• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2353, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/flirt-juz-w-wojewodztwie-slaskim-451

FLIRT już w województwie śląskim

01.10.2008

podjazdy dla niepełnosprawnych). Samorząd województwa śląskiego zakupił cztery takie pociągi za kwotę 88 mln zł i w przyszłym roku ma zamiar kupić jeszcze osiem FLIRTÓW. Już od 1 października 2008 r. jeden z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szlifowanie-olawy-508

Szlifowanie Oławy

23.01.2009

zmniejszyć poziomu hałasu wzdłuż torów zabudowane zostały ekrany akustyczne.Koszt przedsięwzięcia ok. 14,4 mln euro. Wykonawca: Konsorcjum firm lider PRKiI Dolkom, PRK Kraków S.A.Oława na stałe wpisała się do historii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/uroczyste-oddanie-do-eksploatacji-nastawni-na-stacji-goleniow-481

Uroczyste oddanie do eksploatacji nastawni na stacji Goleniów!

26.11.2008

inwestycji była firma Bombardier Transportation (ZWUS) Polska Spółka z o.o. w Katowicach. Kosztem 19,5 mln PLN zbudowano nową nastawnię, wykonano nowe przejście dla podróżnych prowadzące na drugi peron i z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-na-linii-pila-walcz-513

Nowy wiadukt na linii Piła - Wałcz

10.02.2009

listopadzie 2008 roku. Inwestycja została sfinansowana ze środków budżetowych, a jej koszt wyniósł 3,4 mln PLN. Końcowym efektem modernizacji była likwidacja ograniczenia prędkości, zwiększenie bezpieczeństwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/projekt-zintegrowany-system-transportu-w-aglomeracji-krakowskiej-podpisanie-porozumienia-555

Projekt: "Zintegrowany System Transportu w aglomeracji Krakowskiej" - podpisanie porozumienia

08.05.2009

(Kraków Główny, Kraków Łagiewniki, Wieliczka Rynek, Wieliczka). Koszt Projektu szacowany jest na ok. 190 mln zł.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmodernizowane-wiaty-na-stacji-pila-glowna-599

Zmodernizowane wiaty na stacji Piła Główna

24.07.2009

schodowe i balustrady przy wyjściach z tuneli oraz zainstalowano nowe oświetlenie. Kosztem około 1,4 mln PLN uzyskaliśmy poprawę estetyki dworca, a liczni podróżni przebywający na stacji Piła Główna oczekują

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-c-e-30-opole-wschod-czarnowasy-594

Modernizacja linii C-E 30 Opole Wschód-Czarnowąsy

14.07.2009

przewidzianej dla pociągów pasażerskich rozwijających szybkość do 160 km/h. Koszt modernizacji 38, 6 mln zł. Zakończenie prac przewidziano w 2010 r.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lublin-czeka-na-szybka-kolej-do-warszawy-587

Lublin czeka na szybką kolej do Warszawy

01.07.2009

kontrakt na przygotowanie projektu niezbędnego do modernizacji linii kolejowej. Jego wartość wynosi 1 mln 973 tys. euro (brutto). Na zakończenie działań, 27 maja otwarto wystawę zdjęć Iwony Burdzanowskiej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wazna-inwestycja-modernizacyjna-linii-kolejowej-realizowana-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-lubuskiego-573

Ważna inwestycja modernizacyjna linii kolejowej realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubuskiego

08.06.2009

samoczynnej sygnalizacji przejazdowej i ekrany akustyczne. Szacunkowa wartość zadania wynosi 107 mln zł. Z tego 60% to środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-e-20-na-odcinku-siedlce-terespol-625

Modernizacja linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce - Terespol

18.09.2009

trakcyjnej wraz z pracami towarzyszącymi na odcinku Łuków - Międzyrzec Podlaski o wartości 70 mln euro netto (81,7 mln euro brutto) było konsorcjum w składzie: Strabag Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (lider

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 21 do 30 z 2353.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook