• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1910, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-postepowaniu-na-wylonienie-wykonawcy-analizy-uwarunkowan-spolecznych-rozwoju-kolei-duzych-predkosci-w-polsce-w-perspektywie-2050-roku-1372

Otwarcie ofert w postępowaniu na wyłonienie wykonawcy „Analizy uwarunkowań społecznych rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce w perspektywie 2050 roku”

18.07.2011

nie zamówienia kwotę 1 783 500 brutto (1 450 000 PLN netto). Przygotowanie budowy linii dużych prędkości, w tym wykonanie przedmiotowej analizy, jest finansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura [...] obejmuje przeprowadzenie analiz i przedstawienie wpływu budowy i eksploatacji sieci kolei dużych prędkości (KDP) na rozwój społeczny kraju, z uwzględnieniem pełnego rachunku kosztów i korzyści. Analiza ma [...] zamówienia wynosi 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Projekt 7.1-26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości stara się o współfinansowanie ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Agata

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-nadodrzanki-1371

Kontynuacja modernizacji „Nadodrzanki”

18.07.2011

17 168 340,00 PLN brutto zlikwidowane zostaną istniejące ograniczenia prędkości (od 50 do 70 km/h) i podniesiona rozkładowa prędkość dla pociągów pasażerskich do 120 km/ h oraz zwiększony nacisk na oś do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-wykonanie-zadania-rewitalizacja-linii-kolejowej-nr-353-poznan-wschod-skandawa-na-terenie-iz-poznan-1368

Podpisanie umowy na wykonanie zadania "Rewitalizacja linii kolejowej nr 353 Poznań Wschód – Skandawa na terenie IZ Poznań"

13.07.2011

zostaną między innymi następujące efekty: - przywrócony zostanie ruch pociągów po torze nr 2 z prędkością 100 km/h, a na odcinku od km 44,089 do km 53,713 - 120 km/h, - skróceniu ulegnie czas jazdy pociągów [...] linii kolejowej, - poprawione zostanie bezpieczeństwo jazdy, - zlikwidowane zostaną ograniczenia prędkości jazdy pociągów. Prace finansowane są ze środków budżetowych. Zbigniew Wolny PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-o-kolejach-duzych-predkosci-1405

Debata o Kolejach Dużych Prędkości

22.08.2011

tematy podzielone na II sesje: Sesja I Koleje Dużych Prędkości na Świecie Światowe trendy KDP - UIC (Międzynarodowe Zrzeszenie Kolei)Koleje Dużych Prędkości w Hiszpanii - ADIF (Hiszpański Zarządca Infrastruktury [...] Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel.. +48 22 473 36 02 Kontakt dla mediów: media@kdppolska.pl Projekt POIiŚ 7.1 – 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości Projekt ubiega [...] PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości , informuje, że Stowarzyszenie na rzecz Interoperacyjności i Rozwoju Transportu Szynowego (SIRTS) organizuje w dniu: 30 sierpnia 2011 o godzinie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-otwiera-nowy-rozdzial-w-historii-lodzi-1403

Kolej otwiera nowy rozdział w historii Łodzi

18.08.2011

powstanie tunelu dla prowadzenia ruchu dalekobieżnego, regionalnego, aglomeracyjnego i kolei dużych prędkości. Stacja kolejowa Łódź Fabryczna będzie posiadała cztery perony i osiem torów. Wykonany zostanie [...] ziemię, ale również tworzymy elementy infrastruktury przeznaczone do włączenia w system kolei dużych prędkości. Zyskamy nowoczesny, centralny w skali kraju i regionu punkt przesiadkowy usprawniający komunikację [...] podziemnym tunelem nowego dworca Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Kaliska czy budową kolei dużych prędkości przebiegającej z Warszawy przez Łódź w kierunku Wrocławia i Poznania (tzw. „linia Y"), powstanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-przejazdow-kolejowych-na-linii-radom-skarzysko-kamienna-1402

Modernizacja przejazdów kolejowych na linii Radom – Skarżysko Kamienna

18.08.2011

zadania, które jest częścią modernizacji linii nr 8 na odcinku Radom – Kielce, jest przywrócenie prędkości rozkładowej oraz poprawa bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego, poprzez zabudowę urządzeń

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trzy-oferty-na-modernizacje-toru-na-szlaku-radom-rozki-1397

Trzy oferty na modernizację toru na szlaku Radom - Rożki

12.08.2011

Kraków na długości 8,450 km. Wymiana nawierzchni kolejowej umożliwi jazdę pociągów na tym odcinku, z prędkością 100 km/h, a także skróci czas podróży. Inwestycja będzie realizowana ze środków budżetowych, zaś

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cztery-kontrakty-w-trzy-dni-rusza-rewitalizacja-linii-bydgoszcz-tczew-1395

Cztery kontrakty w trzy dni – rusza rewitalizacja linii Bydgoszcz Tczew

12.08.2011

realizacji czterech umów to 30 listopada 2011 roku. Podstawowym założeniem inwestycji jest przywrócenie prędkości rozkładowej 120 km/h dla pociągów pasażerskich, na odcinkach linii poddanych kompleksowej modernizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-rewitalizacja-linii-poznan-skandawa-1394

Rusza rewitalizacja linii Poznań - Skandawa

11.08.2011

dwutorową, pierwszorzędną, zelektryfikowaną. Podstawowym założeniem inwestycji jest przywrócenie prędkości rozkładowej 120 km/godz. W wyniku rewitalizacji poprawiona zostanie przepustowość linii, skróci

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejne-wiadukty-w-okolicy-ciechanowa-1384

Kolejne wiadukty w okolicy Ciechanowa

28.07.2011

16. Pozostałe będą bezkolizyjne dwupoziomowe. To jeden z elementów pozwalających na zwiększenie prędkość pociągów osobowych do 160 km/h,. Dzięki modernizacji czas przejazdu z Warszawy do Gdyni ulegnie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...26272829303132333435...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 301 do 310 z 1910.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook