• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wyzszy-standard-obslugi-podroznych-na-stacji-lodz-widzew-2066

Wyższy standard obsługi podróżnych na stacji Łódź Widzew

07.11.2013

niż obecne i umożliwią pasażerom wygodne wsiadanie do pociągów. Stacja zyska wyposażenie służące podróżnym: wyświetlacze z informacją pasażerską, nagłośnienie, gabloty na rozkłady, ławki. Pierwszy peron [...] grudnia powstaną kolejne. Stacja Łódź Widzew będzie dostosowana do obsługi osób niepełnosprawnych , podróżnych z cięższym bagażem i opiekunów z dziećmi. Na perony będą prowadziły pochylnie oraz windy. Projekt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-peron-w-miechowie-2063

Nowy peron w Miechowie

04.11.2013

październiku do eksploatacji nowy peron na stacji w Miechowie. Obiekt wyposażony jest w dwie wiaty dla podróżnych, dwustronne gabloty informacyjne, zegar i pełny system informacji wizualnej. Obiekt ma 300 metrów [...] zamontowana przy wejściu platforma schodowa. Przebudowa peronu, przy utrzymaniu bezpiecznej obsługi podróżnych, wymagała budową peronu tymczasowego. Koszt inwestycji przekroczył 1,9 mln zł netto. Stacja Miechów [...] urządzeń sterowania ruchem kolejowym i sieci trakcyjnej, budowa peronu wyspowego wraz z wiatami dla podróżnych i monitoringiem oraz naprawa przejazdu kolejowego. Rewitalizowany jest także odcinek linii Kozłów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przygotowana-do-przejazdow-w-okresie-wszystkich-swietych-2060

PLK przygotowana do przejazdów w okresie Wszystkich Świętych

30.10.2013

kolejowych Nad bezpieczeństwem podróżnych i ochroną infrastruktury kolejowej podczas długiego weekendu będzie czuwać ponad 4 500 funkcjonariuszy. Do dyspozycji podróżnych jest całodobowy numer alarmowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/intensywne-prace-na-trasie-warszawa-skierniewice-2059

Intensywne prace na trasie Warszawa – Skierniewice

29.10.2013

stacji Warszawa Centralna pokonają w 70 minut. Modernizacja obejmuje również infrastrukturę obsługi podróżnych na stacjach i przystankach. Obiekty będą wyposażone w wiaty, czytelny system informacji dostosowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-sopot-historia-i-nowoczesna-obsluga-podroznych-2058

Stacja Sopot – historia i nowoczesna obsługa podróżnych

28.10.2013

nowoczesnego system informacji pasażerskiej, będą uruchomione tablice wizualnego systemu informacji podróżnych. Nowa wiata zastąpiła stare i krótsze zadaszenie. Ma ponad 200 metrów długości, około 9 m szerokości [...] dalekobieżnych w Sopocie został podwyższony i ułatwia wejście do wagonów. Zmierzającym do pociągów podróżnym służy też winda przy wejściu na peron od alei Niepodległości, a podziemne przejście dla pieszych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-pkp-gotowa-do-zimy-2078

Grupa PKP gotowa do zimy

28.11.2013

udostępnieniu podróżnym wszystkich dworców kiedy temperatura spadnie poniżej -20°C. 40 dworców między 15 grudnia a 15 marca nie będzie zamykanych na nocną przerwę eksploatacyjną. Zapewni to podróżnym stały dostęp [...] Pasażer na dworcu … Na dworcach w okresach wzmożonego ruchu na 19 największych dworcach do dyspozycji podróżnych będzie 130 informatorów mobilnych, którzy pomogą odnaleźć właściwy peron czy połączenie. Poza tym [...] ych, powodujących opóźnienia pociągów powyżej 120 minut, na 19 największych dworcach w Polsce, podróżnym wydawane będą nieodpłatnie ciepłe napoje. …i w pociągu Na zimę PKP Intercity zabezpieczyło w sumie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-koleja-z-warszawy-do-wroclawia-2073

Szybciej koleją z Warszawy do Wrocławia

19.11.2013

Od maja prace na linii kolejowej przebiegają w szybkim tempie. Na liczącym ponad 20 km odcinku Fosowskie – Lubliniec wykonawca wymienił już szyny i wykonał niezbędne prace torowe zapewniające sprawny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-wrocily-na-odnowiona-trase-jelenia-gora-szklarska-poreba-2072

Pociągi wróciły na odnowioną trasę Jelenia Góra - Szklarska Poręba

17.11.2013

Górnej. Remontowane były obiekty inżynieryjne oraz przejazdy kolejowo-drogowe. Standard obsługi podróżnych poprawiła przebudowa peronów. Stacje Piechowice i Szklarska Poręba Górna są dostosowane do potrzeb

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozpoczety-kolejny-etap-modernizacji-linii-czempin-poznan-2069

Rozpoczęty kolejny etap modernizacji linii Czempiń – Poznań

13.11.2013

dostosowane do osób o ograniczonych możliwościach poruszania się, opiekunów z dziećmi, a także podróżnych z większym bagażem. Wybudowane zostaną bowiem specjalne pochylnie lub windy na platformy. – mówi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/powrot-sieciowego-rozkladu-jazdy-kolejne-ulatwienia-dla-podroznych-2068

Powrót sieciowego rozkładu jazdy. Kolejne ułatwienia dla podróżnych

12.11.2013

inwalidzkich, czyli informacje handlowe wprowadzane przez przewoźników kolejowych. Mając na uwadze podróżnych dojeżdżających codziennie do pracy w ruchu aglomeracyjnym, dodano do SRJ także tablice dedykowane [...] ę wizualną na stacjach i dworcach. Zrozumiałe i sprawnie wygłaszane komunikaty ułatwią obsługę podróżnych. Wszelkie uwagi związane z działaniem i funkcjonalnością SRJ można przesyłać mailem korzystając

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...16171819202122232425...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 201 do 210 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook