• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2369, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-oblicze-stacji-w-pyskowicach-2146

Nowe oblicze stacji w Pyskowicach

19.12.2013

inwestycji planowane jest do końca 2014 roku. Szacunkowa wartość prac wykonanych w tym roku to ok. 31 mln zł netto. Zadanie jest sfinansowane ze środków budżetowych. Rewitalizacja tego odcinka linii kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-kolejowy-dla-warszawy-2143

Nowy przystanek kolejowy dla Warszawy

07.01.2014

pierwszej części (realizacja przejścia podziemnego) wynosi 7,581 mln zł, a drugiej (budowa peronu i pozostałej infrastruktury) 8,677 mln zł. Warszawa Ursus Niedźwiadek jest kolejnym przystankiem, który

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacje-oborniki-slaskie-i-skokowa-na-polmetku-modernizacji-2141

Stacje Oborniki Śląskie i Skokowa na półmetku modernizacji

27.12.2013

Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Szacowany koszt całkowity przedsięwzięcia to 1 mld 522 mln PLN. Zakończenie projektu przewidziane jest w 2015 roku. Informacje dla mediów: Mirosław Siemieniec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-pojechaly-z-klodzka-do-kudowy-zdroju-2135

Pociągi pojechały z Kłodzka do Kudowy Zdroju

16.12.2013

Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Całkowita wartość Projektu to 65 779 719,85 PLN, z czego ponad 41 mln to wartość dofinansowania pochodzącego ze środków unijnych. Informacje dla mediów Mirosław Siemieniec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-trzy-nowe-przystanki-kolejowe-2134

Łódź: Trzy nowe przystanki kolejowe

16.12.2013

kolejowo-drogowych urządzenia samoczynnej sygnalizacji przejazdowej. Całkowity koszt projektu to ponad 42 mln złotych netto. Projekt był realizowany w ramach umowy partnerskiej między PKP Polskimi Liniami Kolejowymi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-i-szybciej-koleja-dzieki-wymianie-700-rozjazdow-2088

Bezpieczniej i szybciej koleją dzięki wymianie 700 rozjazdów

10.12.2013

Projekt obejmuje wymianę 697 rozjazdów znajdujących się na 31 liniach kolejowych i 142 posterunkach ruchu w całym kraju. Po zakończeniu inwestycji w miejscach wymiany rozjazdów zlikwidowane zostaną og

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/remont-odcinka-lodz-zabieniec-zgierz-2079

Remont odcinka Łódź Żabieniec - Zgierz

03.12.2013

90 km/h. Prace budowlane rozpoczną się jeszcze w 2013 r. Całkowity koszt inwestycji to ponad 7,3 mln zł. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. + 48

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/etcs-nowoczesny-system-zarzadzania-ruchem-kolejowym-na-polskich-torach-2077

ETCS - nowoczesny system zarządzania ruchem kolejowym na polskich torach

28.11.2013

dodatkowe przewody o łącznej długości ok. 20 km. Wartość zrealizowanego projekt to blisko 17 mln 650 tys. Euro (około 75 mln zł). Wdrożenie ETCS pozwoli na szybszą jazdę pociągów przy podniesionym poziomie bez

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-koleja-z-warszawy-do-wroclawia-2073

Szybciej koleją z Warszawy do Wrocławia

19.11.2013

osiągać prędkość do 200km/h. Koszt projektu rewitalizacji odcinka Częstochowa – Fosowskie to ponad 323 mln PLN. (brutto). Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-wrocily-na-odnowiona-trase-jelenia-gora-szklarska-poreba-2072

Pociągi wróciły na odnowioną trasę Jelenia Góra - Szklarska Poręba

17.11.2013

311 Jelenia Góra - Szklarska Poręba Górna”. Całkowita wartość przedsięwzięcia to 34 mln złotych, z czego ponad 21 mln pochodzi ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...211212213214215216217218219220...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 2151 do 2160 z 2369.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook