Wyniki wyszukiwania
stacji Warszawa Lotnisko Chopina wraz z budową infrastruktury technicznej umożliwiającej bezpieczne prowadzenie ruchu pociągów - kompleksową modernizację nawierzchni kolejowej toru nr 1 linii nr 8 na odcinku
PRZECZYTAJmiesiącach letnich. Od 2009 roku kampania jest całoroczna. Kampania w innych krajach. Ponad 50 krajów prowadzi działania propagujące zachowanie bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych m.in. w ramach
PRZECZYTAJdniu 16 czerwca 2008 r. Umowy o współpracy w zakresie zarządzania kolejową infrastrukturą dla prowadzenia ruchu kolejowego przez granicę państwową pomiędzy Rzecząpospolitą Polską a Republiką Słowacką Wspólne
PRZECZYTAJdworca Łódź Fabryczna; -Wzmocnienie konstrukcji części podziemnej dworca Łódź Fabryczna w ramach prowadzonego przez PKP PLK S.A. jako udział w realizacji inwestycji w ramach Projektu POIiŚ 7.1-24.2: „Modernizacja
PRZECZYTAJjazdy pociągów tranzytowych z ominięciem stacji Kraków Prokocim. Linia nr 95 jest niezbędna dla prowadzenia ruchu pociągów z kierunku Jaworzna Szczakowej po linii E30 do Krakowa Nowej Huty i odwrotnie. Jest
PRZECZYTAJ– informuje kierownik kontraktu Przemysław Grzybek. Ruch pociągów na rozbieranym odcinku linii prowadzony jest po jednym torze, ale odbywa się w miarę normalnie. Pociągi muszą jedynie zwalniać na pewnych [...] długości 58,237 km. Przewidywany koszt modernizacji to około 1,4 mld zł netto. Zakończenie robót, prowadzonych w systemie „projektuj i buduj”, planowane jest na czerwiec 2014 r. W ramach projektu rozstrzygnięto
PRZECZYTAJRemont przejścia na stacji Opole Główne
03.04.2012
Aktualnie naprawiane są ściany. Zdejmowana jest stara zniszczona okładzina z cegły klinkierowej, zastąpi ją nowa cegła. Przejście utrzyma charakter podobnych obiektów na stacjach w Brzegu i Wrocławiu
PRZECZYTAJNowy most na Nysie Łużyckiej
29.03.2012
brutto Czas realizacji projektu wynosi 30 miesięcy od dnia podpisania umowy. Budowa mostu będzie prowadzona w dwóch fazach: - Faza I – wybudowanie jednej części mostu w osi dzisiaj nieczynnego toru nr 2
PRZECZYTAJPLK w debacie o automatyce kolejowej
27.03.2012
Bezpieczeństwo prowadzenia ruchu kolejowego zapewnia współdziałanie dwóch czynników: techniki i procedur. Nawet w sytuacji wystąpienia usterki urządzenia muszą działać bezpiecznie, a dalsze prowadzenie ruchu jest
PRZECZYTAJprzez stację Dąbrowa Górnicza z prędkością 100 km/h). Znacząco poprawi się również bezpieczeństwo prowadzenia ruchu pociągów oraz warunki pracy dyżurnych ruchu na skutek przeniesienia obsługi do nowej nastawni
PRZECZYTAJ