych-w-lodzkiem-1932

PKP PLK nie będą zawieszać linii kolejowych w Łódzkiem

09.05.2013

ruchu. 2. W kolejnych latach będzie możliwość powrotu do korzystania z wyłączanych teraz odcinków. 3. Część linii kolejowych została przywrócona z listy odcinków przeznaczonych do czasowego wyłączenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/siec-kolejowa-na-lubelszczyznie-bez-zmian-1922

Sieć kolejowa na Lubelszczyźnie bez zmian

25.04.2013

km), Zamość - Hrubieszów (53km), Chełm - Włodawa (45km) oraz Hrubieszów Miasto - Hrubieszów Towarowy (3 km). „ Jeszcze przed ogłoszeniem naszych planów rozpoczęliśmy spotkania z samorządami, przewoźnikami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polaczenie-kolejowe-do-wieliczki-jak-nowe-1886

Połączenie kolejowe do Wieliczki jak nowe!

25.03.2013

przy krawędziach peronowych, powierzchnie antypoślizgowe. Inwestycja obejmowała modernizację ponad 5,3 km linii kolejowej, kompleksową wymianę torów i rozjazdów oraz przebudowę sieci trakcyjnej. Wykonane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-rozpoczynaja-konsultacje-na-temat-przyszlosci-linii-kolejowych-1797

PKP Polskie Linie Kolejowe rozpoczynają konsultacje na temat przyszłości linii kolejowych

07.12.2012

zaś na innym w jedynych na tej linii dwóch pociągach dziennie jeździ średnio 15 pasażerów. Liczba 3 tys. km linii jest oparta na wstępnych szacunkach. Mając na uwadze znaczenie linii kolejowych na mapie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-poprawia-trasy-w-sudetach-1780

PKP Polskie Linie Kolejowe poprawią trasy w Sudetach

30.10.2012

Góra – Szklarska Poręba to inwestycja o wartości prawie 36 mln zł, dotacja unijna 21 mln zł. Poza 12,3 km torów i rozjazdów, prace obejmą obiekty inżynieryjne. Na stacjach Szklarska Poręba Górna oraz Piechowice

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-modernizacja-linii-kolejowej-na-terenie-trojmiasta-1232

Rusza modernizacja linii kolejowej na terenie Trójmiasta

23.03.2011

ę 5 przejść poziemnych dla pieszych, modernizacja 8 peronów (12 krawędzi peronowych), modernizacja 3 istniejących przejazdów w poziomie szyn. Obszar LCS Gdynia obejmuje modernizację linii kolejowej między [...] 456,9 mln zł brutto. W ramach tego projektu wykonane zostaną następujące prace budowlane: zabudowa 51,3 km torów szlakowych i stacyjnych, zabudowa 75 szt. rozjazdów, modernizacja 73,8 km sieci trakcyjnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linie-kolejowe-w-nowym-roku-bez-wiekszych-utrudnien-1104

Linie kolejowe w nowym roku bez większych utrudnień

04.01.2011

W ostatniej dobie 3/4 stycznia dodatkowo do przeciwdziałania i usuwania zimowych utrudnień skierowano ponad 4 tysiące pracowników. Odśnieżają perony, usuwają zaspy, oblodzenia rozjazdów oraz interweniują

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-juz-piata-umowe-w-ramach-modernizacji-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-a-rzeszowem-1087

Podpisano już piątą umowę w ramach modernizacji linii kolejowej między Krakowem, a Rzeszowem

17.12.2010

Małopolski, całkowitą wymianę istniejącej sieci trakcyjnej w torach stacyjnych i szlakowych, budowę 4,3 km ekranów akustycznych. Wartość umowy wynosi 499 186 668,00 PLN brutto , a wykonawcą prac będzie konsorcjum

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-pol-miliarda-na-modernizacje-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-i-rzeszowem-1008

Pierwsze pół miliarda na modernizację linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem

20.10.2010

długości 22,300 km linii, przebudowę układów torowych na stacjach: Brzesko i Biadoliny, przebudowę 3 przystanków osobowych: Rzezawa, Jasień Brzeski, Sterkowiec, przebudowę 70 obiektów inżynieryjnych, w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tunelem-kolejowym-na-lotnisko-okecie-991

Tunelem kolejowym na lotnisko Okęcie

07.10.2010

na długości ok. 3 000 m, 80% konstrukcji tunelu, 50% ścian stropowych, 60% płyt dennych oraz 35% ścian działowych. Ogółem w trakcie prac budowlanych zostanie wydobytych ok. 200 000 m 3 mas ziemnych (r [...] (równowartość 15 tys. ciężarówek), zużytego 50 000 m 3 betonu oraz 9 200 ton stali. Na tempo prowadzonych prac ma wpływ szereg czynników: wystąpienie zanieczyszczonych gruntów wymagających specjalistycznego

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...31323334353637383940...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 351 do 360 z 1947.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook