Wyniki wyszukiwania
przygotowują wyjścia techniczne, podczas których uczniowie poznają kolejowe urządzenia oraz specyfikę pracy na kolei i zasady bezpiecznego prowadzenia ruchu. Szkoły otrzymują od zarządcy infrastruktury materiały
PRZECZYTAJprzystanek Radom Gołębiów. Winda ułatwi komunikację osobom o ograniczonej możliwości poruszania się. Prace na ulicy Kozienickiej rozpoczęły się na początku roku. Na czas najcięższych dla wygody mieszkańców
PRZECZYTAJwykorzystane m.in. na wybudowanie lub zmodernizowanie przystanków kolejowych, a także sfinansowanie prac, związanych z dostępnością miejsc parkingowych dla pasażerów. W „Rządowym Programie budowy lub mo
PRZECZYTAJj (Master Plan WWK) Master Plan WWK został opracowany w celu zebrania i usystematyzowania dorobku prac planistycznych prowadzonych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w obszarze obsługującym aglomerację
PRZECZYTAJoraz remont mostów i wiaduktu. Poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym mają zwiększyć prace na przejazdach kolejowo-drogowych. Dokumentacja dla projektu pn. „Rewitalizacja linii kolejowej nr
PRZECZYTAJWykonane zostanie także wygrodzenie i chodnik wzdłuż linii kolejowej, zapewniający dojście do windy. Prace na budowie rozpoczęły się wiosną ubiegłego roku. Zakończenie, łącznie z przebudowanym układem drogowym
PRZECZYTAJcałej długości trasy Kraków - Katowice. Wartość inwestycji to w sumie ok. 2 mld zł. Po zakończeniu prac i uzyskaniu odpowiednich certyfikatów pociągi pasażerskie na tej trasie przyspieszą do 160 km/h, a
PRZECZYTAJrok, zarówno w ramach modernizacji linii np. Kraków – Katowice, Łódź Kaliska – Zduńska Wola, jak i prac utrzymaniowych, na stacjach i przystankach przybywa udogodnień dla osób niewidomych i niedowidzących
PRZECZYTAJdrugie życie. Przedmioty cieszą pasjonatów historii, a uczniom pozwalają poznawać tajniki przyszłej pracy. Niektóre elementy uczestniczą w nauce historii lub stają się scenografią wystaw. Więcej informacji:
PRZECZYTAJPowstańców Wielkopolskich mają zaprojektowaną rozpiętość aż 78 i 81 metrów. W trakcie dotychczasowych prac nad budową łącznicy kolejowej Kraków Zabłocie – Kraków Krzemionki wykorzystano już: 10 100 m3 betonu
PRZECZYTAJ