• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy praca. Rezultatów: 4136, czas wyszukiwania 23 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-podroze-po-nowym-moscie-na-trasie-lodz-tomaszow-mazowiecki-drzewica-8283

Lepsze podróże po nowym moście na trasie Łódź – Tomaszów Mazowiecki – Drzewica

10.05.2023

podporach usadowiona zostanie nowa konstrukcja. Do najcięższych prac wykorzystywany jest specjalistyczny dźwig. Wykona on najbardziej skomplikowane prace związane z przeniesieniem oraz odpowiednim ułożeniem przęseł [...] etapem remontu będzie ułożenie na nowym moście nowego toru i wywieszenie sieci trakcyjnej. Zakończenie prac zaplanowano w sierpniu br. Zmiany w komunikacji na trasie Tomaszów Maz. – Opoczno i Tomaszów Maz.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nadodrzanka-rozpoczela-sie-modernizacja-na-odcinku-drzensko-kostrzyn-3591

Nadodrzanka: rozpoczęła się modernizacja na odcinku Drzeńsko – Kostrzyn

15.01.2018

W efekcie prac, na 9 przejazdach kolejowo-drogowych zwiększy się poziom bezpieczeństwa pasażerów, pociągów i kierowców. Poprawę warunków, szczególnie dla ruchu towarowego, przyniosą prace na 27 obiektach [...] krajowych, budżetowych. Zakończenie prac planowane jest na koniec 2018 roku. Nadodrzanka – nowe możliwości kolejowych podróży Na lubuskim odcinku Nadodrzanki wykonano prace na łącznicach kolejowych Jerzmanice [...] W pierwszym kwartale 2018 r. prace skupiają się na odcinku Drzeńsko – Kowalów. Wykonawca wymieni tor i sieć trakcyjną. Zamontowane będą nowe rozjazdy – ważne elementy toru, odpowiadające za sprawny przejazd

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drazenia-tuneli-kolejowych-pod-lodzia-5354

Drążenia tuneli kolejowych pod Łodzią

29.01.2021

lutego. Niezbędne prace do budowy tuneli Na terenie Łodzi kontynuowane są prace ważne dla budowy tuneli. Na ulicy Skarpowej budowana jest komora demontażowa dla mniejszej tarczy TBM. Prace są prowadzone przy [...] dużej TBM. Dzięki nim maszyna zyska większą szczelność tarczy i będzie większa stateczność gruntu. Prace muszą być wykonane przed rozpoczęciem wiercenia w gruncie. Montaż pierwszych elementów obudowy tunelu [...] przygotowywane są kolejne elementy obudowy tuneli. Równolegle do działań na budowach, prowadzone są prace projektowe związane z podziemnymi przystankami Łódź Polesie i Łódź Śródmieście. Wykonawca uwzględnia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tbm-katarzyna-drazy-tunel-kolejowy-pod-lodzia-8629

TBM Katarzyna drąży tunel kolejowy pod Łodzią

16.08.2023

Katarzyna zatrzyma się, aby wymienić narzędzia głowicy skrawającej na elementy przystosowane do pracy w gruncie. Następnie TBM rozpocznie drążenie pod pierwszymi budynkami na ul. Mielczarskiego, pod którymi [...] przygotowanej wcześniej podziemnej komorze serwisowo-postojowej w rejonie ul. Legionów. Dalsza realizacja prac wymaga ustalenia dokładnej lokalizacji szachtów, ich liczby oraz uzyskania niezbędnych zgód i pozwoleń [...] ciami w złym stanie technicznym. Pozwoli to na wypracowanie najlepszych rozwiązań w dalszej fazie prac. Optymalizacja środków i nakładów wpłynie na efektywną kontynuację inwestycji. Tunel łączy Polskę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/faustyna-rozpoczela-drazenie-trzeciego-tunelu-na-podziemnej-trasie-lodz-fabryczna-lodz-kaliska-lodz-zabieniec-9444

Faustyna rozpoczęła drążenie trzeciego tunelu na podziemnej trasie Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec

28.02.2024

poprzedzone wzmocnieniem gruntu nad trasą tunelu od przystanku Polesie do stacji Łódź Fabryczna. Prace są wykonywane z myślą o bezpieczeństwie i komforcie mieszkańców. Etapem poprzedzającym wzmocnienie [...] przystanku Śródmieście w II kwartale br. Budowa podziemnych przystanków Wykonawca nieprzerwanie prowadzi prace przy 3 podziemnych przystankach Łódź Śródmieście, Łódź Polesie i Łódź Koziny. W czasie zamknięcia [...] ścian szczelinowych i płyty stropowej pod ulicami. Na Polesiu po przejściu dużego TBM prowadzone są prace przygotowawcze do budowy płyty dennej. Na Kozinach kontynuowany jest wykop pod płytę denną i zbrojenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tbm-faustyna-na-polmetku-drazenia-trzeciego-tunelu-miedzy-zabiencem-a-kozinami-9695

TBM Faustyna na półmetku drążenia trzeciego tunelu między Żabieńcem a Kozinami

15.05.2024

realizuje prace przy budowie trzech podziemnych przystanków Łódź Śródmieście, Łódź Polesie i Łódź Koziny. Ułożono nowe tymczasowe torowisko tramwajowe w rejonie skrzyżowania Zielona/Kościuszki. Prace te były [...] przejściu dużego TBM postępuje budowa płyty dennej na głębokości 26 metrów. Na Kozinach kontynuowane są prace na najniższym poziomie przystanku -3. Rozpoczęto też budowę tzw. kołyski dla mniejszej tarczy TBM [...] e.pl . PLK SA złożyły wniosek o fazowanie projektu tj. podział inwestycji na etapy i finansowanie prac realizowanych po 2023 r. ze środków budżetu UE na lata 2021-2027. Termin zakończenia budowy tunelu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przygotowania-do-drazenia-tunelu-kolejowego-w-malopolsce-na-ostatniej-prostej-10288

Przygotowania do drążenia tunelu kolejowego w Małopolsce na ostatniej prostej

06.12.2024

Małopolski - mówi Piotr Malepszak, podsekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury. Pierwsza do pracy przystąpi mniejsza maszyna, która we wrześniu przeszła niezbędne testy i odbiory w fabryce w chińskim [...] publicznej wiadomości. Po przybyciu na miejsce tunelownica zostanie złożona i będzie mogła rozpocząć prace. Kolejna (dużo większa) maszyna jest obecnie przygotowywana do transportu w Chinach. W Polsce pojawi [...] konsorcjum firm: Budimex SA, Gülermak Air ‎Sanayi Inşaat ve ‎Taahhüt oraz Gülermak. Po zakończeniu prac powstanie jeden z najdłuższych tuneli kolejowych w Polsce. Obiekt o długości 3,750 metrów skróci podróże

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/jak-dziala-tbm-najwieksza-maszyna-drazaca-tunel-kolejowy-w-polsce-4865

Jak działa TBM – największa maszyna drążąca tunel kolejowy w Polsce

Budowa tunelu średnicowego to kontynuacja prac rozpoczętych budową dworca Łódź Fabryczna. Inwestycja zapewni szybsze połączenie przez centrum miasta, a także przyczyni się do stworzenia efektywnego systemu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/jak-wyglada-tbm-spacer-po-maszynie-drazacej-tunel-kolejowy-w-lodzi-4590

Jak wygląda TBM? Spacer po maszynie drążącej tunel kolejowy w Łodzi

stacji Łódź Fabryczna. Obecnie kontynuujemy budowę komory startowej dla tej maszyny. Postępują też prace projektowe, które pozwolą w najbliższych miesiącach na rozpoczęcie drążenia tunelu. Zakończenie inwestycji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-w-radzie-ekspertow-ds-kolejowych-3247

PLK w Radzie Ekspertów ds. kolejowych

09.12.2016

ał, że jej głównym zadaniem Rady będzie usprawnienie procesu realizowania inwestycji na kolei. – Prace Rady będą ukierunkowane na uelastycznienie procedur kontraktowych i administracyjnych. Trzeba też

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...276277278279280281282283284285...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 2801 do 2810 z 4136.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook