• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy praca. Rezultatów: 4192, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-warszawa-radom-pierwsze-prace-modernizacyjne-1834

Linia Warszawa – Radom. Pierwsze prace modernizacyjne

25.01.2013

ruchem na stacjach oraz pomiędzy nimi. Będą to między innymi semafory, urządzenia sterujące ich pracą oraz pozostałe systemy związane z zarządzaniem i prowadzeniem ruchu kolejowego. Wykonawcą zadania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-konkurs-na-najlepsza-prace-magisterska-1261

Koleje Dużych Prędkości - konkurs na najlepszą pracę magisterską !

20.04.2011

licencjackiej, przy czym prace te będą oceniane na zasadach prac magisterskich. Tematyka pracy powinna dotyczyć zagadnień związanych z budową oraz eksploatacją Kolei Dużych Prędkości. Prace mogą w szczególności [...] za się w kategorii prac magisterskich, obronionych, na uczelniach na obszarze RP od 1 października 2010 do 30 września 2011, na ocenę co najmniej dobrą. Dopuszcza się złożenie pracy inżynierskiej oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rpo-wielkopolski-ruszaja-prace-na-linii-kolejowej-sulechow-lubon-1211

RPO Wielkopolski – ruszają prace na linii kolejowej Sulechów - Luboń

07.03.2011

Prace będą wykonywane w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja linii kolejowej nr 357 Sulechów – Luboń na terenie województwa wielkopolskiego mającej duże znaczenie w obsłudze połączeń małych miejscowości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/c-e-59-miedzylesie-wroclaw-kostrzyn-szczecin-zakonczyl-sie-pierwszy-etap-prac-zwiazanych-z-przygotowaniem-projektu-modernizacji-1175

C-E 59 Międzylesie – Wrocław - Kostrzyn – Szczecin - zakończył się pierwszy etap prac związanych z przygotowaniem projektu modernizacji

08.02.2011

Wykonawcą dokumentacji przedprojektowej dla odcinka Międzylesie – Wrocław Główny w ramach projektu FS 2006/PL/16/C/PA/001 Modernizacja linii kolejowej C-E 59 Międzylesie – Wrocław – Kostrzyn – Szczeci

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-e-30-ma-odcinku-zabrze-krakow-intensywne-przygotowania-do-rozpoczecia-prac-1174

Modernizacja linii E 30, ma odcinku Zabrze - Kraków - intensywne przygotowania do rozpoczęcia prac

07.02.2011

odcinka od stacji Sosnowiec Jęzor do stacji Trzebinia. Prace prowadzone są w trybie „projektuj i buduj”. – Firmy muszą dostarczyć harmonogram prac w ciągu 28 dni od dnia podpisania umowy. Zawarliśmy cztery [...] Pierwszy harmonogram prac, związanych z modernizacją linii E 30 na odcinku Jaworzno Szczakowa – Kraków Główny Towarowy, został już zaprezentowany inwestorowi przez konsorcjum, na czele którego stoi Pr [...] PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Teraz PKP Polskie Linie Kolejowe analizują przedstawiony harmonogram prac i czekają na dwa pozostałe, które przedstawią im wykonawcy robót na odcinkach Trzebinia – Krzeszowice

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozpoczely-sie-prace-modernizacyjne-na-linii-nr-273-wroclaw-szczecin-na-odcinku-dolna-odra-szczecin-836

Rozpoczęły się prace modernizacyjne na linii Nr 273 Wrocław – Szczecin na odcinku Dolna Odra – Szczecin

06.08.2010

na przejeździe w Czepinie, wymianę nawierzchni na przejeździe w Daleszewie Gryfińskim oraz szereg prac towarzyszących. Nakładem 16,358 mln PLN na modernizowanym odcinku zlikwidowane zostaną istniejące

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-na-linii-kolejowej-nr-272-797

Prace na linii kolejowej nr 272

22.07.2010

W wyniku przeprowadzonego postępowania, w trybie przetargu nieograniczonego, na wykonawcę ww. prac wybrano firmę „Konsorcjum Poznań” w składzie: • Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z o [...] w torze nr 1, modernizację nawierzchni drogowej przejazdów kolejowych oraz odbudowę odwodnienia. Prace te przywrócą jazdę pociągów z prędkością 120 km/h. Spowoduje to skrócenie czasu jazdy i poprawę b [...] podpisaną umową, wynosi 23.846.120 zł. Zakończenie modernizacji planowane jest w grudniu 2010 r. Prace finansowane są ze środków budżetowych Informacje dla mediów Zbigniew Wolny PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przelom-w-pracach-nad-gsm-r-w-polsce-792

Przełom w pracach nad GSM-R w Polsce

29.06.2010

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wybudowanie, wyposażenie, uruchomienie oraz skonfigurowanie funkcjonalne i przetestowanie infrastruktury ERTMS/GSM-R dla potrzeb radiołączności kolejowej i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/oficjalne-ogloszenie-wynikow-i-uroczystosc-wreczenia-nagrod-w-konkursie-na-najlepsza-prace-magisterska-z-dziedziny-kolei-duzych-predkosci-1085

Oficjalne ogłoszenie wyników i uroczystość wręczenia nagród w konkursie na najlepszą pracę magisterską z dziedziny kolei dużych prędkości

16.12.2010

patronatem objął Minister Infrastruktury. Nagrodę główną 15 000 zł otrzymał Pan Stanisław Bolanowski za pracę magisterską pt. „Powtarzalna konstrukcja przęsła rozpiętości 50 M dla Kolei Dużych Prędkości” z P

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ostatni-etap-prac-konstrukcyjnych-na-budowie-polaczenia-kolejowego-z-okeciem-zmiana-organizacji-ruchu-wokol-ronda-gordon-bennetta-1082

Ostatni etap prac konstrukcyjnych na budowie połączenia kolejowego z Okęciem – zmiana organizacji ruchu wokół ronda Gordon Bennetta

14.12.2010

Prace na budowie łącznicy trwają od 17 listopada 2009 roku i polegają na wybudowaniu 1 853 metrowego odcinka linii kolejowej, odchodzącej od linii nr 8 (do Radomia) w kierunku stacji zlokalizowanej w [...] na głębokości do 5 metrów. Tymczasowa organizacja ruchu kołowego wokół ronda wynika z rozpoczęcia prac konstrukcyjnych ostatniego 75 metrowego odcinka tunelu. Funkcję ronda, przejmie tzw. dwukierunkowy [...] zostaną wyposażone w urządzenia infrastruktury kolejowej służącej prowadzeniu ruchu kolejowego. Prace nad budową tunelu prowadzone są metodą stropową i w wykopie otwartym, ściany szczelinowe (boczne ściany

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...18192021222324252627...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 221 do 230 z 4192.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook