• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1910, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-malczyce-1362

Nowoczesne Malczyce

08.07.2011

standardu podróżowania i przystosowanie torów oraz sieci trakcyjnej do jazdy pociągów pasażerskich z prędkością do 160 km/h oraz towarowych do 120 km/h. Realizacja prac uwzględniała wymagania ekologiczne, a

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-wykonanie-zadania-rewitalizacja-linii-kolejowej-nr-271-wroclaw-glowny-poznan-glowny-w-km-61300-km-131600-podpisana-1361

Umowa na wykonanie zadania "Rewitalizacja linii kolejowej nr 271 Wrocław Główny - Poznań Główny w km 61,300 – km 131,600" podpisana

07.07.2011

zostaną między innymi następujące efekty: • przywrócony zostanie ruch pociągów z prędkością 100 km/h po torze nr 1 i z prędkością 120 km/h po torze nr 2, • skróceniu ulegnie czas jazdy pociągów o 5,8 min. po [...] po torze nr 1 i 14 min. po torze nr 2, • zlikwidowane zostaną ograniczenia prędkości jazdy pociągów, • poprawione zostanie bezpieczeństwo jazdy. Wartość zadania, zgodnie z podpisaną umową, wynosi 22.384

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konsultacje-dotyczace-przebiegu-korytarzy-linii-duzych-predkosci-na-terenie-wojewodztwa-lodzkiego-1-1358

Konsultacje dotyczące przebiegu korytarzy linii dużych prędkości na terenie województwa łódzkiego

05.07.2011

opinie. Zbigniew Ciemny Dyrektor Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Projekt 7.1-26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości ubiega się o współfinansowanie ze środków Programu [...] ra i Doradztwo Sp. z o.o. - wykonawca Opracowania studium wykonalności dla budowy linii dużych prędkości Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław. Ponadto w spotkaniu uczestniczyli zaproszeni goście: przedstawiciele [...] Celem spotkania było przedstawienie trzech wariantów przebiegu pierwszej polskiej linii dużych prędkości przez teren województwa łódzkiego określonych w ramach fazy trasowania szczegółowego i poznanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/300-mln-zlotych-na-modernizacje-odcinka-lodz-widzew-lodz-fabryczna-1357

300 mln złotych na modernizację odcinka Łódź Widzew – Łódź Fabryczna

04.07.2011

. Przebudowany zostanie układ torowo-rozjazdowy na stacji, co umożliwi likwidację ograniczenia prędkości jazdy pociągów pasażerskich przez stację, a tory i perony zostaną przebudowane w sposób umożliwiający

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wazna-inwestycja-dla-ruchu-towarowego-na-slasku-1355

Ważna inwestycja dla ruchu towarowego na Śląsku

30.06.2011

budynku nastawni. Inwestycja ta usprawni ruch pociągów poprzez likwidację ograniczeń prędkości na szlaku i przywrócenie prędkości V=100 km/h oraz pozwoli na uproszczenie układu torowego i eliminację awaryjnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebieg-linii-kolei-duzych-predkosci-przez-teren-wojewodztwa-wielkopolskiego-konsultacje-1354

Przebieg linii kolei dużych prędkości przez teren województwa wielkopolskiego-konsultacje

30.06.2011

Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości informuje o przeprowadzeniu spotkania konsultacyjnego na temat przebiegu linii kolei dużych prędkości przez teren województwa wielkopolskiego. W dniu [...] Wykonalności dla budowy kolei dużych prędkości „Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław” realizowanego w ramach Projektu POIiŚ 7.1 – 26 „Przygotowanie budowy linii dużych prędkości”, zapoznał uczestników z wynikami [...] Gazeta Wyborcza Ewa Krupska Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Projekt POIiŚ 7.1 – 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości Projekt współfinansowany przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spotkanie-konsultacyjne-dotyczace-przebiegu-korytarzy-linii-duzych-predkosci-na-terenie-wojewodztwa-lodzkiego-1353

Spotkanie Konsultacyjne dotyczące przebiegu korytarzy linii dużych prędkości na terenie województwa łódzkiego

30.06.2011

A. Centrum Kolei Dużych Prędkości informuje, że przedstawiciel Konsorcjum - Ingenieria IDOM Internacional S.A. - Wykonawca Studium Wykonalności dla budowy kolei dużych prędkości „Warszawa – Łódź – Pozn [...] gmin regionu. Ewa Krupska Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Projekt POIiŚ 7.1 – 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości Projekt współfinansowany przez Unię Europejską [...] kolejne z cyklu spotkanie konsultacyjne, dotyczące przedstawienia przebiegu linii kolei dużych prędkości przez teren województwa łódzkiego. Celem spotkania będzie przedstawienie wyników analiz przeprowadzonych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-z-warszawy-do-krakowa-po-modernizacji-linii-kozlow-starzyny-1352

Szybciej z Warszawy do Krakowa po modernizacji linii Kozłów Starzyny

30.06.2011

Warszawą i miastami Polski Północnej, a w przyszłości będzie stanowiła część sieci linii dużych prędkości łączących tzw. ”Y” Wrocław/ Poznań - Łódź - Warszawa. Celem robót budowlanych prowadzonych na tej [...] trasie będzie podniesienie parametrów technicznych linii, tak, aby jadące pociągi mogły rozwinąć prędkość 140 km/h, co w efekcie skróci czas ich przejazdu i poprawi komfort podróży. Prace rozpoczną się

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-nowy-wiadukt-na-linii-warszawa-gdynia-oddany-do-uzytku-1351

Drugi nowy wiadukt na linii Warszawa – Gdynia oddany do użytku

30.06.2011

kolejowej Warszawa – Gdynia, obok dostosowania infrastruktury kolejowej do prowadzenia ruchu z prędkością 160 km/h dla pociągów osobowych (200 km/h dla pociągów z tzw. wychylnym pudłem) i 120 km/h dla

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-przebudowe-mostu-na-linii-kolejowej-krakow-mydlniki-gaj-1380

Umowa na przebudowę mostu na linii kolejowej Kraków Mydlniki – Gaj

25.07.2011

był wybudowany w 1959 r. Z uwagi na jego zły stan techniczny od 2003 r. wprowadzono ograniczenie prędkości do V=20 km/h na torze nr 2, a od dnia 1.05.2005 r. obiekt został wyłączony z eksploatacji w torze

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...25262728293031323334...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 291 do 300 z 1910.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook